Mały oszczędny diesel

14 Paź 2009, 14:31

To już lepsze Polo...
Za tę kasę,to Polówka jest już na tyle obszerna co kiedyś Golf II,a i sprzedać będzie łatwiej !!!
artur73
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 5796
Zdjęcia: 40
Miejscowość: POZNAŃ
Prawo jazdy: 02 10 1991
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: Renault
Silnik: 1,6 110KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna

14 Paź 2009, 19:05

superges napisał(a):Clio Ci odradzam, silniki 1.5 dci mają duże problemy z wtryskami. Nie kupił bym tego auta za żadne skarby.

Również polecam jtd albo multi jet. To nie doceniane motory.


Chyba z choinki się urwałeś :roll:
dCi nie ma żadnego problemu z wtryskami...
Bo jest na wtrysku Common Rail. Fiat też ma tą technologie :roll:
Clio dCi to bardzo dobry wybór :!:
Dynamiczne i bardzo ekonomiczne każdy kto przejedzie się Clio dCi i usłyszy że ma 68KM to się zdziwi że to się tak ładnie zbiera :neutral:

Dlatego też z czystym sumieniem polecam:
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

Ewentualnie Panda 1.3 JTD
Dynamiczne, tanie, oszczędne auto
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
BMW E60 530dA
Daro20VT
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 1470
Miejscowość: Warszawa
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: BMW E60 530dA
Silnik: 3.0d
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2005

14 Paź 2009, 19:09

Daro20VT napisał(a):
superges napisał(a):Clio Ci odradzam, silniki 1.5 dci mają duże problemy z wtryskami. Nie kupił bym tego auta za żadne skarby.

Również polecam jtd albo multi jet. To nie doceniane motory.


Chyba z choinki się urwałeś :roll:
dCi nie ma żadnego problemu z wtryskami...
Bo jest na wtrysku Common Rail. Fiat też ma tą technologie :roll:
Clio dCi to bardzo dobry wybór :!:
Dynamiczne i bardzo ekonomiczne każdy kto przejedzie się Clio dCi i usłyszy że ma 68KM to się zdziwi że to się tak ładnie zbiera :neutral:

Dlatego też z czystym sumieniem polecam:
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

Ewentualnie Panda 1.3 JTD
Dynamiczne, tanie, oszczędne auto
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]


Zapraszam do serwisu renault. Nie aso. W Katowicach jest warsztat specjalizujący się w renault. Robią tylko auta tej marki. Tam zapytaj co myślą o silnikach 1.5dci w renault :)
superges
Początkujący
 
Posty: 89
Miejscowość: Śląsk

14 Paź 2009, 19:20

Nie potrzebuje ponieważ Ojciec ma 1.5 dCi i jakoś nic się nie dzieje :wink:
BMW E60 530dA
Daro20VT
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 1470
Miejscowość: Warszawa
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: BMW E60 530dA
Silnik: 3.0d
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2005

14 Paź 2009, 19:23

Daro20VT napisał(a):Nie potrzebuje ponieważ Ojciec ma 1.5 dCi i jakoś nic się nie dzieje :wink:


To dobrze :wink: abstrahując od wtrysków - były jakieś problemy z turbiną? dużo tam już ma ta cliówka najechane kilometrów?

a co do dynamiki to nie wątpię :)
superges
Początkujący
 
Posty: 89
Miejscowość: Śląsk

14 Paź 2009, 19:31

superges napisał(a):
Daro20VT napisał(a):Nie potrzebuje ponieważ Ojciec ma 1.5 dCi i jakoś nic się nie dzieje :wink:


To dobrze :wink: abstrahując od wtrysków - były jakieś problemy z turbiną? dużo tam już ma ta cliówka najechane kilometrów?

a co do dynamiki to nie wątpię :)


:shock: Tam nie ma Turbo...
Przebieg na dzień dzisiejszy to jakieś: 160 000 tyś
BMW E60 530dA
Daro20VT
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 1470
Miejscowość: Warszawa
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: BMW E60 530dA
Silnik: 3.0d
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2005

14 Paź 2009, 19:41

Daro20VT napisał(a):
superges napisał(a):
Daro20VT napisał(a):Nie potrzebuje ponieważ Ojciec ma 1.5 dCi i jakoś nic się nie dzieje :wink:


To dobrze :wink: abstrahując od wtrysków - były jakieś problemy z turbiną? dużo tam już ma ta cliówka najechane kilometrów?

a co do dynamiki to nie wątpię :)


:shock: Tam nie ma Turbo...
Przebieg na dzień dzisiejszy to jakieś: 160 000 tyś



Myślałem, że jest turbinka :wink: bezawaryjności życzę :)
superges
Początkujący
 
Posty: 89
Miejscowość: Śląsk

14 Paź 2009, 20:30

superges, jak się leje jakieś lipne paliwo z nie wiadomo jakich stacji to co się dziwić że wtryski padają :D to nie TDI że tam wlejesz cokolwiek i pojedziesz.... Za to są to silniczki bez porównania z TDI - żwawe, cichutkie i przy laniu do nich dobrej zupy odwdzięczą się bezawaryjnością :)
JEST:
- Renault Scenic II ph2 1.6 16V LPG 115KM 2008r
- Fiat Panda 1.2 8V LPG 60KM 2003r
- Ford Galaxy 1.9 TDI 115KM 2000r
- ZIPP VZ-2 125cm3 2015r
Luke16
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 835
Miejscowość: KNZ
Prawo jazdy: 12 03 2008
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Scenic II ph2/Panda II/Galaxy
Silnik: 1.6/1.2/1.9
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2008

14 Paź 2009, 20:40

Dokładnie zapomniałem dodać :wink:
Ważne jest żeby zalać dobre paliwo bo jak zalejesz jakieś badziewie to na 100% padną wtryski.... Dlatego trzeba uważać gdzie i co się tankuje.
BMW E60 530dA
Daro20VT
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 1470
Miejscowość: Warszawa
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: BMW E60 530dA
Silnik: 3.0d
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2005

15 Paź 2009, 11:43

wszystko pięknie o Clio tylko kupując 5-letni samochód skąd mam wiedzieć co lał do niego poprzedni właściciel i w jakim stanie jest wtrysk - duży to koszt naprawa takiego wtrysku?
i skad wiedzieć gdzie paliwo jest dobre
sirpawel
Nowicjusz
 
Posty: 14
Miejscowość: Oleśnica/Wrocław

15 Paź 2009, 12:37

Wiesz, generalnie takie jest ryzyko kupowania diesla.

Jeżeli np decydujesz się na diesla z turbiną(większość diesli ma turbine) i poprzedni właściciel o nią nie dbał czyli gazował fure na zimnym silniku i gasił auto od razu bez chłodzenia turbo to może się okazać że taka turbina zaraz Ci padnie i jesteś w plecy 2-4 tysiące.

To samo tyczy się wtrysków, ja napisałem tylko, że tak mówili mechanicy o clio co robią tylko renault, ale inne diesle też są na to narażone, jak nalejesz syf to masz w plecy kolejne tysiące.

Musisz przed kupnem sprawdzić czy nie poci się turbina, jakie ma ciśnienie, a z wtryskami chyba robi się próbę przelewową i można spaliny zbadać, zobaczyć jaki mają kolor.
superges
Początkujący
 
Posty: 89
Miejscowość: Śląsk

15 Paź 2009, 15:04

im dalej się zagłębiam w to "kupowanie" tym więcej wątpliwości i się okazuje że nie ma dobrego samochodu, każdy się psuje i każdy jest niedobry - zależy kto ocenia, tzn pewnie każdy chwali swoje a taki laik jak ja zaczyna głupieć...
niby diesel miał być oszczędniejszy i mniej awaryjny od benzyny a tu coraz większe wątpliwości czy rzeczywiście takie bezawaryjne
sirpawel
Nowicjusz
 
Posty: 14
Miejscowość: Oleśnica/Wrocław

15 Paź 2009, 19:48

Tak wygląda Panowie Turbina do Clio 1,5 dci...
[link do oferty na Allegro wygasł]
artur73
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 5796
Zdjęcia: 40
Miejscowość: POZNAŃ
Prawo jazdy: 02 10 1991
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: Renault
Silnik: 1,6 110KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna

15 Paź 2009, 20:09

artur73 napisał(a):Tak wygląda Panowie Turbina do Clio 1,5 dci...
[link do oferty na Allegro wygasł]


Czyli jednak turbo jest :cool:
superges
Początkujący
 
Posty: 89
Miejscowość: Śląsk

15 Paź 2009, 22:27

a co powiecie o silnikach hdi albo cdti? tak samo trzeba na nie uważać jak na te fordowskie?
sirpawel
Nowicjusz
 
Posty: 14
Miejscowość: Oleśnica/Wrocław