Mały samochód do 15 tysięcy złotych

07 Lis 2015, 23:16

Poszukuję samochodu do 15 tysięcy złotych.
Wymagania: ma być przede wszystkim ładny (wygląd stawiam na 1 miejscu), mały, oszczędny i mocniejszy od mojego dotychczasowego samochodu o mocy 60 KM. Mile widziane bogate wyposażenie. Fajnie jak by był z rocznika 2005 lub młodszy . Nie muszę wydawać 15 tysięcy, jeśli spodoba mi się samochód sporo tańszy też go wezmę pod uwagę. Analogicznie jeśli spodoba mi się samochód droższy mogę dorzucić 5 tysięcy. Samochodem jeżdżę niemal wyłącznie sama dlatego nie potrzebuje nie wiem jak dużego samochodu. Średnio w tygodniu przejeżdżam 200 km (160 w trasie i 40 w mieście). Kompletnie nie znam się na motoryzacji. Jedyną osobą która jest mi w stanie pomóc jest mój wujek, który poleca jakieś nie podobajace mi się samochody. Od pewnego czasu widuje na parkingu pewnego Citroena, który bardzo mi się spodobał. Został on wystawiony na sprzedaż. Umówiłam się ze sprzedającym na oględziny i jazdę. Samochód zrobił bardzo dobre wrażenie, wygląda niemal jak nowy i rewelacyjnie się nim jeździ. Jest to Citroen C2 VTS 1.6 benzyna, 125 KM, 2005 rok, przebieg 92 tys km, pierwszy właściciel, kupiony i serwisowany w Polsce. Cena 13 900. Stanem technicznym się nie interesuje, ponieważ przed zakupem planuje jechać do warsztatu na przegląd. Właściciel ma zaplanowany tygodniowy wyjazd, nie będzie go w mieście dlatego do soboty mogę spokojnie rozejrzeć się za czymś innym i podjąć decyzję. Co myślicie o tym samochodzie? Co możecie mi polecić zamiast niego? Zasięg moich poszukiwań: całe województwo świętokrzyskie, a może i dalej.
Anita92
Obserwowany

Prawo jazdy: 15 07 2011
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Volkswagen Polo 3
Silnik: 1.4 60 KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1995

08 Lis 2015, 00:04

Jak ma być małe oszczędne i dość dynamiczne to może renault clio II 1,6:
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Nowe Fotki Mojego Auta są w tym temacie