Mały suv 100 tys

18 Paź 2024, 09:28

Hej! Na wstępie zaznaczam że praktycznie nie znam się na samochodach. Potrzebuję auto dla teściowej, ona chce tylko te "wyższe". Najlepiej z salonu do 100-110 tys max.
Wczoraj byliśmy w oplu i zaoferowali nam Crossland (85tys) i Mokke (105). Osobiście uważam że na jej potrzeby wystarczy Crossland. No ale po powrocie do domu poczytałem że te ople to silniki 3 cylindrowe, a jeden mechanik kazał unikać takich.
Byliśmy też w kii, zaoferowali xceed ale to chyba jest niskie auto(ona lubi wyżej siedzieć), fakt że bardzo fajne i cena ok.
Jakie jeszcze opcje brać pod uwagę? Czy naprawdę unikać tych 3 cylindrowych silników? Benzyna oczywiście
daammk
Nowicjusz

18 Paź 2024, 09:57

A ja bym brał pod uwagę wyłącznie Yarisa cross
franccc
Stały forumowicz

Przebieg/rok: >50tys. km

18 Paź 2024, 10:24

franccc napisał(a):A ja bym brał pod uwagę wyłącznie Yarisa cross

Dzięki, zaraz popatrzę co to ma. Dodam jesxxe że w kii zaoferowali zniżkę dla grupy zawodowej.
daammk
Nowicjusz

18 Paź 2024, 10:48

daammk napisał(a):Dodam jesxxe że w kii zaoferowali zniżkę dla grupy zawodowej.

A jak się będzie psuć to naprawią za darmo?

Jak ci ktoś daje rabat po przekroczeniu progu salonu oznacza to tylko tyle, że samochód jest wyceniony na dużej marzy, on na tym nie traci. Biorąc toyotę, hybrydową, masz spokój serwisowy, przyjemny w użytkowaniu napęd i małą utratę wartości
franccc
Stały forumowicz

Przebieg/rok: >50tys. km

18 Paź 2024, 13:03

Kia xCeed spoko ale tak jak piszesz to nie jest suv z wysoką pozycją za kierownicą. Jest jeszcze Duster III. Można brać z gazem jak jest taka potrzeba. Jak nie ma to warto dopłacić do hybrydy 1.6.
Yaris Cross bezpieczny wybór, dobry napęd, niska utrata wartości - Tak jak wyżej zostało to napisane. Tylko w środku w porównaniu do konkurencji może wypaść gorzej - Zarówno Duster jak i Yaris. Jak ktoś prowadzi jedną ręką, a drugą dotyka czy kokpit miękki, to może się zawieźć.
hoderi145
Aktywny

Auto: Audi Q3 Sportback