Mały usportowiony wóz do miasta i dłuższe wypady

16 Mar 2013, 00:17

Jeżdzę już trzecim autem z rodziny Rover MG i nigdy nie miałem problemów ze sprzęgłem. Jedynie w Roverach 75 jest częsty problem z wysprzęglikiem ale ten model to zupełnie inna bajka i żadne części z Hondy tam nie pasują. Nie wiem czy wolno tu umieszczać linki do aukcji z allegro ale zaryzykuję:
[link do oferty na Allegro wygasł]
Jak widzisz kompletne sprzęgło dobrej firmy można mieć koło 300zł. Do benzyny częsci są tańsze niż do diesli. Ale za to diesle MG Rover uchodzą za mniej awaryjne i montowane są też w dieslach Hondy Civic i Accord. Jak będziesz szukał kosztów częsci mechanicznych do ZR-a to szukaj jako Rover 25, wyskoczy więcej wyników. W MG ZR, ZS, Roverach 400, 45, 25 i Hondach Civic części mechaniczne często pasują do siebie. Jeśli chodzi pomoc techniczną to jest strona forum.roverki.eu, na której znajdziesz wiele przydatnych informacji.
Nie wiem skąd jesteś ale jeśli miałbyś upatrzonego jakiegoś MG na Śląsku mogę pomóc pzy oględzinach.
Ostatnio edytowany przez szylozbi, 16 Mar 2013, 00:33, edytowano w sumie 1 raz
szylozbi
Nowicjusz
 
Posty: 12
Prawo jazdy: 0-11-2008
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: MG ZS
Silnik: 2.0 iDT
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2005

16 Mar 2013, 00:32

Hmm trzeba będzie się dobrze przyglądnąc temu pojazdowi, bo ceny czesci bardzo przystepne, nawet w fiatach takich cen nie ma. Jak wygląda zagazowanie w MG? Są jakies konkretne problemy z tym?
007Andi
Nowicjusz
 
Posty: 6
Auto: na razie seicento
Silnik: 1.1

16 Mar 2013, 00:40

Miałem Rovera 25 w gazie 1.4 84KM czyli tą słabszą wersję i nie wspominam jej zbyt dobrze bo tam był zamontowany gaz tej najstarszej generacji i trzeba było przerzucać ręcznie przyciskiem z benzyny na gaz. Palił mi 10l/100km gazu, benzyna 8l/100km.Ale technicznie było ok. Potem wolałem kupić diesla, poza tym Rover 25 był 3-drzwiowy i to też było dla mnie z czasem uciążliwe. Nie ma żadnych problemów z zagazowaniem ZR-a, na allegro jest kilka takich egzemplarzy.
Ze względu na ekonomię doradzałbym silnik 1.4 105KM. Jak się założy dobry gaz nie będzie problemu.
szylozbi
Nowicjusz
 
Posty: 12
Prawo jazdy: 0-11-2008
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: MG ZS
Silnik: 2.0 iDT
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2005
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Pasy bezpieczeństwa bez tajemnic
    Choć pasy bezpieczeństwa mogłyby się wydawać prostym urządzeniem, w swojej współczesnej formie są skomplikowanym elementem konstrukcyjnym. Nieustanne prace rozwojowe i duże nakłady finansowe producentów, takich ...