Mandat bez zatrzymania?

18 Gru 2015, 15:29

Witam, jestem nowym kierowcą i dzisiaj prawdopodobnie przekroczyłem prędkość o ponad 10km/h i jechałem sobie dalej. W oddali zobaczyłem radiowóz. Gdy dojechał do mnie przez chwilę jechał za mną a potem zawrócił. I teraz pytanie czy jest taka możliwość, że policjanci podjechali, spisali numery i odjechali a ja dostanę niedługo mandat?
Magnet27
Obserwowany

Prawo jazdy: 03 03 2015
Auto: Nie mam

19 Gru 2015, 10:33

Na 99% mandatu nie dostaniesz, policja z reguły nie ściga tak małych przekroczeń prędkości.
Oprócz aut w stopce, wiem co nieco jeszcze na temat Pandy III, Lancera IX, Vitary 1,6 i Outlandera 2.0
yeti65
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 15
Miejscowość: Pieniężno
Prawo jazdy: 29 11 1984
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Duster , Tucson 2.0D 4x4
Silnik: 1.0 100KM 2.0D 112KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: SUV
Skrzynia biegów: Manualna

19 Gru 2015, 21:17

Jeżeli policja zmierzyłaby ci prędkość którą przekroczyłeś, to poprostu by cię od razu zatrzymali. Raczej nic z tego nie będzie.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

12 Mar 2016, 17:12

Dzień dobry, wczoraj miałem bardzo podobną sytuację. Jechałem trochę za szybko i na końcu ulicy stał radiowóz, jednak nie zostałem zatrzymany, mimo że bezpośrednio minąłem stojący radiowóz. I tutaj moje pytanie, czy jest możliwa sytuacja, że zmierzyli prędkość, cyknęli fotkę i wyślą mandat pocztą? Czy ktoś słyszał o takim przypadku?
anon01
Obserwowany

Auto: Renault Clio

12 Mar 2016, 20:04

Policja nie cyka fotek i nie wysyła mandatów pocztą. Uprawnienia do cykania fotek ma tylko ITD. A tak poza tym, to widziałeś kiedyś radiowóz z fotoradarem w środku?
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator