Mandaty

11 Mar 2009, 21:04

witam wszystkich na tym forum .Jestem początkującym kolegom na waszym forum i nie wiem czy dobrze trafiłem.!!!!! Miałem ostatnio taki przypadek ,że syn wjechał rowerem pod samochód .Ewidentnie jego wina wyjechał z drogi podporządkowanej prosto pod samochód .Syn doznał urazu podcas tego zdarzenia . Miał złamaną nogę ,policja po przybyciu na miejsce wypadku ,przywitała się z kolgami natępnie po okazaniu synowi alkomatu na którym był wynik 00 (syn nie był przy dmuchaniu ) kazano dmuchać synowi WYNIK 00 Z opowiadań świadków wim ,że policjant działał w taki sposób,że znał tych gosków którzy prowadzili samochód .Syna chociaż ma ukończone 18 lat policja ukarała mandatem 500 zł mimo tego że jest uczniem .
adamm6
Nowicjusz

11 Mar 2009, 23:12

Przykra sprawa ale to że syn się uczy to nie zwalnia go z kary. Jedyne czego mógł się domagać to żeby kierowac dmuchał przed nim a nie że zobaczył tylko wynik tym bardziej że wyglądało tak jak by policja znała kierowce. Jesli chcesz się dowiedzieć czgoś konkretnego jak to wygląda prawnie to najlepiej udać się po porade prawną albo na jakieś forum prawne może tam Ci lepiej doradzą.

Życzę synowi szybkiego powrotu do zdrowia.
PrezesArtek
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Miejscowość: Sosnowiec
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: Audi S8 i Wp11-144
Silnik: AVP, QG18DE
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2001

16 Mar 2009, 13:03

Ja też dostałem za takie przewinienie 500zł, a również sie uczę, tyle tylko, że jechałem autem i nic mi sie nie stało. Widocznie nie ma to znaczenia. No a z tą sprawą to pech, bo nie ma dowodów na to że badania były lewe... :? Przykro mi, ale w tym kraju egzekwowanie prawa często odbywa się w ten sposób :oops:
Toniaczos
Nowicjusz
Awatar użytkownika

Miejscowość: Ruda Śląska

16 Mar 2009, 19:37