Masło pod korkiem

08 Lut 2013, 23:05

witam nie pokoji mnie jedna sprawa.mianowicie masło pod korkiem astra 2 8v rok 99
1 nie robie długich tras
2 nie ma pisany masla na bagnecie.olej zmieniony 1tys km temu
3 nie dolewam plynu bo go nie ubywa i w zbiorniczku nic sie nie dzieje
4nie ma spadku mocy(przynajmniej ja nie odczowam tego.;)
5 ciśnienia na cylindrach po kolji od rozrządu 9.9.11.7.czy to jest prawidłowe??bylo sprawdzane jak samochód dzien stal i niechcial odpalić*słabe paliwo przymarzło.)
6 samochod slabo grzeje i jest niska tem wody.'
ktos mi może dać jakieś pomocne wskazówki??
jara2000
Nowicjusz
 
Posty: 24
Auto: ASTRA 2

08 Lut 2013, 23:23

czym jest zasilany .
scorpion
Nowicjusz
 
Posty: 31
Prawo jazdy: 19 04 2000
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: ford scorpio
Silnik: 2,9
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1992

08 Lut 2013, 23:42

Zacznijmy od tego czy benzyna czy LPG, a jeśli masz niską temp wody i sie nei grzeje to polecam zacząć ppszukiwania od termostatu
pawelec
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 132
Auto: Seat Cordoba
Silnik: 1.6
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Manualna

09 Lut 2013, 08:47

jara2000 napisał(a):witam nie pokoji mnie jedna sprawa.mianowicie masło pod korkiem astra 2 8v rok 99
1 nie robie długich tras

Sam sobie opowiedziałeś dlaczego masz masło pod korkiem.
I do tego uszkodzony termostat - czyli nie dogrzany silnik.
piotrpz87
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 1427
Miejscowość: Szczecin
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: Mazda 6
Silnik: 2,3
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

12 Lut 2013, 19:33

Tak jak napisał kolega powyżej, plus niskie temperatury. jak zrobi się cieplej masło powinno zniknąć.
Zbyniu77
Nowicjusz
 
Posty: 4
Auto: VW Lupo
Silnik: 1.0
Paliwo: Benzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

13 Lut 2013, 18:28

Jeżeli silnik nagrzewa się prawidłowo, trzyma temperaturę, to wina leży po stronie krótkich tras oraz obecnie panujących temperatur. To masełko pod korkiem to normalka w tym okresie. Jak pisał poprzednik - jak się zrobi cieplej, to problem zniknie. A póki co, to kontroluj ten korek chociażby raz w tygodniu i wycieraj to masełko szmatką, albo nawet myj w benzynie ten korek.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 20285
Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000