Mazda 6 - Czy to dobre auto?

13 Maj 2011, 21:57

Czytam i wnioskuję, że rocznik 2004 w benzynie jest ok. A jak z innymi rocznikami i czy auto dobrze spisuje się na gazie?
piowen
Nowicjusz

Miejscowość: Rzeszów

29 Maj 2011, 09:47

Nie posiadałem Tego Auta
Ale ma je Kolega
I na Gazie jest wszystko OK
Wasyl B4

31 Maj 2012, 11:22

Mój kuzyn ma w dieslu, a sąsiad benzyne. Nie ma prównania, benzyna lepiej daje radę. Gdybym miał sie przesiąść na 6 to bym się raczej nie zastanawiał
oleolek
Nowicjusz

Auto: Mazda 3, 1.6 MZR

06 Lip 2012, 20:23

Mysle ostatnio nad kupnem mazdy 6, stylistycznie wyglada swietnie. Mam do dyspozycji ok 22tys. W tej kwocie mazda 6 to dobry wybór czy sa inne dobre auta?

Jestem młodym kierowca, przywiazuje głównie wage do stylistyki, dynamicznej jazdy i małej awaryjnosci
Kimi
Nowicjusz

Prawo jazdy: 11 10 2008

03 Sie 2012, 08:55

Witam,
Praktycznie cały czas od zdania prawa jazdy jeżdżę Mazdą 6 2.0 142 KM z silnikiem Diesla (CITD ). Jest to rocznik 2005 - a więc ów silnik jest nowością. Może z tego powodu po przejechaniu ok. 220000 km pękł tłok, który poważnie uszkodził cylinder. Na szczęście szlifowanie wystarczyło, ale to jednak dość poważna usterka. Nie powinna się zdarzyć - szczególnie w Maździe. Piszę to ponieważ jesli chcesz Diesla - szukaj modeli od 2006 wzwyż - ponoć problem został rozwiązany (doświadczenie w konstrukcji ?). Co do benzyniaków - jeździłem taką Mazdą. Ogólnie, moim zdaniem - Diesel lepszy, może to kwestia przyzwyczajenia :). Benzyniak jest jednak praktycznie bezawaryjny, a przy obecnych cenach ropa/benzyna różnica w kosztach niewielka.