pirania napisał(a):bo ludzie woleli kiedyś kupować pancerne Passaty b4,b5 i to wystarczało w zupełności.
Zastanów się co Ty piszesz ??? Ty te auta nazywasz pancerne???
One były pancerne z dwóch powodów :
1) b4 w czasach kiedy pojawiły się w PL "masowo" królowały 125p oraz poldki więc wiadomo jak wypadało porównanie...
2) W b4 nie miało co się psuć bo wersje dla Kowalskich można spokojnie było nazwać skansenem motoryzacyjnym.
A b5 pancerny?
dobry uśmiałem się ... to trzeba dać na naszą listę moto żartów
Więc próbuje wydębić od każdego miłośnika wieśvagena na tym forum powiedźcie dokładnie na czym polegała fajność zwykłych passków b4 w wersjach dla kowalskiego... chociażby w porównaiu do konkurencji gnębionej europejskim fiskusem czyli cariny E... Bądź tym jedynym bez klapek na oczach i zobacz porównanie na google tych dwóch aut żeby przejrzeć na oczy czemu ten koncern jest uznawany za mistrza moto ściemy.