
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
Moim zdaniem trochę przesadzona tak można na pisać o każdym silniku. Wiadomo żeby zdiagnozować dzisiaj dobrze silnik to trzeba mieć odpowiedni interfejs do tego. Te silniki raczej nie mają problemów jak się o nie dba. Czasem zdarzają się problemy z klapami w kolektorze dolotowym ale można to zawczasu usunąć jak będą pierwsze objawy. Ten na bezpośrednim wtrysku spali mniej od poprzednika, wiadomo też że jego niektóre podzespoły będą droższe w naprawie. Jednak warto wziąć go pod uwagę jak nie chce się zakładać instalacji LPG.juzaria napisał(a):Co myślisz o tej wypowiedzi, czy jest coś w tym prawdy czy lepiej nie sugerować się tą wypowiedzią ?
z tym to może być różnie, nie obwieszczałbym tego z taką pewnościąRokiko napisał(a):Oba silniki są dobre, a ten drugi pali mniej co da się odczuć przy normalnej jeździe.
Baza z danymi technicznymi samochodów marki MAZDA. Znajdziesz tu informacje o silniku (moc, pojemność, moment obrotowy itp.), wymiarach nadwozia, spalaniu (trasa / miasto / średnie), osiągach, ukałdzie hamulcowym i jeszcze wielu innych parametrach które dotyczą tego modelu.
Sprawdź: dane techniczne MAZDA