Mazda 626 GF DITD problem z odpaleniem.

15 Kwi 2018, 15:15

Witam
Posiadam mazdę 626 DITD 2.0 101KM mam problem z jej odpalaniem nie ważne, czy ciepła, czy zimna. Pali tylko na odłączonym czujniku temperatury. Wymieniłem pompę wtryskową problem pozostał ten sam nie pali. Czy ktoś wie, gdzie w maździe 626GF jest przekaźnik B5B4?
skrzat1667
Nowicjusz
 
Posty: 46
Zdjęcia: 2
Auto: Astra F
Silnik: 1.7D 60KM
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1994

15 Kwi 2018, 20:20

Skoro odpala tylko na odłączonym czujniku temperatury to wtedy oszukujesz komputer, przez co podaje większa dawke paliwa i auto odpala, czyli, że dostaje za mało paliwa. Zapewne czujnik coś szwankuje i dlatego auto nie podpala, masz możliwość założenia sprawnego?
gber44
 

17 Kwi 2018, 16:38

Nie mam drugiego czujnika. Hm, ale komputer nie pokazuje żadnych błędów. Dopiero jak odłączę czujnik pokazuje błąd. Więc może być coś z nim nie tak ?
skrzat1667
Nowicjusz
 
Posty: 46
Zdjęcia: 2
Auto: Astra F
Silnik: 1.7D 60KM
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1994

27 Kwi 2018, 13:20

Czujnik wymieniony przez mechanika 150zł w plecy. Nie działa. Nadal problem z odpaleniem mazdy.
skrzat1667
Nowicjusz
 
Posty: 46
Zdjęcia: 2
Auto: Astra F
Silnik: 1.7D 60KM
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1994
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Hyundai i30 - kompaktowy hatchback do miasta
    Najbardziej ekonomicznym silnikiem, z jakim możemy zakupić Hyundaia i30 jest wysokoprężna jednostka 1.6 CRDI DPF o mocy 95 KM. Ten silnik jest jednak dostępny wyłącznie z manualną skrzynią biegów. Aby zdobyć wersję ...
    Co to jest Defensive Driving?
    Amerykanin Chris Imhoff z National Safety Council jako pierwszy sformułował reguły "Defensive Driving" (DD), czyli jazdy defensywnej. Pierwszy kurs DD zorganizowano w USA w 1964 roku. Od 50 lat w krajach anglosaskich oraz ...