Mazda m-3 wybite nadkole

17 Mar 2014, 16:22

Witam
Jak w temacie, amortyzator wybił kompletnie zardzewiałe nadkole. Blacharz zawołał ponad 1000 zł za naprawe, zalecając zrobienie takzę drugieh strony. Chciałbym się zorientować czy nie jest to zawyżona cena, auto jest stare i w takim przypadku prawdopodnie nie będzie opłacało mi się go już remontować. Zdjęcie to widok od strony bagażnika, przez diurę widać nawet oponę, więc sytuacja pewnie nie za ciekawa..
http://img31.otofotki.pl/qh707_111.jpg.html
nowy01
Nowicjusz

Prawo jazdy: 10 04 2009
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Hyundai Accent
Silnik: 1.3 75KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

21 Mar 2014, 10:54

Nie znam się na cenach blacharzy, ale wydaje mi się, że wstawienie kawałka blachy i jego obspawanie to 500 zł za jedną stronę to dużo za dużo.
Jak pisałem - nie znam się na blacharce, ale ja widzę to tak, że blacharz wstawia odpowiednio wygiętą blachę na tą dziurę i ją obspawuje. No chyba, że trzeba wymieniać cały jakiś element i jest z tym więcej roboty.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

26 Mar 2014, 12:16

Jak się dowiedziałem to jest to pęknięty kielich. W tym wypadku w grę wchodzi chyba tylko wymiana całego elementu, jednak opinie mile widziane, bo ponad 1000 zł to i tak wydaję mi się trochę dużo, trzeba będzie się chyba bardziej rozeznać u inncyn blacharzy...
nowy01
Nowicjusz

Prawo jazdy: 10 04 2009
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Hyundai Accent
Silnik: 1.3 75KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

03 Kwi 2014, 08:56