18 Sty 2014, 10:17
Korozja nadwozia (różne modele, zwłaszcza „szóstka” I generacji), usterki centralnego zamka (model 2), niekiedy psuje się osprzęt w dieslach (najczęściej w 1.6, rzadziej w 2.0), przedwczesne zużycie sprzęgła, przednich amortyzatorów i błędy elektroniki (CX-7), zdarza się rozciągnięty łańcuch w benzyniaku 2.3 Turbo, wysokie zużycie oleju (RX-8).
Zapożyczono z onet.pl
Silniki diesla CiTD w wersjach 3,5 i 6 są bardzo czułe na jakośc oleju - często zatyka się siatka smoka pompy, co skutkuje obniżeniem ciśnienia smarowania silnika, a to prowadzi do jego zatarcia. Zdarzają się też nieszczelności pod wtryskiwaczami common rail, czego powodem są zbyt szybko zużywające się podkładki pod wtryskiwaczami.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...