Mazda323f czy Hyundai coupe... a moze cos innego? ok 8000zl

16 Paź 2008, 20:03

witam wszystkich... jestem nowicjuszem co pewnie widac:) troche sie orientuje w motoryzacji ale mam 8k i nie wiem jakie autko kupic... mysle nad czyms lekko sportowym ale nie paliwozernym :o to bedzie moje pierwsze autko i nie chce wybrac czegos co w przyszlosci bedzie mnie wiele kosztowac... pomozcie jesli mozecie... z gory dzieki
lysolek
Nowicjusz
Awatar użytkownika

16 Paź 2008, 20:54

szczerze?oby dwa sąbardzo fajne autka;)nie palące zbyt wiele i mające dobrą opinie;P tez sie waham miedzy mazda a Hyundai. .;) od siebie dożuce BMW 325 MOZE starego Eclipsa?:P jaki rok mniej wiecej mow;>
Tiddey
Nowicjusz

Miejscowość: Chodzież

16 Paź 2008, 21:03

Jak chcesz pseudosportowe auto to najlepszy (wg mnie) byłby civic vtec. Duża moc, małe spalanie i niestety stosunkowo mała liczna egzemplarzy na rynku. Ale próbować zawsze można ;)
Ostrożność nie jest tchórzostwem.
Lekkomyślność nie jest bohaterstwem.
Martoro
Zaawansowany
Awatar użytkownika

Miejscowość: Świętochłowice

16 Paź 2008, 21:17

ford puma , ople corsa;) 3,5 drzwi??rok??
Tiddey
Nowicjusz

Miejscowość: Chodzież

16 Paź 2008, 22:31

Civic 1.6 v-tec, a BMW 325 niestety jest paliwożerne, ale i tak polecam taki samochodzik.
zbychu57
Aktywny

Miejscowość: Białystok

18 Paź 2008, 23:26

dzieki wielki.... ale i tak dalej nie wiem... patrzylem na tigry, pumy, celice i tez na fiata coupe... ten ostatni najbardziej mi pasowal dopuki nie przeczytalem na forum ile on pali...;) beta jak dla mnie to troszke nie teges... nie chce miec auta jakich jezdzi pelno ale znowu nie chce takiego zeby za paskiem rozrzadu obd zwonic pol polski :lol: nie wiem czy uceluje w sam srodek ale bede probowal... jeszcze raz wielkie dzieki...
lysolek
Nowicjusz
Awatar użytkownika

• Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Nowe z salonu, ale po blacharce!