
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Dokładnie więc tu trzeba zastosować najlepiej zamiast katalizatora tłumik rozprężny (przelotowy) o objętości i kształcie zbliżonym do oryginalnego katalizatora. Wtedy powinno być ok.Kao napisał(a):Zamiast ładnego brzmienia może wyjść pierdzenie jak w dziurawym tłumiku w escorcie.
Jeżeli je ma to może tylko na takiej operacji stracić moc i to że silnik nie będzie prawidłowo pracował więc taka operacja raczej mija się z celem, ale chyba nie wszystkie miały sondy za katalizatorem.Kao napisał(a):No i jak masz sondy lambda za katalizatorami to moga wychodzic problemy z pracą silnika.
W tym przypadku musisz znaleźć kogoś kto będzie w stanie np. programowo ogarnąć ten samochód i sprawdzić czy jest możliwość dezaktywowania tych sond za katalizatorem. W innym przypadku myślę że będą pojawiały się różne problemy od spadku mocy po nierówne obroty itp.Czru napisał(a):Oczywiście są sondy przez i za katalizatorami. Czyli w takim wypadku nawet jeśli zastosuje się jakieś obejście to spadnie moc i wzrośnie spalanie?
Tam już można rzeźbić tak jak pisze @Kao bez obawy o błędy w komputerzeKao napisał(a):Ja bym puscil przelot za ostatnia sondą i zobaczył jakie będą efekty ale mysle ze bedzie juz ladnie bo po drodze masz jeszcze 2 tłumiki, koncowy i srodkowy.
[Aby zobaczyć film musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
To jak je poprowadzisz to jeszcze dźwięk się trochę zmieniCzru napisał(a):jeszcze nie mam poprowadzonych rurek za auto (jedynie odcięte końcowe)
[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]