Silnik 1.2 w Bravo montowany był od 1998 roku.
Silnik 1.4 występował w dwóch wariantach mocy - 75 KM i 80 KM. Wersje słabsze produkowane z myślą o rynku francuskim (nie pytajcie dlaczego, bo nie wiem).
Silnik 1.4 ma problem ze smarowaniem wałka rozrządu. Metoda na bezawaryjną jazdę jest prosta. Jeżeli oglądamy samochód i nic się tam nie dzieje, to po zakupie zmienić olej na pełen syntetyk i robić wymianę oleju co 10 tys. km, a można i trochę częściej.
Jeżeli wraz mamy problem ze smarowaniem wałka, to kupujemy tylko nową magistralę olejową. Można mechanikowi (najlepiej takiemu co wie o co chodzi z Fiatami) powiedzieć by poszerzył nieco otworki w magistrali. I będzie auto śmigać jak ta lala
Fiat odszedł od silnika 1.4 dlatego, że obecnie najpopularniejsze są silniki 16v, ot i cała tajemnica.
Wystarczy trochę poczytać, pośledzić opinie ludzi którzy Fiatami jeżdżą i przekonać się, że strach ma wielkie oczy.