Witam. Wczoraj wymieniłem olej i filtr w moim a160 (mobil 1 syntetyczny 5w50) i samochód zaczął l się dziwnie zachowywać... Mianowicie: nie ma mocy, nie wchodzi na obroty, przerywa i pali strasznie dużo. Co prawda przejechałem tylko 60km po wymianie ale wyraznie widzę że więcej spala. Macie jakieś diagnozy?
Wlasnie tego nie wiem bo auto kupiłem bez ksiazki serwisowej. Na silniku byla naklejka mobil 1 syntetic. Silnik nie byl rozgrzany bo raptem 1minute chodzil przed wymiana zeby wjechac do garazu a potem jeszcze zabiegi z wypompowaniem starego oleju takze z tym jestem pewien... Byl zimny.
Pierwsze, to,olej wymienia się wtedy, gdy uzyska temperaturę roboczą ,czyli trzeba zrobić ok.20 km,inaczej zostanie go w silniku grubo ponad litr,nie zleje się dobrze. Ile tego oleju wlałeś do silnika?Tyle ile trzeba,czyli 4.5 litra?
Jeśli wylałeś tyle samo ile wlałeś,to należy wykluczyć rozszczelnienie silnika przez nadmierne ciśnienie oleju.Nie mam doświadczenia w temacie wpływu lepkości oleju na działanie kompensatorów hydraulicznych,gdyż silnik do którego wlewałem różne oleje ,czyli od 0w40 aż do 10W60 ma ręczną regulację(przerobioną podczas remontu silnika)nigdy nie zauważyłem żadnych zmian,a do Okularnika wlewam taki olej jaki zaleca producent auta,czyli o lepkości letniej 40,tutaj nie chcę eksperymentować gdyż jest hydraulika.Najpierw musisz wykluczyć inne przyczyny niedomagań silnika,wymiana oleju to ostateczność.
Nagroda Auto Świat Moto Awards 2019 - Audi e-tron W drugiej edycji plebiscytu Moto Awards, zorganizowanego przez redakcję tygodnika "Auto Świat", Audi e-tron – w pełni elektryczny SUV spod znaku czterech pierścieni – zajął pierwsze miejsce w kategorii "Wyznaczają ...
Audi i klub FC Bayern Monachium wspólnie zmierzają w przyszłość Audi i FC Bayern Monachium wspólnie zmierzają ku przyszłości. Obydwie marki premium już od roku 2002 tworzą mocny zespół. Teraz przedłużyły oraz rozszerzyły istotę swojej współpracy do roku 2029. Audi ...