VITO jest duże prawdopodobieństwo,że ten Mercedes ma tylko taki przebieg gdyż to jest benzyna a nie diesel .Popatrz tylko na stan przegubu elastycznego wału(przy tylnym moście),powinien być jak nowy przy takim przebiegu,przysłuchaj się czy łańcuch rozrządu nie dzwoni przy spadku obrotów na biegu jałowym,po otwarciu korka wlewu oleju złap za łańcuch rozrządu ,może delikatnie ruszać się na boki ale unosić do góry w żadnym wypadku, patrz czy nie puszcza żadnego dymka przy odpalaniu.Nie daj się zwieść wyglądowi wnętrza,jest takiej jakości że po milionie kilosów wygląda prawie jak nowe(w rękach dbałego człowieka)Kapitalny remont jednej tylnej osi przestrzennej z wymianą sprężyny renomowanej firmy i z wykorzystaniem tulei renomowanych firm (,MEYLE ,FAG,Lemferder,FEBI ,TRW),wychodzi ok.500 zł bez robocizny
![Very Happy :grin:]()
trwałość?!Zrobisz raz i zapomisz!Przegub elastyczny wału firmy MEYLE koszt .120 zł(Allegro),wytrzymuje do miliona kilosów jeśli na starcie nie będziesz udawał R.Kubicy.Poparz jak otwierają się drzwi i jak zamykają,patrz jak działa stacyjka oraz wszystkie włączniki,przy takim przebiegu to auto powinno być jak nowe pod każdym względem ,ach zawsze sobie woż laskę POXILINY w bagażniku gdyż w przypadku awarii sprzegla wiskotycznego wiatraka chłodnicy możesz szybko skleić wiatrak do koła pompy cieczy chłodzącej i za 10 minut możesz jechać dalej.Wiele innych bryk nie da ci tej szansy(z tąd tyle BMW z przegrzanymi silnikami
![Exclamation :!:]()
)VITO kupuj takiego Merasia i ciesz się z posiadania solidnej bryki
![Very Happy :grin:]()