Mercedes 115 - interesuje mnie dostęp do części

16 Maj 2007, 20:37

zamierzam ,nabyć 115 z 1974r, interesuje mnie dostęp do części i ceny, jestem początkujący w zabytkowych autach .proszę o pomoc
lasek
Nowicjusz

05 Lip 2007, 02:32

Do Mercedesa 115 z częściami raczej dużego problemu nie będzie...wiadome...to już zabytek, ale myślę, że co do części to można być spokojnym...a co do ceny...to zależy czego szukasz, jeżeli szukana część jest ciężko dostępna lub w idealnym stanie...to cena może być wysoka, wiadome...zabytek...
Pozdrawiam i powodzenia ze 115 :)
Requiem for a Dream.
Piter
Stały forumowicz

Zdjęcia: 239
Miejscowość: Kłodzko
Prawo jazdy: 15 03 2007
Auto: Audi A6 C5
Silnik: 1.9 TDI 131KM
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2001

19 Lip 2007, 15:36

Ostatnio takiego widziałem w Opolu. Był załadowany jakimiś chrupkami czy czymś. Na początku myślałem, że to pierwsza generacja SEC mercedesa, ale z tego co wiem to SEC jest produkowany od 1983.

Powodzenia w zakupie i eksploatacji Mietka :D
lasty
Początkujący

Miejscowość: z laptopka :D

14 Maj 2008, 21:39

Witam mam stary silnik od Mercedesa tylko nie wiem któty to rocznik .Silnik był na chodzie jeszcze jakieś 10 lat temu i myśle ze nadal jest ,leżał pod schodami w stodole przykryty deskami i sianem.Jest on na olej napedowy ma rozrusznik,pompe wtryskową,skrzynie biegów i jest jeszcze dodadkowy blok. Chciał bym go sprzedać ale nie mam o nim zadnych informacji i nie wiem ile jest warty .Prosze o kontakt. :D
herrmichal
Nowicjusz

Miejscowość: lubuske

09 Paź 2008, 22:04

z czesciami nie powinno byc jeszcze problemu. duzo replik jest dostepnych. Najtrudniej znalesc czesci do mercedesow z przed 1960 roku i ceny sa kosmiczne. policz sobie czy lepiej kupic juz auto w dobrym stanie czy dokupowac czesci. to drugie moze wyjsc cie czasami 30% wiecej. Piszesz ze jestes nowy w tym. Czy ty bedziesz sie zajmowal budowa/naprawa ?
hellows
Nowicjusz

• Ciekawe publikacje motoryzacyjne