REKLAMA
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
motozakup napisał(a):rynek jest tak zepsuty
motozakup napisał(a):Jeżeli auto było naprawiane w ASO za granica nie ma mowy o cieniowaniu elementów. To nie jest żadna procedura serwisowa. Cieniowanie jest domeną lakierników którzy nie potrafią dobrać odpowiednio lakieru. W ASO w DE nikogo nie będzie obchodziło ze odcień się różni- bo lakier przecież też się starzeje. Najczęściej kolor jest dobierany z kodu lakieru.
Jeżeli ktoś mówi o cieniowaniu i naprawie w ASO to jest niedouczony i nie ma pojęcia o lakierowaniach w serwisach za granicą.
Jeżeli lakierowanie było wykonane w ASO za granicą to błotnik z tyłu był lakierowany razem z ościeżnicą nad drzwiami - to jest jeden element. Nikt nie robi przejścia na elemencie. Także musisz się z tym liczyć, że tam też będzie grubsza warstwa lakieru.
Kao napisał(a):Panowie nie nie ma o co się sprzeczać powiem wam jak to jest bo trochę tego tematu liznąłem w kilka krajach zachodu i o ile wiemy co to znaczy skrót ASO I o czym mówi to ni jak nie ma się to z rzeczywistością, widziałem koncesjonera który w warsztacie miał klepisko brak okien tylko krata a hala była postawiona z pustaka i brak wykończenia a jednak od 25 lat funkcjonuje pod logiem forda standardy wyznaczają klienci a nie producent (mówimy o realiach) dla nas Polaków trudno jest zaakceptować nawet pyłka w lakierze czy inną strukturę klaru a w takich krajach jak Hiszpania Włochy czy Francja może być kitu centumetr a jedyne wymaganie to ma być pomalowane w miarę tym samym kolorem. Oni tutaj to nawet nie znają miernika lakieru
motozakup napisał(a):Tak pewnie psujemy rynek nieuczciwym handlarzom i dalej będziemy to robić !
motozakup napisał(a):Cieniowanie elementu w autoryzowanym serwisie marki zgodnie z procedurami serwisowymi ?
motozakup napisał(a): wyolbrzymiasz ty swój problem z ludźmi którzy sprawdzają auta i dzięki którym klient wie co kupuję. Chyba bardzo ci się rynek zepsuł bo pocisz się strasznie.