Mercedes A klasa W176 1.6Pb-czy wart zakupu

26 Maj 2024, 08:25

I ponownie bełkot z brakiem merytorycznych argumentów. Masz jakieś uczulenie, nie wiem może prowadzisz handel autami może je naprawiasz. W innym wątku pisałeś że pomagasz ludziom w zakupach aut. Czemu się z tym ukrywasz daj NIP firmy? Z resztą dobrze robisz bo z tym co wiesz i poziomem wiedzy bardziej byś szkodził niż pomagał. Przez takich fachowców z zerową odpowiedzialnością ten rynek jest tak zepsuty .... Bo historię typu wszystko jest złe ale mój kolega sprzedaje dobre auto .... słyszałem już wielokrotnie. Ale jesteś chyba jakimś ,,zranionym,, handlarzem. Też możesz zaprezentować swoje igiełki.
Przeglądy aut przed zakupem, cała Polska - Oficjalny partner forumsamochodowe.pl
motozakup
Autoexpert
Awatar użytkownika
 
Posty: 1347
Zdjęcia: 51
Miejscowość: Cała Polska
Auto: Nie mam

26 Maj 2024, 08:56

motozakup napisał(a):rynek jest tak zepsuty

Ty psujesz rynek bo zamiast zająć się tym w czym jesteś dobry czyli rozkodowaniem Vin-u z ewentualną historią zaczynasz interpretować zgodnie z nurtem polskiej szkoły Moto Januszy.

Potem kwiatki pt.polecanie A6 allroad z 300k.km.komuś kto nie ma zielonego pojęcia o motoryzacji, uciułał 30k.został przewieziony i mu się podobało.

Przez moją firmę przejeżdża rocznie setki aut i 99,% problematycznych tematów to nie byłe naprawy blacharskie tylko mechanika czyli posiadanie aut bez wiedzy o kosztach serwisu gdzie na moment zakupu był perfekcik.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10825
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

26 Maj 2024, 13:33

Przyglądałem się błotnikowi i w słońcu i w pochmurny dzień, nic nie widać, nawet pomarszczonego lakieru, wygląda jak pozostałe elementy karoserii.
Z karoserii to tylko doczepić się można odpryskom na masce i 2 na drzwiach kierowcy i delikatne, mało widoczne przetarcie na drzwiach pasażera tył.
Środek czysty, niezużyty, skóra czy co to jest na boczkach foteli ładna. nitki nie podarte. Nic nie powycierane. Silnika nie słychać chyba że powyżej 2.5 tys obr. Nic nie trzesię, nie wibruje, hamulce nowe więc żyleta. Sprzegło miekkie, łapie mniej więcej w 1/3 wysokości od podłogi.
Rozrusznik kręci żwawo. Na szarpakach zero luzu, amory 62-66%. Zero rdzy góra i dół.
No nie ma się do czego przyczepić, jedynie ten lakier i wymieniana przednia szyba ale auto ma 11 lat. a i przebieg 201k potwierdzony, aktualny Austriacki przegląd.
A jedynie martwią mnie koła a raczej opony bo felga 18, opona 255/40/18 więc niski profil i boję się uszkodzenia przy wjeżdżaniu na krawężnik.
Auto zaklepałem, jak nic się nie wydarzy to we wtorek zakup.
Hoger
Początkujący
 
Posty: 55
Prawo jazdy: 30 05 1996
Przebieg/rok: 7tys. km
Auto: Mercedes A180 W176
Silnik: 1.6 122km
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2013

26 Maj 2024, 13:56

Panowie nie nie ma o co się sprzeczać powiem wam jak to jest bo trochę tego tematu liznąłem w kilka krajach zachodu i o ile wiemy co to znaczy skrót ASO I o czym mówi to ni jak nie ma się to z rzeczywistością, widziałem koncesjonera który w warsztacie miał klepisko brak okien tylko krata a hala była postawiona z pustaka i brak wykończenia a jednak od 25 lat funkcjonuje pod logiem forda :ok: standardy wyznaczają klienci a nie producent (mówimy o realiach) dla nas Polaków trudno jest zaakceptować nawet pyłka w lakierze czy inną strukturę klaru a w takich krajach jak Hiszpania Włochy czy Francja może być kitu centumetr a jedyne wymaganie to ma być pomalowane w miarę tym samym kolorem. Oni tutaj to nawet nie znają miernika lakieru :lol:

W Niemczech to bardzo indywidualna sprawa bo są ASO co robią dobrze a są totalni partacze i to chyba jest uzależnione od narodowości właściciela.
My Polacy mamy bardzo wysoko zawieszoną poprzeczkę i ponad stan oczekiwania, robi się później taka trochę patologia jak można zauważyć.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16578
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

28 Maj 2024, 12:04

motozakup napisał(a):Jeżeli auto było naprawiane w ASO za granica nie ma mowy o cieniowaniu elementów. To nie jest żadna procedura serwisowa. Cieniowanie jest domeną lakierników którzy nie potrafią dobrać odpowiednio lakieru. W ASO w DE nikogo nie będzie obchodziło ze odcień się różni- bo lakier przecież też się starzeje. Najczęściej kolor jest dobierany z kodu lakieru.
Jeżeli ktoś mówi o cieniowaniu i naprawie w ASO to jest niedouczony i nie ma pojęcia o lakierowaniach w serwisach za granicą.

Jeżeli lakierowanie było wykonane w ASO za granicą to błotnik z tyłu był lakierowany razem z ościeżnicą nad drzwiami - to jest jeden element. Nikt nie robi przejścia na elemencie. Także musisz się z tym liczyć, że tam też będzie grubsza warstwa lakieru.


Miałem już nic nie pisać ale...

Może Cię uświadomię, w ASO jak najbardziej jest procedura cieniowania elementów, jest to uwzględnione w kosztorysie (oficjalnym zgodnym z warunkami technicznymi naprawy auta) który będzie przedstawiony ubezpieczycielowi. Ubezpieczyciel za to zapłaci i nie ma PRAWA odmowy.

Reszta Twojej wypowiedzi o tych super serwisach jest to fikcja, totalna skrajna fikcja którą psujesz maksymalnie rynek. Wiem że Miras szykuje ofertę pod Janusza ale Ty robisz dokładnie to samo tylko w odwrotną stronę czyli tworzysz/wyolbrzymiasz problemy w miejscach gdzie ich nie ma i w dodatku nie mając nawet podstawowej wiedzy PRAKTYCZNEJ.

Dla mnie gratulacje rozwalacie rynek używek w PL do granic możliwości.

Kao napisał(a):Panowie nie nie ma o co się sprzeczać powiem wam jak to jest bo trochę tego tematu liznąłem w kilka krajach zachodu i o ile wiemy co to znaczy skrót ASO I o czym mówi to ni jak nie ma się to z rzeczywistością, widziałem koncesjonera który w warsztacie miał klepisko brak okien tylko krata a hala była postawiona z pustaka i brak wykończenia a jednak od 25 lat funkcjonuje pod logiem forda :ok: standardy wyznaczają klienci a nie producent (mówimy o realiach) dla nas Polaków trudno jest zaakceptować nawet pyłka w lakierze czy inną strukturę klaru a w takich krajach jak Hiszpania Włochy czy Francja może być kitu centumetr a jedyne wymaganie to ma być pomalowane w miarę tym samym kolorem. Oni tutaj to nawet nie znają miernika lakieru :lol:


@Kao tu nie chodzi o to tylko powiedz jak z perspektywy innych rynków mamy zwalony handel używkami ? Kiedyś Janusz domagał się Passata 1,9tdi i przebiegu 100k.km to go dostawał a teraz ? Historie ASO, wszystko pod miernik, brak resy, brak kurzu, historia olejowa, historia ...
a często wszystko w starych albo bardzo starych autach gdzie ma to znaczenie jak zeszłoroczny śnieg.

p.s.

@Kao mam historię sztuki którą Ci podsyłałem :D
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10825
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

28 Maj 2024, 12:19

To już lepiej nie pisz. Z tym poziomem wiedzy idziesz na dno. Może i ty coś kręcisz kluczami w wolnym czasie od internetu ale z pewnością handlujesz autami. Tak pewnie psujemy rynek nieuczciwym handlarzom i dalej będziemy to robić !

Jakość napraw wykonanych w ASO vs koszty które płaci za to ubezpieczyciel i odbiera te fuszerki jest również żenująca. Połowa napraw powinna wrócić na serwis. Od lakierowania po spasowanie elementów. Nie będę jednak dyskutował z tobą bo nie ten poziom misiu kolorowy.

Cieniowanie elementu w autoryzowanym serwisie marki zgodnie z procedurami serwisowymi ? Nie twierdzę że w ASO lakierują dobrze przecież robi to lakiernik a nie znaczek serwisu. Cieniowanie wynika z nieudolności lakiernika. To jest żenujące naprawdę zamilcz już.

A wyolbrzymiasz ty swój problem z ludźmi którzy sprawdzają auta i dzięki którym klient wie co kupuję. Chyba bardzo ci się rynek zepsuł bo pocisz się strasznie.

Firmy sprawdzające złe mimo że nawet mnie nie znasz i nie wiesz kim jestem i jaką mam wiedzę. Niemieckie samochody złe. Jakie masz jeszcze mądrości ? Stereotypy i teorie rodem szur. Może ty w serwisie ale rowerowym pracujesz ?
Przeglądy aut przed zakupem, cała Polska - Oficjalny partner forumsamochodowe.pl
motozakup
Autoexpert
Awatar użytkownika
 
Posty: 1347
Zdjęcia: 51
Miejscowość: Cała Polska
Auto: Nie mam
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    ART DRIVE! Kolekcja BMW Art Car 1975-2010
    Instytut Sztuki Współczesnej (ICA) we współpracy z BMW, Burmistrzem Miasta Londyn oraz organizatorami London 2012 Festival na dwa tygodnie przejmuje kontrolę nad parkingiem w Shoreditch, aby w dniach od 21 lipca ...

28 Maj 2024, 13:27

motozakup napisał(a):Tak pewnie psujemy rynek nieuczciwym handlarzom i dalej będziemy to robić !

Super a ja dalej będę gonił autorów patologii polskiego rynku aut używanych.

motozakup napisał(a):Cieniowanie elementu w autoryzowanym serwisie marki zgodnie z procedurami serwisowymi ?

Tak zgodne.
motozakup napisał(a): wyolbrzymiasz ty swój problem z ludźmi którzy sprawdzają auta i dzięki którym klient wie co kupuję. Chyba bardzo ci się rynek zepsuł bo pocisz się strasznie.


Mi to rybka utrzymuje się z czego innego a chciałem tylko wykorzystać swoje kontakty i zajawkę na fajne auta.

Dlatego Mirasy zacierają ręce Motozakup wypisuje bidokom farmazony a Janusz za to płaci. Brawo !

Prosty przykład :

Dwa auta, wartości 40kz plusem, przebiegi około 130k.km.stan techniczny perfekcyjny, ten szary jak nowy, dodatkowe felgi bbs, ksiąźki serwisowe ale jedno małe ale oba pewnie mają w historii szkodę. Podejrzewam na warunki europejskie około 30-35k.pln.

No i teraz wziąłem jednego dla siebie, zarejestrowałem go i jeżdżę tak jak widać na fotach. Mógłbym zabrać tego drugiego i pewnie jeszcze z 10szt. "rozbitków" ale nie wziąłem bo po co mam się użerać z polskimi Januszami. Weź takiemu znaffcy po lekcji takich firm jako Motozakup wytłumacz że auto było tylko uszkodzone, że 30k.pln wg ubezpieczyciela oficjalnych stawek to nie dużo, wytłumacz mu że w miejscu wgniecenia 600um i na reszcie 300um to nie auto szrot, weź potem wytłumacz mu że te auta nie mają specjalnej historii wpisanej w księgę dziejów świata...

No ale za to Miras co zrobi ? Wie że jest Motozakup i jego uczniowie. Jedzie na skład i bierze najgorsze padła z tego samego rocznika, sprawdzą czy po vinie wyskakuje aktualny przebieg który ewentualnie można skręcić, sprawdzą auto miernikiem bo wie na co Janusz patrzy i... kupuje.

A potem w Pl co mamy, ogłoszenie takie samo jak moje z dopiską :

- oryginalny lakier
- bezwypadek do tego kliknięta na OtoMoto opcja bezwypadek
- perfekcyjny stan techniczny
- serwisowany pedantycznie
- przebieg do weryfikacji wpisuje na fakt. (już skręcony tego oczywiście nie pisze)

Motozakup rozkodowuje VIN i co ? Brak szkód, przebieg ok., do tego pomiary lakieru w sam raz dla Janusza 130um, środek ok.

Co dalej ? Na polu bitwy zostaje Miras i jego okazję oraz Janusz i jego śledztwa no i instruktor motoryzacyjny który z poziomu kompa wszystko wie.
Wszyscy są siebie warci.

Potem mogę napisać co zrobi
Miras z autem drogim i mocno rozbitym tak żeby Janusza wpuścić w maliny razem z jego doktorkiem. Zostawię to na później

Na Tą chwilę foty aut :
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10825
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

28 Maj 2024, 13:30

Nawet nie czytam bo szkoda mojego czasu.
Idź zdobądź trochę wiedzy.
Wyloguj się na chwilę i wróć mądrzejszy.
Przeglądy aut przed zakupem, cała Polska - Oficjalny partner forumsamochodowe.pl
motozakup
Autoexpert
Awatar użytkownika
 
Posty: 1347
Zdjęcia: 51
Miejscowość: Cała Polska
Auto: Nie mam

28 Maj 2024, 13:36

motozakup napisał(a):Idź zdobądź trochę wiedzy.

Ja nie jestem Motozakup to Ty powinieneś się wstydzić tego co piszesz.

Ale nic Twój temat o Audi A6 allroad chyba pokazał od kuchni jak działasz.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10825
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

28 Maj 2024, 13:40

Ja się nie wstydzę bo nie mam czego się wstydzić w przeciwieństwie do ,,znawcy,, który twierdzi że cieniowanie to norma i sztuka.

Namawiaj ludzi na rowery :) może w tym będziesz miał większe sukcesy.

I ostatnimi zwrotami skierowanymi chciałbym zakończyć rozmowę vs bełkot.

,,Kończ waść, wstydu oszczędź,,

oraz

,,Próżnoś repliki się spodziewał.
Nie dam ci prztyczka ani klapsa.
Nie powiem nawet ....... ,,
Przeglądy aut przed zakupem, cała Polska - Oficjalny partner forumsamochodowe.pl
motozakup
Autoexpert
Awatar użytkownika
 
Posty: 1347
Zdjęcia: 51
Miejscowość: Cała Polska
Auto: Nie mam

28 Maj 2024, 16:07

Dobra dziewczyny nie drapcie się już :P
Kazdy ma swoje podejscie i nie ma co sie przekrzykiwać gdy tak każdy ma swoje racje i przekonania bo i tak nie dojdziecie do porozumienia
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16578
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

28 Wrz 2024, 13:56

Zapomniałem się pochwalić że kupiłem tego Merca. Po pierwszym miesiącu padła cewka to wymieniłem ze świecami i od tamtej pory zrobione 4tys km i nie ma porównania miedzy Bravo a Mercedesem :) Jedynie wyciszenie słabe i na autostradzie bywa uciążliwe. Ale głównie latam po mieście więc jest ok.
Autko fajne, zwarte zachęca to dynamicznej jazdy ale tu problem, brak mocy :)
Ktoś miał do czynienia z silnikiem m270 1.6? W standardzie ma on 156km, mój ma obniżoną moc na 122km a chciałbym podnieść i nie wiem ile km było by bezpieczne. Gdzieś widziałem że podkręcono softem do 180km.
Hoger
Początkujący
 
Posty: 55
Prawo jazdy: 30 05 1996
Przebieg/rok: 7tys. km
Auto: Mercedes A180 W176
Silnik: 1.6 122km
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2013

28 Wrz 2024, 19:44

Znajomy prosił mnie byśmy pojechali zobaczyć Talismana,2016 r ,180 tyś km,właściciel przyjechał,nie spodziewał się,że mamy niespodziankę,podczas jazdy próbnej podjechaliśmy pod mojego znajomego elektronika,przyszedł z telefonem(miał program) skontaktował się zdalnie z autem,licznik cofnięty o 100 tyś km,na blacie o tyle mniej,auto miało przegląd,sprawdził z jakim przebiegiem jest w rejestrze ,tyle ile na blacie,nawet właściciel nie miał o tym pojęcia.Auto oczywiście zostało odpuszczone,chociaż coś tam można było urwać z ceny.Jeśli chodzi o tego Mercedesa,to jest to porządna maszyna,udane silniki benzynowe,nawet elektronika stabilna,co w Merceesach typowe nie jest,cena normalna,pozostaje tylko porządny przegląd przez mechanika(i blacharza).Nie wyobrażam sobie bym w takiej kwocie nie skorzystał z kompleksowej usługi ze strony ludzi,którzy parają się tym zawodowo,można się zdziwić,albo miło zaskoczyć,lepiej jest wydać na weryfikację kompleksową stanu auta,niż potem tylko dokładać i dokładać,tacy ludzie przenicują auto do powietrza w kołach,z każdej strony,warto!
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 8567
Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)