Mercedes C-220 czy Skoda Octavia 1.9 TDi

24 Mar 2007, 13:38

Witam wszystkich :)
Mam pytanie ktore auto wybrac na taksowke Mercedesa C-220 czy Skode Octavie 1.9 TDi ? Auto musi byc w miare niezawodne dlatego wybralem te dwa samochody. Chodzi rowniez o to aby czesci do samochodu nie byly zbyt drogie oraz latwo dostpne :) Jezli ktos mial stycznosc z jednym lub drugim autem bardzo prosze o opinie oraz wypisanie ewentualnych zalet i wad :)
radixel
Nowicjusz

24 Mar 2007, 20:14

witam. moim zdaniem mercedes. jeżdżę takim od 2 lat. jest niezawodny i bezawaryjny. super zawieszenie! pozatym jest wygodny i bardzo przyjazdny w warunkach miejskich. o wyglądzie chyba nie muszę mówić :) ale jak wszystko ma jedną wadę. trzeba go trzymać w garażu albo na przydomowym podwórku bo inaczej nie nadążysz kupować lusterek, kołpaków itp... jeżeli nie będziesz zostawiał go na noc na chodniku pod blokiem to nawet się nie zastanawiaj!
pozdrawiam

zapomniałem dodać że z kupnem części nie ma problemów i nie są takie drogie jak się powszechnie sądzi...
domino
domino
Nowicjusz

24 Mar 2007, 23:17

Z parkingiem niema problemu :D mam pod blokiem ogrodzony parking wiec mysle ze bedzie ok hehe :D a mam do Ciebie jeszcze jedna prosbe moglbys mi napisac ile Ci pali ten mercedes ropki w miescie i na trasie?

z gory dzieki i pozdrawiam :)
radixel
Nowicjusz

25 Mar 2007, 11:49

to jest 100 konny silnik 2,2 diesel z automatyczną skrzynią biegów. nie oszczędzam paliwa więc w mieście nawet 10 no a w trasie to zależy 7-8
domino
domino
Nowicjusz

• Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Jaki wpływ na kierowanie pojazdem ma choroba kierowcy?
    Czasami choroba może dawać podobne objawy jak upojenie alkoholem. Na przykład osoby chore na cukrzycę, w trakcie nagłego obniżenia poziomu cukru we krwi, tracą kontakt z otoczeniem, są osłabione, mają opóźnione reakcje. ...
    Po zimie warto sprawdzić stan techniczny swojego auta