Mercedes E320 CDi ?

23 Lut 2015, 19:03

Witam :) poniżej podaję link do samochodu który mnie zainteresował nie tylko osiągami ale i ceną która jest trochę niska niż na innych aukcjach i tutaj nasuwa się pytanie czy warto go wziąć i jak bardzo są awaryjne te Mercedesy ? :)

[link do oferty na Allegro wygasł]
Czaroxd
Obserwowany
 
Posty: 2
Prawo jazdy: 14 08 1997
Auto: OpelAstraII

23 Lut 2015, 19:44

największym problemem w tym aucie jest elektryczna pompa hamulcowa SBC, która ma... ograniczoną liczbę hamowań chyba do 400tys. razy. Więc jak zahamujesz 399 999 razy to za 400tysięcznym razem nic się nie stanie jak zahamujesz :mrgreen: W dodatku była problematyczna w innym zakresie i po lifcie z niej zrezygnowano. Dlatego albo szukać polifta (droższego) albo odwiedzić drogie ASO po zakupie i zresetować licznik.

Ten z linku jest za tani i od handlarza kombinatora. Kolega sprowadzał dla siebie 2 lata temu E270CDI z 2002r. po lekkiej stłuczce (brak tylnego zderzaka) i wyszło mu sporo ponad 30tys. zł
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

24 Lut 2015, 18:22

Mam jeszcze jedno pytanie odnośnie awaryjności slinika jak często w tym modelu ona występuje ;) ?
Czaroxd
Obserwowany
 
Posty: 2
Prawo jazdy: 14 08 1997
Auto: OpelAstraII

24 Lut 2015, 18:30

Jeśli chodzi o awaryjność to zdecydowanie najlepsza jest jednostka 270 CDI (jej trwałość to 700 tysięcy kilometrów). Dobra jest też rzędowa szóstka o pojemności 3.2l (320 CDI sprzed liftingu). Poliftowa E klasa to minimum 40 tysięcy. Za 30-35 można szukać zadbanej E270 lub E320 z pierwszych lat produkcji.
Ossy
Forumowicz VIP
 
Posty: 7023
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 07 01 2010
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Volvo S60
Silnik: 2.4T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2002

24 Lut 2015, 18:52

diesle mercedesa są bardzo dobre ale najlepszy tak jak pisze Ossy to E270CDI. Takowego ma mój kolega i przewiózł mnie nim. Wg komputera spalanie na trasie 5-5,5l ale doliczyłbym z 1l. Czasem poleci wtryskiwacz i zapłacić trzeba 750zł za sztukę, a jest ich 5.
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

24 Lut 2015, 19:01

E270 w manualu może zejść na polskich krajówkach (70-80km/h) do 5,5l, ale nie warto tak jeździć. Lepszy automat ze względu na brak sprzęgła i dwumasy, a twałość skrzyni jest taka sama jak silnika (~700 tysięcy km).
Ossy
Forumowicz VIP
 
Posty: 7023
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 07 01 2010
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Volvo S60
Silnik: 2.4T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2002
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Ubezpieczenie OC i AC samochodu bez tajemnic
    Ubezpieczenie samochodu to jedna z najważniejszych kwestii, o której muszą pamiętać właściciele pojazdów. Zarówno ubezpieczenie OC, jak i AC mają swoje specyficzne role, które pozwalają chronić ...
    Hamowanie awaryjnie na zakręcie
    Jak hamować awaryjnie na łuku? Prawidłowe pokonanie zakrętu wymaga od kierowcy oceny stanu nawierzchni, dobrania optymalnej prędkości oraz obrania odpowiedniego toru jazdy. Łuk jest niebezpiecznym miejscem hamowania awaryjnego, ...