Mercedes Sprinter 2008r 518 3.0V6

25 Sie 2024, 20:00

Witam mam problem ze swoim Sprinterem po wymianie maglownicy pojawił mi się błąd P1955 oraz P1954 szukając odpowiedzi zdązyłem wymienić wszystkie świece oraz założyc nowy EGR bład jest w dalszym ciągu ( dodam że moduł od sterowania świec jest sprawny) samochód zachowuje się normalnie posiada moc nieswieci się kontrola check engine czy ktoś ma jakiś pomysł ??? a dodam jeszcze że gdzieś wpadła mi infoacja że może to być wina MAP sensor wiec tak ten co jest na obudowie od filtra pokazuje ciągle wartość 3.7 v na sygnale jak się w niego dmuchnie to podskakuej do 4.8 V co do sensora na dolocie ma napięcie 1.3V jak sie w niego dmuchnie to ma 1.48 a jak zasię to spada do około 0.7 V ktoś ma jakieś pomysły ?
GregorDE
Obserwowany
 
Posty: 1

17 Wrz 2024, 15:04

Nie ma lepszego pomysłu od skorzystania w tym wypadku z ASO MB,to może być najtańsza i najlepsza opcja,znajomy posłuchał, wydał 500 zł,kupił nowy element do dolotu niepotrzebnie,w ASO za 300 zł zdiagnozowano i usunięto usterkę na poziomie elektronicznym(program) pędzikiem,usłyszał tylko na koniec,gdyby nie przyjechał do ASO nie pozbyłby się problemu nigdy i tylko niepotrzebnie ładowałby kasę(turbina co jakiś czas się wyłączała i załączała znowu)
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 8576
Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Piski, luzy i stuki w zawieszeniu
    Zły stan techniczny pojazdów jest co roku przyczyną wielu wypadków drogowych. Jesienią warto sprawdzić stan zawieszenia swojego samochodu i przygotować go do bezpiecznej jazdy w trudnych warunkach zimowych. ...