REKLAMA
Mam problem ze sprinterem 208d opiszę całą historię co i jak..
Od dawna był z nim taki problem że jak się rozgrzał silnik to obroty spadały a silnik cały się trząsł jakby pracował na 3 cylindrach, zawieźliśmy wtryski do regeneracji i sprawdzenia, rozpylanie ok (2 końcówki wymienione) otwarcie przy 115 barach. Po regeneracji wtrysków zimny pali na dotyk a jak się nagrzeje to minimum dwa obroty i nie zawsze to wystarcza a problem trzęsienia na wolnych obrotach nie znikł. doraźnie podnieśliśmy mu wolne obroty i dzięki temu jakoś chodzi w miare równo ale nic nie zmienia faktu że na ciepłym pracuje gorzej i odpala gorzej w dodatku jest słaby. Regeneracja wytrysków nie pomogła na te trzęsienie na ciepłym poprawiła natomiast odpalanie na zimnym silniku. Gdzie szukać przyczyny tego problemu? Co może być nie tak że na zimnym pali jak nowy a na ciepłym słabo. Auto ma tylko 150 000 km przebiegu sprowadzone z niemiec nie kupione od jakiegoś handlarza. Proszę o pomoc bo kończą mi się nerwy mocy brak a przy dzisiejszych temperaturach momentalnie się nagrzewa i silnik traci wigor który ma dopóki się nie nagrzeje.