Mercedes VS. Lada Niva

08 Lip 2011, 22:23

Oj Albercik, Albercik... Kto jak kto, ale pocieszny to raczej wie o czym pisze. Ja tam na twoim miejscu to bym raczej uważnie czytał jego posty bo dużo z nich można się dowiedzieć i nie robił scen :wink: :mrgreen:
nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem... ;)
BRODATY
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Miejscowość: Muhlhausen ;)
Auto: Nissan Terrano II
Silnik: 2.4 KA24E 124KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1995

09 Lip 2011, 09:39

MotoAlbercik napisał(a):Wiesz pocieszny - już wiele wiele razy ci pisałem - jak się na czymś nie znasz, to nie pisz...Może twój syf tak ma jak tu piszesz, ale to twój problemik. I ja ci nie zazdroszczę.
A dodam jeszcze jedno - nie wiesz jak wygląda silnik w moim autku, bo pierdoły takie piszesz, że aż oczy bolą jak sie to czyta, więc nie podejmuję dalszej dyskusji.

ja tam się na dżipach nie znam :mrgreen: miałem tylko 3, w tym jeden z takim silnikiem jak ty 4,7 LHO więc raczej coś niecoś o tym silniku wiem, podejrzewam że więcej niż ty :mrgreen: i jeździj dalej bez snorkla, będzie wymiana silnika, o zabezpieczeniu elektryki silnika pewnie nawet nie myślałeś, a o takich podstawach jak wyprowadzenie odpowietrzeń pod dach to w ogóle, przecież blokady ważniejsze :mrgreen:
chłopie idź się puknij w czoło i sprawdź czy boli...
robienie auta zaczyna się od podstaw a nie od dupy strony,
po kupieniu syfa:
- ogarnia się mechanikę do stanu fabrycznego, blachę żeby nie straszyła i nie odpadła buda od ramy
-zaczepy przód i tył, przynajmniej po 1 dobrze dostępnym (czyli nie od spodu auta) mocowane minimum na 3-4 punkty do ramy, hak do przyczepy nie służy do szarpania :!:
- odpowietrzenia (mostów, skrzyni, reduktora) wypuszczamy wysoko,
- wyłącznik prądu (po inszemu hebel) do odcinania prądu w aucie ( nie antykradzieżowy pstryczek tylko awaryjne wyłączanie palącej się instalacji :!: )
- zawias (jeśli trzeba) opony (adekwatne do potrzeb)