Geniodekt napisał(a):M5 trzyma cenę, ale wciąż traci. Rosnąć zacznie dopiero za 15 lat, a do tego czasu pewnie puści Cię z torbami. Przykładowo sprzęgło Sachs do manuala 2000 zł (pada po 50-60 000 km), tarcze po 850 zł za sztukę (!), pompa paliwa, która lubi padać: 3800 zł, komplet dobrych opon (RWD + 500 KM- tu nie ma żartów) ponad 3 tysie. Jeszcze gorzej jak wybierzesz auto z SMG, to dochodzi jeszcze problem nietrwałej i skomplikowanej skrzyni. O VANOSach w V10 to już chyba wiesz. No i nie wspominam o spalaniu.
Ja wybrałbym 500E. Bezawaryjność, wzrost wartości, prosta jak na dzisiejsze standardy konstrukcja- to wszystko przemawia za Mercem
Geniodekt wtrącę swoje 5gr.
tylko żeby mnie Pan od super projektu lanosa nie dorwał mnie
Jeżeli chodzi o Twoja wyliczankę cen części to co napisałeś jest tanio lub bardzo tanio ponieważ nie zapominaj że te auta mają spełniać więcej funkcji niż tylko nagranie krótkiego filmu na autostradzie jadąc na wprost no i do tego mają służyć do jazdy czyli robienia przebiegów.
Sprzęgło 2k do auta o niucie m5 jest mega tanio nawet bardziej pokusiłbym się o stwierdzenie że jest to pomyłka... a jeszcze dodajesz że starcza na 50-60tyś.km. jest to wieczność przy tego typu autach. Tarcze heblowe nie są mega tanio ale średnio tanio...
Pompa paliwa wychodzi drogo tylko że pewnie problem można rozwiązać w inny sposób co powszechnie się robi przy autach tuningowych... nie będę się upierał ale sądzę że używki kupi się o wiele, wiele taniej.
Opony może i tak może i nie zależy jak ktoś podejdzie do tematu bo można kupić federalki a można polecieć w michalinka generalnie też nie jest obligatoryjne wydanie prawie 4k.
Co do porównania 500e do m5 e60 to nie byłbym taki szybki
ponieważ są to różne auta skierowane do innego klienta i technicznie też mocno różniące się od siebie. Ale to dłuższy temat.