24 Maj 2016, 10:33
W Volvo możesz stosować zamienniki z Forda (zawieszenie) czy z silnika (PSA). Oryginały też nie są drogie, w zależności od miejsca gdzie kupujesz. Jest sporo niezależnych serwisów Volvo, konkurują ze sobą cenami, ASO robi od czasu do czasu jakąś atrakcyjną promocją na serwis. Przykładowe koszty:
- serwis olejowy (olej, wszystkie filtry, przegląd, komputer) od 450zł
- rozrusznik - 700zł
- alternator - 700zł
- klocki, tarcze przód ATE- 700zł ASO
- rozrząd komplet - od 900zł
- wtryski - od 1700zł za oryginały (komplet), regeneracja to ta sama cena.
Zawieszenie jest trwałe i jedyne co przez 4 lata w nich zrobiłem to tuleje i łącznik stabilizatora. Autem zrobiłem ponad 80kkm teraz ma 8 lat i 240kkm, wymieniłem rozrząd, alternator, rozrusznik, akumulator, wtryski, tuleje i łącznik stabilizatora, tarcze, klocki przód i tył, czujnik ciśnienia DPF, pompka spryskiwacza lamp i to wszystko co mnie spotkało, nic szczególnego, wszystkiego można było się spodziewać przy przebiegu 200-200kkm.
Turbo i dwumas bez zarzutu, DPF zaczyna kaprysić ale to chyba kwestia softu bo książkowe 120kkm ma już za sobą i chyba soft z automatu zmienił interwał wypalania, ciśnienia, temperatura, praca silnika jest ok więc stawiam na soft.
Szukasz nowego Volvo, pomogę w wyborze modelu, konfiguracji, przy negocjacjach z dealerami. Znajdę dobrą ofertę na auto i finansowanie, bez zobowiązań. Auta do zamówienia i od ręki, demo dealera, używane z sieci dealerskiej Volvo.
Zapraszam na priv.