Metaliczny dzwiek, Popychacze? Megane 2

06 Sty 2014, 19:26

Witam koledzy.

Jako ze jestem niedoświadczony w mechanice samochodowej mam do was pytanie i za wszelkie sugestie bede wdzięczny.

Problem moj wygląda tak.. Podczas odpalenia przez chwile przerywa obroty, gdy ruszam na zimnym silniku na biegu jalowym szarpie samochodem. Jak sie rozgrzeje nie ma problemu z szarpaniem. Jednak gdy jade i obroty delikatnie spadną slychac metaliczny dzwiek z silnika.
Z tego co sie zorientowalem moze byc to przyczyna popychaczy zaworow ( dodam ze mam niewielkie wycieki z zaworow) ale dla pewnosci chcialbym sie rozeznac co wy o tym myslicie.

Jesli sa to popychacze to czy musze wymienic te feralne czy wszystkie, koszt wszystkich troche wysoki. Jesli kilka sztuk bylo by lepiej ale bym prosil o rade jak rozpoznac te niesprawne. No i ile jest sztuk tych popychaczy.

Auto to:Renault Megane II CC EM0/1_ 1.6 2004r 1598 ccm, 83 KW, 113 PS

Dodaje film podczas pracy.

Dzieki za wasze sugestie. Pzdr

[Aby zobaczyć film musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]




Dodam jeszcze ze czuje utrate mocy, przebieg to 162 tys 3 tys temu wymieniony rozrząd (olej) i dwumas.
boni07
Nowicjusz
 
Posty: 3
Prawo jazdy: 19 11 1986
Auto: renault megane
Silnik: 1.6 113KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Kabriolet
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2004

06 Sty 2014, 19:48

Przy drugiej wymianie paska rozrządu powinno być wymienione koło zmiennych faz rozrządu.
andrzej_124
Stały forumowicz
 
Posty: 1704

07 Sty 2014, 21:23

dokladnie tak bylo wymieniony rozrzad i kolo zm faz bo mialem wrazenie ze to byla tak usterka jednak nie pomoglo.
Ostatnio podbity przez boni07, 07 Sty 2014, 21:23
boni07
Nowicjusz
 
Posty: 3
Prawo jazdy: 19 11 1986
Auto: renault megane
Silnik: 1.6 113KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Kabriolet
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2004
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Zużycie paliwa na biegu jałowym
    Ile spala przeciętnie osobowe auto podczas pracy silnika na wolnych obrotach? Wiadomo, że różnice między ciepłym, a zimnym silnikiem są spore, więc przyjmijmy że silnik nagrzany jest do 90 stopni. Czasami lubię zostawić ...