REKLAMA
Ostatnio miałem problem z czujnikiem wału korbowego (szarpanie, gaśnięcie, brak mocy). Po wymianie auto jeździ normalnie.
Ale wciąż jest problem z szarpaniem na niskich obrotach na drugim biegu. Może to normalne? Staram się zmieniać biegi z 1 na 2 na raczej wyższych obrotach, żeby właśnie nie było szarpania. Ale gdy np. zwalniam przed progiem zwalniającym i chcę przyśpieszyć z drugiego biegu z obrotów 700-800 to auto delikatnie szarpie. Rozumiem, że gdybym deptał pedał gazu do oporu to samochód miałby prawo szarpać. Chyba że faktycznie źle jeżdżę i powinienem na takich niskich obrotach zwiększyć obroty z biegu pierwszego?
Czujnik wału wymieniony, staram się tankować dobrej jakości paliwo. Filtr paliwa wymieniany rok temu, świece rok temu, klemy akumulatora wyczyszczone, przewody zapłonowe nowe (2 miesiące temu wymienione, NGK).
To normalne że tak delikatnie mi szarpie przy przyśpieszaniu z niskich obrotów?
Przed wymianą filtra paliwa i świec rok temu, miałem troche podobny problem, bo w czasie jazdy potrafił mi zgasnąć lub szarpnąć, po wymianie filtra paliwa i świec problem ustąpił.