Miejskie 5-drzwiowe auto za około 15k zł

24 Wrz 2013, 21:51

Witam wszystkich,

Szukam samochodu za około 15000zł.
Z racji że nie znam się na samochodach tylko na komputerach potrzebuję Waszej pomocy.
Moje wymagania co do samochodu:
- możliwie bezawaryjny,
- bezpieczny,
- pięciodrzwiowy,
- tani w eksploatacji i w ewentualnych naprawach,
- do bagażnika ma się zmieścić wózek dziecięcy (w planach).
Jeżdżę praktycznie tylko po mieście. Rocznie może z 15000 km.

Znajomi polecali mi:
Audi A3 lub A4, Focusa, Passata.
Wszystko w benzynie. Ewentualnie zagazować (po za focusem bo ponoć słabo znosi gaz). A może jednak diesel?

Od znajomego mogę kupić tego focusa:
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Co o nim sądzicie?
Co byście mi polecili?

Z góry dzięki za każdą pomoc.
daniel88
Obserwowany

Auto: Brak

24 Wrz 2013, 21:56

Każdy znajomy poleca Audi i VW, bo to jedyne marki co przychodzą ludziom do głowy, którzy nie mają pojęcia o autach i potem płaczą jaki szmelc kupili. W dodatku A4 czy Passat to rzeczywiście bardzo miejskie auta więc widać wiedzę... i jeszcze większość to szrot, a nawet jak są sprawne to się psują.
Jak użytkujesz auto w mieście i na krótkie dystanse to wystarczy sama benzyna, bo LPG szybko się nie zwróci.
Jeśli auto znajomego jest pewne to możesz brać spokojnie.
Do 15000tys. polecam Ci Fiata Grande Punto i Clio III - bardzo dobre samochodziki, które dobrze sprawią się w mieście zamiast niepraktycznych passatów i a4.

edit:
Teraz doczytałem, że bagażnik ma być większy więc coś kompaktowych kombi czyli Astra II (łatwo o młode auto z polskiego salonu)
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

24 Wrz 2013, 22:20