REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Raziel11 napisał(a):A z autami flotowymi, jakie to ma znaczenie kto je uzytkuje
A co jest z nim?dzida napisał(a):Raziel11, a dlaczego nigdy nie wspomniałeś o wariatorze jak tak polecasz 2.0 TFSI?
Profilaktyka kosztujaca 200zl co 2 wymiany oleju i czyszczenie nagaru za 600zl co 50tyś to nie sa duze kosztydzida napisał(a):Nie uważasz, że profilaktyka co 20tys. to nie za dużo jak na udany silnik?
Zimne luty moga powstac w dowolnym obwodzie drukowanym, czeste wymiany oleju tyczyly sie przedluzenia zycia mechatronikidzida napisał(a): Ostatnio zimne luty w DSG to też była błahostka spowodowana nie wymienianiem oleju.
O tym mowie, czasami jezdza i 8 lat bez awarii, a pozniej wszystko spada na przyszlego uzytkownika. Gorzej jak ten przyszly uzytkownik rowniez oleje wszystko i zaczynaja sie koszty Lepiej zapobiegac niz leczyc, gdyby kazdy tak dbal o auta jak ja to byloby piekniedzida napisał(a):Niemców stać na nowe - kto z Was idąc do salonu patrzyłby na awaryjność wiedząc, że zmieni auto po 3-4 latach?
7 tys osob, ale fakt faktem nie mamy GPS i takiego ostrego monitoringu floty wiec jesli was tak kontroluja to masz racjedzida napisał(a):Widać, że nie miałeś styczności z flotą w dużej firmie.
Raziel11 napisał(a):A co jest z nim?
[Aby zobaczyć film musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
[Aby zobaczyć film musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]