Miejskie do 50tyś - 7.5s do 100km/h

05 Gru 2018, 19:15

Po prostu fanatycy VAG nie potrafią dopuścić do siebie prawdy :ok:
https://a4-klub.pl/topic/277136-pompa-w ... i%C5%82ki/
https://forum.golf6.pl/mk6-mechanika/2- ... t6776.html
no i skoro powołałeś się na AŚ:
https://www.auto-swiat.pl/uzywane/co-wa ... di/2dm9c41
Niestety, w większości (poza najnowszymi wersjami 150 i 190 KM) zdarzały się awarie pompy wysokiego ciśnienia – w układzie zbierają się opiłki, które mogą zniszczyć wtryskiwacze.

Raziel11 jak chcesz mogę Ci wkleić Acco z 400k przelotu. Dodam tylko znawcy, że te auta nie były używane przez przedstawicieli tj. nie katowane, bo od tego są Clio i Fabie. Octavia była w dziale IT (serio myślałeś, że RS było dla przedstawiciela?), A7 dyrektorskie (1os.), Acco menagerskie (1 os). A może Prosiak Cajen z 400k przelotu? Te samochody serwisowane są jedynie w ASO z przestrzeganiem wszelkich interwałów, bo są... drogie. Jest odpowiednia osoba w firmie, która zabiera auta na przegląd.
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010
0

05 Gru 2018, 19:26

w TFSI tez sie wyciera szklanka pompy paliwa, robisz wymiane co 20tyś i spisz spokojnie

To są zaniedbania użytkowników, każdy by chciał tylko lac paliwo i jezdzic, a tymczasem niektore auta wymagaja troche wiecej troski od uzytkownikow.

Kolejny problem, niemiec kupuje auto robi 200tys bez wkładu i sprzedaje, myslisz ze za granica te auta maja opinie awaryjnych?

Z prostych rzeczy niech kazdy sam sobie odpowie na pytanie jak czesto wymienia np filtr paliwa i plyn hamulcowy, czy olej w skrzyni nawet manualnej bo ja znam osoby ktore po 12 lat jezdza jednym autem i nie wymieniali filtra ani plynu wiec o czym my tu mówimy.

Jeśli każdy by szukał auta idealnego to by nigdy w zyciu nic nie kupil bo w kazdym bedzie cos do zrobienia, tymczasem silniki obecnie nie sa juz tak trwale jak kiedys a chcac przedluzyc sobie bezproblemowa eksploatacje trzeba sie zainteresowac.

Kupujesz 2.0TDI PD profilaktycznie wymieniasz ołówek, kupujesz 2.0 wymieniasz filtr co kazdorazowa wymiane oleju i spokoj, kupujesz 2.0TFSI i co 2 wymiany oleju wymieniasz szklanke HPFP, jesli ktos dyskwalifikuje auto bo co 30tys musi wydac dodatkowe 200zl to niech przesiadzie sie na rower lepiej.

A z autami flotowymi, jakie to ma znaczenie kto je uzytkuje
Raziel11
Stały forumowicz
 
Posty: 1479
Zdjęcia: 20
Miejscowość: Wałbrzych
Prawo jazdy: 21 03 2016
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Seat Leon 1P / Cupra R
Silnik: 1.6 MPI / 2.0 TSI
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
0

05 Gru 2018, 19:40

Raziel11, a dlaczego nigdy nie wspomniałeś o wariatorze jak tak polecasz 2.0 TFSI? Nie uważasz, że profilaktyka co 20tys. to nie za dużo jak na udany silnik? Ostatnio zimne luty w DSG to też była błahostka spowodowana nie wymienianiem oleju.
Niemców stać na nowe - kto z Was idąc do salonu patrzyłby na awaryjność wiedząc, że zmieni auto po 3-4 latach?

Raziel11 napisał(a):A z autami flotowymi, jakie to ma znaczenie kto je uzytkuje

Widać, że nie miałeś styczności z flotą w dużej firmie i myślisz jakby to były tłuki do rozwożenia pizzy.
My np. odpowiadamy za swojego dziada 1.9 TDI i jak rozwalisz/zarżniesz to pensja sama podstawa bez premii, która stanowi ponad 50% wypłaty. Dlatego jak każę wymienić płyny/rzeczy co zalecany interwał to jestem kryty :ok: W każdym aucie jest GPS i jak zapieprzasz to też to widzą i potrafią zadzwonić. Nawet mandat z fotoradaru płaciłem ja albo moja pensja.
W przypadku aut "bogatszych" to flota odpowiada i pilnują tego. Nawet na myjni się nie oszczędza z sprzątaniem środka, bo to samochody reprezentacyjne.
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010
1

05 Gru 2018, 20:10

dzida napisał(a):Raziel11, a dlaczego nigdy nie wspomniałeś o wariatorze jak tak polecasz 2.0 TFSI?
A co jest z nim?

dzida napisał(a):Nie uważasz, że profilaktyka co 20tys. to nie za dużo jak na udany silnik?
Profilaktyka kosztujaca 200zl co 2 wymiany oleju i czyszczenie nagaru za 600zl co 50tyś to nie sa duze koszty

dzida napisał(a): Ostatnio zimne luty w DSG to też była błahostka spowodowana nie wymienianiem oleju.
Zimne luty moga powstac w dowolnym obwodzie drukowanym, czeste wymiany oleju tyczyly sie przedluzenia zycia mechatroniki


dzida napisał(a):Niemców stać na nowe - kto z Was idąc do salonu patrzyłby na awaryjność wiedząc, że zmieni auto po 3-4 latach?
O tym mowie, czasami jezdza i 8 lat bez awarii, a pozniej wszystko spada na przyszlego uzytkownika. Gorzej jak ten przyszly uzytkownik rowniez oleje wszystko i zaczynaja sie koszty Lepiej zapobiegac niz leczyc, gdyby kazdy tak dbal o auta jak ja to byloby pieknie

dzida napisał(a):Widać, że nie miałeś styczności z flotą w dużej firmie.
7 tys osob, ale fakt faktem nie mamy GPS i takiego ostrego monitoringu floty wiec jesli was tak kontroluja to masz racje
Raziel11
Stały forumowicz
 
Posty: 1479
Zdjęcia: 20
Miejscowość: Wałbrzych
Prawo jazdy: 21 03 2016
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Seat Leon 1P / Cupra R
Silnik: 1.6 MPI / 2.0 TSI
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
0

05 Gru 2018, 20:21

Raziel11 napisał(a):A co jest z nim?

Masz diesla na benzynę :mrgreen:
Niestety wada odziedziczona z 2.0 MPi i 2.0 FSI

[Aby zobaczyć film musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]




P.S. Żeby Wam poprawić humor to mogę tez wkleić C5 II 1.6 THP 200kkm, który żarł olej co potwierdza jakie są te jednostki (tutaj pewnie nie będziecie marudzić, że to wina serwisowania).
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010
0

05 Gru 2018, 20:29

Panowie nie rozpedziliscie sie za bardzo z offtopem? Proszę wrócić do tematu.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16697
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4
0
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Audi Q7 – czy to najlepszy luksusowy SUV na rynku?
    Segment luksusowych SUV-ów nieustannie się rozwija, prezentując coraz to nowsze modele i innowacyjne rozwiązania technologiczne. Na tym wymagającym rynku Audi Q7 od lat utrzymuje swoją pozycję jako jeden z najbardziej ...
    Co warto wiedzieć na temat leasingu niemieckich samochodów?
    Pojazdy niemieckich producentów cieszą się dużą popularnością na całym świecie, także w Polsce. Są uznawane za solidne, trwałe i doskonale wyposażone. Jeśli chcesz zasiąść za kierownicą takiego auta, ale nie dysponujesz ...

05 Gru 2018, 20:32

Sory moja wina ;) Jak przeszkadza to można to powywalać
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010
0

05 Gru 2018, 21:51

Ja jeszcze na chwilę, Dzida takie pytanie - czy Ty byłeś świadomym i obecnym oraz naocznym świadkiem użytkowania tej Octavii od 2009 jak zjechała z fabryki?
Poza tym link z auto-świata spoko tylko zauważ że konkluzja jest taka ze 2,0 TDI to dobry silnik czyli tyle dało to jedno zdanie o jakiś wadach.

A co do napinacza w polecanym tutaj 1,8T jest ten sam gadżet i nie zmienia to faktu ze to dobry silnik :ok: ...:

[Aby zobaczyć film musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]

Pionek
Stały forumowicz
 
Posty: 1640
Auto: Honda Accord / VW Scirocco
Silnik: 1,4 TSI 122@150
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna
0

05 Gru 2018, 22:29

To ja jeszcze dodam ze takie cykanie podobne do klepania łańcucha rozrzadu na zimno w tfsi to odgłos pracy wtryskiwaczy i jest to całkowicie normalne
Raziel11
Stały forumowicz
 
Posty: 1479
Zdjęcia: 20
Miejscowość: Wałbrzych
Prawo jazdy: 21 03 2016
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Seat Leon 1P / Cupra R
Silnik: 1.6 MPI / 2.0 TSI
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
0