Miejskie do 50tyś - 7.5s do 100km/h

03 Gru 2018, 19:19

Szukam dla siebie samochodu, zwinnego, który będzie mi służył do jazdy codziennej po mieście do 50tyś.
Zależy mi na przyśpieszeniu około 7.5s do 100, a w spalaniu żeby zamknął się do 10l.
Koniecznie musi być w benzynie i automacie i nie może być BMW.
Myślałem o Mercedesie W176 + chip tuning, Audi A1.
Obecnie jest spory wybór aut i mam mały mętlik, za którymi warto się oglądać, a które skreślić.
szafraan
Obserwowany
 
Posty: 1
0

03 Gru 2018, 19:34

Masz Scirocco R 2.0TFSI, Leon 2 Cupra 2.0TFSI, A3 8P 2.0TFSI lub 3.2 VR6
Civic 8 Type R ale z automatem to chyba rzadki temat

chyba ze koniecznie upierasz sie na segment B wtedy takie A1 z 2.0TFSI mozesz rozwazyc
Raziel11
Stały forumowicz
 
Posty: 1479
Zdjęcia: 20
Miejscowość: Wałbrzych
Prawo jazdy: 21 03 2016
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Seat Leon 1P / Cupra R
Silnik: 1.6 MPI / 2.0 TSI
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
1

04 Gru 2018, 07:16

szafraan napisał(a):Zależy mi na przyśpieszeniu około 7.5s do 100, a w spalaniu żeby zamknął się do 10l

Serio? Albo ciśniesz albo oszczędzasz. Nie ma takich aut.
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010
0

04 Gru 2018, 11:19

Jeśli Ci zależy na spalaniu do 10l to pamiętaj, że takie wysilone kompakty nie są tanie w użytkowaniu.
Ja bym spróbował poszukać Seata Leona III 1.8 TSI lub Volvo V40.
O Mercedesie W176 zapomnij w tym budżecie.
Ossy
Forumowicz VIP
 
Posty: 7023
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 07 01 2010
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Volvo S60
Silnik: 2.4T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2002
0

04 Gru 2018, 17:16

Ja bym tu widział Forda Fiestę ST - spokojnie spalanie zmieści się w 10l a osiągi 6,9 do setki, z resztą silnik 1,6 ecoboost raczej tyle co 4,2 V8 spalać nie będzie w aucie klasy B.

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Pionek
Stały forumowicz
 
Posty: 1640
Auto: Honda Accord / VW Scirocco
Silnik: 1,4 TSI 122@150
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna
0

04 Gru 2018, 18:17

Fiesta spoko, potwierdzam

Dorzucam też AR Giuliettę QV
Invi
Forumowicz VIP
 
Posty: 6604
Przebieg/rok: >50tys. km
0
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Audi Q7 – czy to najlepszy luksusowy SUV na rynku?
    Segment luksusowych SUV-ów nieustannie się rozwija, prezentując coraz to nowsze modele i innowacyjne rozwiązania technologiczne. Na tym wymagającym rynku Audi Q7 od lat utrzymuje swoją pozycję jako jeden z najbardziej ...
    UAZ Hunter
    Rosyjska terenowa legenda pojawiła się w 1972 roku i szybko zyskała uznanie służb mundurowych. Mówi się, że od tego czasu samochód ten uczestniczył w prawie każdym konflikcie zbrojnym. Obecnie w ofercie znajduje ...

04 Gru 2018, 22:09

A najlepsze jest to ze wszyscy dają tu propozycje na pałę wedle swojego uznania nie mając doczynienia z propozycjami :ok: Co do automatów z silnikami TFSI to jakiś dramat przy deptaniu (mówię o skrzyni klasycznej) z 1 na 2 to taka zmuła miedzy biegami że nie wiadomo co zrobi, redukcje też z opóźnieniem i w ogóle nie tak jak trzeba, wrażenia takie jakby skrzynia nie wiedziała co ma zrobić, czy dać do góry czy w dół i co najważniejsze kiedy. Przy spokojnej jeździe bez większych zastrzeżeń, może tyle że schodzi na zbyt niskie obroty zanim zredukuje
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16698
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4
0

04 Gru 2018, 23:34

Kao napisał(a):A najlepsze jest to ze wszyscy dają tu propozycje na pałę wedle swojego uznania nie mając doczynienia z propozycjami

To chyba nie nowość, gdyby tylko ci co mieli do czynienia mieli się wypowiadać to 90% osób musiało by zamilczeć.
Pionek
Stały forumowicz
 
Posty: 1640
Auto: Honda Accord / VW Scirocco
Silnik: 1,4 TSI 122@150
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna
0

05 Gru 2018, 06:59

Pionek napisał(a):To chyba nie nowość, gdyby tylko ci co mieli do czynienia mieli się wypowiadać to 90% osób musiało by zamilczeć.

no właśnie Pionek, bo dziwnym trafem tylko o wszystkich VAGach mówisz, a nic o swojej Hondzie ;)
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010
0

05 Gru 2018, 07:49

Pionek i Kao słuszna uwaga :ok: tylko że jak mają doczynienia to kłamią...ewentualnie naciągają . Hmm więc Ci co nie mają źli Ci co mają teź źli ...wszyscy be :mrgreen:
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10998
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
1

05 Gru 2018, 13:21

dzida napisał(a):no właśnie Pionek, bo dziwnym trafem tylko o wszystkich VAGach mówisz, a nic o swojej Hondzie


No właśnie to samo mogę o Tobie powiedzieć - problemy w firmie z 2,0 TDI CR o których nikt nie słyszał, 90% osób chwali np 3,0 TFSI Ty wiesz że one się sypią bo jeden jakiś dziwny przypadek.
A już raz tutaj byłą scysja nt Focusa ST i jego 2,5T silniczka to jakoś o tym nikt nie pisze.

a o swojej Hondzie owszem ale w temacie 7,5 sek do setki i spalaniu 10/100 to moja Honda ze tak powiem jest z innych klimatów ;)
Pionek
Stały forumowicz
 
Posty: 1640
Auto: Honda Accord / VW Scirocco
Silnik: 1,4 TSI 122@150
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna
0

05 Gru 2018, 13:44

Pionek napisał(a):No właśnie to samo mogę o Tobie powiedzieć - problemy w firmie z 2,0 TDI CR o których nikt nie słyszał, 90% osób chwali np 3,0 TFSI Ty wiesz że one się sypią bo jeden jakiś dziwny przypadek.

Dziwny to Ty jesteś, że tak chwalisz VAGi, a udajesz, że masz Hondę...
Przynajmniej potwierdziłem to screenami z naszego wewnętrznego portalu ;)
2.0 TDI w Octavi VRS zdechło na autostradzie A4 i wracaliśmy potem w 5-ciu, bo akurat napatoczyliśmy się naszą 1.9 w okolicy. Sory ale nie wciśniesz mi, że to są silniki idealne pod kątem trwałości. 90% ludzi chwali też 2.0 TDI... póki się nie zepsuje. Przykro mi, że tak mało gadasz z mechanikami, zarządcami flot, a wertujesz gazetki.

[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]

dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010
0

05 Gru 2018, 16:20

Nie wiem co Ty chcesz takimi wpisami pokazac, ale jest to conajmniej smieszne, jakis czas temu pisalem o gosciu który 2x wymienial zatarty silnik w nowym Focusie RS mk3, takie rzeczy sie zdarzaja w nowych autach a Ty wyskoczyles z 9 letnim sluzbowym autem...
Sam dobrze wiem jak sie traktuje sluzbowe auta wiec to chyba najgorszy przyklad z mozliwych.

ps jak na czas nie dolejesz oleju w Hondzie to tez mzoesz silnik zatrzec :)
Raziel11
Stały forumowicz
 
Posty: 1479
Zdjęcia: 20
Miejscowość: Wałbrzych
Prawo jazdy: 21 03 2016
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Seat Leon 1P / Cupra R
Silnik: 1.6 MPI / 2.0 TSI
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
1

05 Gru 2018, 17:03

Raziel11 napisał(a):Nie wiem co Ty chcesz takimi wpisami pokazac, ale jest to conajmniej smieszne, jakis czas temu pisalem o gosciu który 2x wymienial zatarty silnik w nowym Focusie RS mk3, takie rzeczy sie zdarzaja w nowych autach a Ty wyskoczyles z 9 letnim sluzbowym autem...
a Ty co chcesz osiągnąć tym, że (cytat z Twoich wypowiedzi) "DSG jest ok, wystarczy tylko nie pałować i wymieniać regularnie olej" i to do tego w hot hatchu (temat dotyczył bodaj Scirocco R)? Nie wiem co Ty chcesz takimi wpisami pokazać, ale to jest co najmniej śmieszne. Takie rzeczy zdarzają się w nowych autach, a Ty zachwalasz 10 letniego hot hatcha, który na pewno był jeżdżony tylko po bułki w słoneczną niedzielę handlową :ok:
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14202
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004
0

05 Gru 2018, 18:06

dzida napisał(a):Dziwny to Ty jesteś, że tak chwalisz VAGi, a udajesz, że masz Hondę...
Przynajmniej potwierdziłem to screenami z naszego wewnętrznego portalu
2.0 TDI w Octavi VRS zdechło na autostradzie A4 i wracaliśmy potem w 5-ciu, bo akurat napatoczyliśmy się naszą 1.9 w okolicy. Sory ale nie wciśniesz mi, że to są silniki idealne pod kątem trwałości. 90% ludzi chwali też 2.0 TDI... póki się nie zepsuje. Przykro mi, że tak mało gadasz z mechanikami, zarządcami flot, a wertujesz gazetki.


Tylko jest jeden problem hasło: auto firmowe o które nikt nigdy nie dba jak o psy w schronisku, tankowanie i jeżdzenie, jakiś tam serwis jest owszem ale to nie to samo co ktoś prywatny.
Poza tym na przykładzie jednego silnika i to 170 konnego uważasz że wszystkie 2,0 TDI CR są do d...? tam było ich kilkanaście 110, 140, 150 itp każdy o innym kodzie
Tak samo 3,0 TFSI..
no i właśnie nie wiem z jakimi mechanikami masz styczność bo ja znam osobę której mechanik odradził wszelkiej maści tsi w Golfie VI i polecał 2,0 TDI 140 CR i taki też ta osoba samochód kupiła.
Poza tym pokaż może artykuły w sieci takie same jak o piciu oleju w TSI, na temat kiepski CR?
Nawet w auto-światach masz przy katalogach aut używanych polecane silniki 2,0 TDI CR.
Także coś chyba nie bardzo.
I tak ja udaje że mam Hondę ale jestem otwarty na inne marki też, natomiast Ty w każdym temacie odradzasz VAG-a bo to, bo tamto itd..
jakby inne auta się nie psuły i przez pryzmat jednego przypadku twierdzisz że coś jest skopane.
To tak to tez można powiedzieć że Ty masz auto do bani bo spokojnie sporo z nich chleje olej, szczególnie przy odpowiednich przebiegach, jak to w takich silnikach.

dla mnie 2,0 TDI CR = stare 1,9 tdi i tyle.
Pionek
Stały forumowicz
 
Posty: 1640
Auto: Honda Accord / VW Scirocco
Silnik: 1,4 TSI 122@150
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna
1