Więc tak jak radzicie Punto sobie odpuszczę, co do Hondy Jazz raczej też te co mi się podobają to trzeba od 20tyś w górę dać i do tego bez gazu, Honda niby sama w sobie jest raczej mało awaryjna ale zawsze można trafić na jakiegoś bubla, i wtedy leci po kieszeni w serwisie
![Smutny :(]()
Taką możliwość też trzeba brać po uwagę jak chce się tanio eksploatować auto.
Corsa jest tańsza w naprawach i tak samo jak w przypadku Hondy jak by coś przypadkiem się zepsuło nie uderza tak w budżet-spalanie na podobnym poziomie co Jazz
Gazu się nie boje i po planowanym przejechani autem około 100tyś km nawet w silniku 1.0 taka instalacja ma racje bytu, osiągi również nie są priorytetem ponieważ więcej będę stał w korka jak jeździł w trasie.
Opel Corsa C 1.2 TwinSport będzie ciężko znaleźć, jak już to są te starsze 1.2.
Ciekawi mnie również jak powyższe auto zachowuje się z LPG swego czasu miałem w posiadaniu Audi A6 z V6 pod maską i powiem że 2 razy wymieniłem filtr i to był cały serwis, a aut jeździło taka samo jak na benzynie-tylko że taniej
![Szczęśliwy :D]()
A i jeszcze zostanie trochę gotówki po zakupie auta na ekstra wydatki-opel tańszy
![Szczęśliwy :D]()