Minivan do 15000 dla mamy z dwójka dzieci

09 Lip 2018, 11:38

Witam,
Poszukuje autka w których pomieszcze dwóch szkrabów w fotelikach montowanych tyłem do kierunku jazdy (duża przestrzeń z tylu ) oraz dużym i pakownym bagażnikiem (podwójny wózek ). Zależy mi na tym by autko było jak najmniej problemowe i tanie w eksploatacji. Mój budżet to 15000 +-2000 . Na ten moment moje typy to Renault Scenic II (ale dużo czytam opinii o wysokiej awaryjności tego auta szczególnie silnika diesla 1,9), mój drugi tym to seat altea xl, toyota corolla verso lub Honda frv( ale niestety ciężko dostępna).A moze zaproponujecie coś zupełnie innego ? Jestem trochę zielona w temacie motoryzacji, a przeglądając fora i czytając opinie mam wrażenie że coraz bardziej oddałam się od wyboru czegokolwiek. Mam nadzieje ze pomożecie :) bo czymś muszę dzieciaki wozić ;)
Florka
Obserwowany

09 Lip 2018, 13:57

Pytanie jakie roczne przebiegi planujesz oraz po jakich drogach poruszasz się codziennie tzn. miasto, trasa, autostrada. Jeżeli robisz poniżej tych 20 tys km to szukałbym benzyny. W scenicu II można polecić w zasadzie każdy silnik - 1.6 troszkę słaby, 2.0 135 godne polecenia ( ma koło dwumasowe ), ewentualnie jeszcze 2.0 T. Największe bolączka Scenica w benzynie to koło zmiennych faz rozrządu ( koło 300 zł ), ale i tak przy zakupie auto robisz rozrząd więc to wymienisz. Oprócz tego lubią paść cewki ale to nie jest regułą, elektronika wariuje głównie jeśli auto miało przygody. Oprócz tego z mojej strony jeszcze Ford C-max 1.8 lub 2.0 benzyna. Może warto pomyśleć nad Fiatem Cromą nii to kombi nii to van.
mateusz9986
Zaawansowany

Miejscowość: Wałycz
Prawo jazdy: 0- 3-2010
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Renault Megane II ph II
Silnik: 1.6
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

09 Lip 2018, 14:28

Myśle ze rocznie w granicach 20-25 tys. Głównie po mieście, kilka razy w roku wyjazdy weekendowe w góry i wakacje gdzieś dalej. A co sądzisz o toyocie ?
Florka