Mitsubishi Carisma I

09 Lis 2009, 19:57

Witam.
Zakładam temat w związku z tym, że w niedalekiej przyszłości zamierzam kupić sobie auto. Chodziło mi po głowie dużo samochodów zaczynając od golfa III (zbyt ocykany) przez -> renault (zarówno megane I jak i lagune I) (dużo się o francuzach złego mówi), -> mazde 323F (ale za mała dla mnie) aż nagle w mojej głowie znalazła się Carisma I.
Czytam ostatnio dużo o tym samochodzie ale bardziej mi zależy na opinii użytkowników.
Jestem "biednym studentem", więc maksymalna poj. silnika jaka by mnie interesowała to 1,6.
Śledząc allegro moge zaobserwować, że mitsubishi carisma jest w przystępnej cenie.
Proszę o opinie użytkowników tego pojazdu dotyczące cen części, spalania, awaryjności i wszystkiego co jest związane z potencjalnym wydatkiem pieniędzy :D

aha. i jeszcze jedno, czy dobrze zrobiłem eliminując wcześniejsze samochody?
Proszę o komentarze.
maverick890
Nowicjusz

Miejscowość: Warszawa

09 Lis 2009, 22:54

Akurat carisma I jest raczej średniej jakości samochodem. II można śmiało polecić ale I jest raczej niedopracowana. Lepszym wyborem jest chociażby renault megane które odrzuciłeś albo peugeot 406. Z japończyków może honda civic? Napisz ile chcesz przeznaczyć na samochód będzie łatwiej.
KaczorLSM
Zaawansowany
Awatar użytkownika

Miejscowość: Lublin

09 Lis 2009, 23:25

Carisma jeden z najbrzydszych japonczykow ;) ja tez odradzam wogole Mitshubishi w tych pieniądzach. Polecałbym megane lub lagune, peugoet 406 ok ale sporo pali
szybki708
Początkujący

09 Lis 2009, 23:39

czyli z możliwych samochodów wybralibyście mimo wszystko renault. Planuje wydać ok 7tys. no może 8 tys jak się znajdą dodatkowe fundusze.
Właśnie ja mam dylemat między laguną a tym mitsubishi. No ale znając życie jeszcze jakiś inny wóz mi wpadnie w oko.
Co do mitsubishi - właśnie mi się podoba ten styl
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
ale laguna też mi się podoba
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]