Mitsubishi Lancer

15 Paź 2021, 20:33

Cześć!

Zastanawiam się nad zakupem tego samochodu:

[link do oferty na Olx wygasł]

Nie zależy mi na szybkim samochodzie - zależy mi na tym żeby był mało awaryjny i oszczędny jeśli chodzi o zużycie paliwa. Dopiero co zrobiłam prawo jazdy i szukam czegoś, co posłuży mi dłużej. Dodam też, że jestem kompletnie zielona, dlatego proszę o pomoc :)
vronov
Obserwowany

15 Paź 2021, 20:48

Jak szukasz oszczędnego auta to idź w stronę czegoś pokroju Toyoty Yaris, nie Lancera.
galakty
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

15 Paź 2021, 20:51

będzie "oszczędny", czyt. litr benzyny + dycha gazu w trybie mieszanym jeśli jesteś bardzo spokojnym kierowcą
franccc
Stały forumowicz

Przebieg/rok: >50tys. km

16 Paź 2021, 08:18

franccc napisał(a):będzie "oszczędny", czyt. litr benzyny + dycha gazu w trybie mieszanym jeśli jesteś bardzo spokojnym kierowcą

Przesadzasz. Ja wprawdzie miałem w swoim Lancerze silnik 1,6, do tego w trochę lżejszym sedanie, ale nie sądzę by silnik 1,5 był takim pijakiem :lol:
Spalanie które podałeś, dotyczy raczej silnika 1,8.
Jeżdżąc na gazie trzeba pamiętać o kontroli luzu zaworów.
Poza tym, to bardzo niezawodne auto.
Ale praktyczna niezawodność, zależy przede wszystkim od stanu konkretnego (używanego) auta.
Oprócz aut w stopce, wiem co nieco jeszcze na temat Pandy III, Lancera IX, Vitary 1,6 i Outlandera 2.0
yeti65
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 15
Miejscowość: Pieniężno
Prawo jazdy: 29 11 1984
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Duster , Tucson 2.0D 4x4
Silnik: 1.0 100KM 2.0D 112KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: SUV
Skrzynia biegów: Manualna
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Czym się różnią alufelgi od felg stalowych?