Mitsubishi Lancer X zwiększanie mocy?

13 Sie 2014, 11:52

Cześć.

Posiadam Mitsubishi Lancer X (niestety bez pakietu EVO) z silnikiem 1.8 147 KM. Posiada instalację LPG. Marzy mi się by miał on więcej mocy(przydałoby się około 250 KM). I w związku z tym pojawia się parę pytań. Pierwsze z nich to chip a instalacja LPG. Jakie chipy polecacie. Co myślicie o takim [link do oferty na Allegro wygasł] Kolejne pytanie to części jakie można wymienić po stosunkowo niskich kosztach aby uzyskać zwiększenie mocy i momentu obrotowego. Słyszałem o wymianie filtrów w układzie dolotowym oraz o wymianie układu wydechowego. Czy to coś da? A raczej czy jest to warte zachodu i pieniędzy? Dodatkowo turbina a LPG. Czy podczas jazdy turbina działa bo jej nie słychać a w moim poprzednim samochodzie było to możliwe bez problemu.Kolejne pytanie to tuning a gwarancja samochodu. Jakie zmiany w aucie mogą powodować utratę gwarancji? Na zwiększenie mocy jestem teraz gotów wydać 5 tyś. zł czy to wystarczy na to by osiągnąć 250 KM z tych 147 co mam teraz przy silniku 1.8 benzyna+LPG? Czy jednak potrzeba więcej?

P.S. Po zwiększeniu mocy potrzebny mi nowy przegląd i dowód rejestracyjny?
Chudy170
Obserwowany
 
Posty: 3
Auto: Mitsubishi Lancer X

13 Sie 2014, 15:10

Odpowiem Ci ogólnie nic nie zrobisz...
I nie masz co sprawdzać temat jest prosty bez EVO nie ma jazdy... :D

Co do linka to ściema, oszustwo.

Twój budżet nie starczy nawet na 10km więcej :lol:
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 11048
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

14 Sie 2014, 14:51

Chudy170 napisał(a):Słyszałem o wymianie filtrów w układzie dolotowym oraz o wymianie układu wydechowego. Czy to coś da?

Nie odczujesz jakiegoś super przyrostu mocy...
Chudy170 napisał(a):Jakie zmiany w aucie mogą powodować utratę gwarancji?

Utratę gwarancji powodują właśnie takie przeróbki jakie masz w planach.

szybki napisał(a):I nie masz co sprawdzać temat jest prosty bez EVO nie ma jazdy... :D

:yes: Zgadza się bezapelacyjnie. Można było dołożyć do pakietu EVO i teraz nie byłoby gdybania i wymyślania :P
Escort Mk5 -> Pony -> Cinquecento -> Astra F -> Passat 3B -> Focus Mk1 -> i40 -> XF -> Kona -> Poszukiwania trwają...
kkamykk
Stały forumowicz
 
Posty: 1202
Miejscowość: Frankfurt am Main
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Hyundai Kona
Silnik: 1.0 T-GDI 120KM
Paliwo: Benzyna
Typ: SUV
Skrzynia biegów: Manualna

14 Sie 2014, 19:35

kkamykk napisał(a):Nie odczujesz jakiegoś super przyrostu mocy...


Nie będzie przyrostu mocy ani super ani nie nie super :naughty: . W n/a dolot nic nie daje. Mitologia. :mrgreen:
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 11048
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

14 Sie 2014, 21:24

"Zgadza się bezapelacyjnie. Można było dołożyć do pakietu EVO i teraz nie byłoby gdybania i wymyślania"

Uwierz że gdyby to zależało ode mnie to bym dozbierał i kupił EVO ale na razie jestem uzależniony od innych :/

Dzięki za odpowiedź. Przynajmniej nie wydam hajsu na marne a o to mi chodziło pisząc ten temat.
Chudy170
Obserwowany
 
Posty: 3
Auto: Mitsubishi Lancer X

17 Paź 2014, 11:22

Nie ma sprawy,w końcu od tego jest forum,a pakiet EVO- jak najbardziej godny uwagi i zainteresowania,zwiększanie mocy dolotem praktycznie mija się z celem,efektu po prostu nie będzie.
Dabtuner
Aktywny
 
Posty: 295
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Hybrydowe hity pierwszej połowy 2019 roku w Polsce
    Produkujący od 22 lat samochody z napędem hybrydowym, japoński koncern Toyota w tym roku na polskim rynku bierze niemal wszystko. Według danych Instytutu Badań Rynku Motoryzacyjnego SAMAR, w segmencie aut z napędem spalinowo-elektrycznym, ...