Mitsubishi Pajero 2.5 TDI czy Hyundai Galloper 2.5 TD

07 Cze 2010, 20:03

Witam ponownie :-)
Jak w temacie Mitsubishi Pajero 2.5 TDI czy Hyundai Galloper 2.5 TD do ok. 16tyś.
Czy ktoś może mi podać jakieś znaczące różnice między tymi samochodmi?
Ewentualnie przy Mitsubishi Pajero czy warto jest interesować się siłnikiem benzynowym?
Z góry dziękuję!!! :mrgreen:
ara502
Nowicjusz
 
Posty: 8
Miejscowość: Grabówka

07 Cze 2010, 20:27

próbujesz porównać... te same auta :mrgreen:
ogólnie galoper to licencja pajero ;) silnik ten sam napęd ten sam, stylistyka cóż... wschodnia :mrgreen:

mirsu z V6 pod maską to naprawde fajne autko :twisted: za 16 tysi to możesz się pokuśić o 2 generacje :)

jedna uwaga dobrze sprawdź ramę pajero słynie z tego że często jej nie posiada w okolicy tylnej osi :mrgreen: co nie jest zbyt dobrym zabiegiem tuningowym :mrgreen:
także do mitsu bez młotka nie podchodzimy :!: :!: :!: najpierw rama i to bardzo dokładnie :!: jeśli ta jest OK to można się nad autem rozwodzić :mrgreen:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

07 Cze 2010, 22:58

W zasadzie te same i nie te same. Galloper to co prawda Pajero I, ale jakość wykonania wczesnokoreańska. Osprzęt silnika chyba też nieco inny. Koreańczycy chcieli poprawić i spartolili. Słaby punkt to głowica. Mam porównanie Gallopera i Pajero I w tych samych rękach. Pajero użytkowane "intensywniej", oba w lesie. Galloper chyba 8 letni w stanie niewiele lepszym niż 20 letnie Pajero, a spasowanie plastików chyba nawet lepsze w Pajero. Za tę kwotę szukałbym Pajero II, ale jak pisze pocieszny młotek i rama i jeszcze raz rama.
Obecnie
Jeep ZJ'95 LPG + 4" MT32"
textor2
Początkujący
 
Posty: 78
Miejscowość: Z lasu

11 Cze 2010, 01:10

Zależy, co chcesz z nim robić. Z mitsu doświadczenia za bardzo nie mam. Jeśli jednak chodzi o Gallopera, to swoim (2.5 TD long) dojadę wszędzie, gdzie potrzebuję (i nie potrzebuję), ale w żadne hardcorowe błota się nie pcham. Na czarnym też się nie śigam - 80km/h, otwarte szyby i pełen luz.
Jeśli chcesz docierać tam, gdzie nie ma ludzi, a przy tym masz dużo czasu, to polecam. O komforcie jazdy i estetyce nie ma za dużo co mówić. Ale jak lubisz toporne ciężarówki, to będzie w sam raz. Byleby tylko nie katować. Bądź co bądź, to nie Pajero
polaiev
Początkujący
 
Posty: 64
Miejscowość: Poznań

11 Cze 2010, 10:21

Miałem kiedyś Galloperka, krótki 2.5TD , fakt prędkość podróżna lekko ponad 80km/h. Autko z 2000r. a korozja już zaczynała o sobie dawać znać, a w tedy miał 5lat. Głównie nadkola, tylna część ramy, układ wydechowy. Do tego padły sprzęgiełka, ale AVM rozwiązało sprawę. Co do plastików to uważam że spasowanie niezłe. Na Wranglerach MT/R nawet to jechało. Jeśli do lasu i na wycieczki to jak najbardziej, w ciężki teren raczej nie.

[ Dodano: Sob Cze 12, 2010 22:43 ]
A tutaj jak Hyundai reklamował Galloperka,

[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]

, skok nawet niczego sobie...i nic nie odpadło :mrgreen:
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Najpopularniejsze auta terenowe z USA - co warto importować?
    Samochody terenowe z USA cieszą się niesłabnącą popularnością na całym świecie, a ich import do Europy, w tym Polski, stale rośnie. Miłośnicy motoryzacji doceniają ich niezawodność, wytrzymałość oraz niepowtarzalny styl. ...
    Nowe VW Transportery T6 dla Policji
    Volkswagen Samochody Użytkowe, na zamówienie Komendy Wojewódzkiej Policji w Poznaniu, w procedurze przetargu publicznego, na początku grudnia dostarczył Policji flotę 100 Transporterów T6 z silnikiem ...