Mniejsze auto do miasta i na autostradę

Które auto?

Forda Ka Plus 1.2 85 Zetec
0
Brak głosów
Suzuki Ignis 1.2 Dualjet SZ-T
1
50%
Dacia Sandera Stepway 0.9 TCe Laureate
0
Brak głosów
Renault Captur 0.9 TCE 90 Dynamique Nav za dod. opłatę
1
50%
Razem głosów : 2

10 Wrz 2017, 10:22

Witam, mam do wyboru te nowe auta z tym samym wyposażeniem, nie myśląc o problemach ze sprzedażą późniejsza itp. (auto w personal leasing):
Forda Ka Plus 1.2 85 Zetec, (najlepiej się prowadzące, najnormalniej wyglądające, ale najmniejsze)
Suzuki Ignis 1.2 Dualjet SZ-T (auto najbardziej wypośrodkowane wśród tych trzech, ale to moje skromne zdanie)
Dacia Sandera Stepway 0.9 TCe Laureate (najtańsze auto),
plus zastanawiam się nad Renault Captur 0.9 TCE 90 Dynamique Nav (trochę droższe)
Auto na dojazd do pracy (spore miasto) w tym wjazd na autostradę, łączna droga około 60-70km. Do bagażnika muszę co jakiś czas włożyć dość sporą płaską paczkę, ale nikogo nie muszę wtedy wozić. Jestem dość młodym kierowcą bez większej rodziny, ale nie jest to moje pierwsze auto, miałem kiedyś forda focusa mk1 1.4, który dawał rade z bagażnikiem. Które autko Wy byście wybrali?
otorieragon
Obserwowany

Prawo jazdy: 0- 0-2004
Auto: nie mam

10 Wrz 2017, 10:52

Jeśli ma być nowe i nie masz zamiaru go wykupować to po co Ci rady z internetów? Jeździsz tym co Cię interesuje i bierzesz ten, który najbardziej się podoba.
O tipo nie myślałeś?
Invi
Forumowicz VIP

Przebieg/rok: >50tys. km

10 Wrz 2017, 10:59

otorieragon napisał(a):Auto na dojazd do pracy (spore miasto) w tym wjazd na autostradę, łączna droga około 60-70km.

Ja bym brał jednak Dacię/Renault ze względu na pokonywanie tej trasy. 60-70 km dziennie w mieszczuchu z kartonem mleka pod maską i brakiem turbo będzie MĘCZĄCE.
A naprawy Cię nie interesują, więc tym bardziej TCe będzie ok. Nie wiem jak z bagażnikiem, to już sam musisz ocenić.

Focus to jednak inny segment, większy.
galakty
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I