Mocna osobówka do 35 000zł

19 Mar 2016, 16:36

Mam dobry kontakt do sprzedającego tą "R" kę, firma ściąga sporo aut z USA, nie bitych mocno, ostatnio mieli ładne xc70 obd arte tylko z plastików. Mogę podpytać o to auto jak chcesz.

Auto sprzedane, był lakierowany lewy błotnik, kontówka robiona 2 lata temu w serwisie
Szukasz nowego Volvo, pomogę w wyborze modelu, konfiguracji, przy negocjacjach z dealerami. Znajdę dobrą ofertę na auto i finansowanie, bez zobowiązań. Auta do zamówienia i od ręki, demo dealera, używane z sieci dealerskiej Volvo.
Zapraszam na priv.
Rom33
Stały forumowicz
 
Posty: 1566
Zdjęcia: 227
Miejscowość: Wisła
Prawo jazdy: 15 07 1997
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Volvo V50
Silnik: 2.0 D 136KM
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2008

19 Mar 2016, 17:10

Według mnie pięść do nosa pasuje :lol: halogeny to akurat najmniejszy problem
Generalnie wygląda nieźle, opis kupe warty, ale to można podzwonić, popytać. Jedynie pakiet stylistyczny w R-ce po lifcie mi nie pasuje, ale to można ogarnąć później.
Slim17
Początkujący
 
Posty: 197
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Saab 9-3 SS
Silnik: 2.0T 210KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2003

19 Mar 2016, 17:29

Podsumowując. Z propozycji, które podaliście podobają mi sie:
- Volvo S60 R
- Mazda 6 MPS ale tylko z wyglądu
Ze swojej strony znalazłem jeszcze A6 C5 z 2.7 BiT w manualu
[link do oferty na Allegro wygasł]
Patrzyłem jeszcze na Legacy lub Outbacka w wersji Spec B z 2.5T motorem, bo 3.0 H6 ma problematyczne i kosztowne regulowanie zaworów i trzeba je wykonywać co ok 70k km. Tylko dostać takie auto to trzeba mieć pierońskie szczęście.
Slim17
Początkujący
 
Posty: 197
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Saab 9-3 SS
Silnik: 2.0T 210KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2003

19 Mar 2016, 18:19

Slim17 napisał(a):Patrzyłem jeszcze na Legacy lub Outbacka w wersji Spec B z 2.5T motorem, bo 3.0 H6 ma problematyczne i kosztowne regulowanie zaworów i trzeba je wykonywać co ok 70k km. Tylko dostać takie auto to trzeba mieć pierońskie szczęście.


Z subaru nie jest tak prosto ponieważ wyjątkowo nie lubi się z lpg a regulację trzeba wykonywać co 30-40tyś.km.
Do tego silnik 2,5 nie należy do tych co są chwalone :no:

Co do a6 c5 to silnik jest fajny ale mam mieszane uczucia ponieważ niby tanio można go kupić tylko starter bywa obszerny co później jest w 99% nie do odzyskania. Do tego wszystkie detale związane z turbo są x2 więc mogą zdenerwować. W serii autko jedzie tak sobie i można zrobić małego wirusa + kilka detali ale znowu kłania się koszt. Oczywiście pomijam kwestię wizualną :bored:
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10819
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

19 Mar 2016, 18:30

Tej A6 z linku nie obejrzałbym nawet... tylko "MEGA" "FULL" "PIERWSZY WŁAŚCICIEL" i tysiąc wykrzykników - są jeszcze tacy co nabierają się na takie opisy?
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

19 Mar 2016, 18:52

To tylko przykład a6 2.7 w manualu. Sam nawet nie czytałem ogłoszenia, tylko zobaczyłem z grubsza , że manual i siup.
Tak samo jest z S4,wszystko x2, z tym że już A6 bardziej do mnie przemawia, zapewnia komfort na niezłym poziomie i wygląda świeżej i bardziej elegancko.
Co do Subaru to właśnie jest problem, trzeba byłoby kupić 2.5 wolnossaka w manualu i przerzucić 2.0L z imprezy to miałoby ręce i nogi. Tylko, że kupa rzeźby.
Slim17
Początkujący
 
Posty: 197
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Saab 9-3 SS
Silnik: 2.0T 210KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2003
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Zasada pokonywania zakrętów
    Zasada pokonywania zakrętów mówi, że w zakręt można wjechać z każdą prędkością, ale nie z każdą wyjechać z niego bezpiecznie. Pokonywanie zakrętów stanowi wyzwanie dla początkujących, ale i doświadczonych ...

19 Mar 2016, 19:59

Tak z ciekawości, co było grzebnięte w tej preludce że ma 260 kucy?
Dopamine
Aktywny
 
Posty: 279
Przebieg/rok: 5tys. km
Auto: Elise k20z4 in progress
Silnik: K20Z4
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

19 Mar 2016, 20:29

Zakuta, cały dolot chyba 80mm, kolektor wydechowy jakiś wynalazek ale spełniał role, rozwiercona na 2.3, wydech 2,5 cala chyba, lekkie koło zamachowe, u2q7, splanowana głowica, porting, revlimit ponad 9k rpm,
Slim17
Początkujący
 
Posty: 197
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Saab 9-3 SS
Silnik: 2.0T 210KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2003

19 Mar 2016, 20:36

N
Slim17 napisał(a):Zakuta, cały dolot chyba 80mm, kolektor wydechowy jakiś wynalazek ale spełniał role, rozwiercona na 2.3, wydech 2,5 cala chyba, lekkie koło zamachowe, u2q7, splanowana głowica, porting, revlimit ponad 9k rpm,


Hmm... no to tylko polecam turbo albo fajne nie opasłe V8 :D

A może foka st łatwo się robi na 300km, fajny silnik tylko że fwd ...
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10819
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

19 Mar 2016, 20:45

Na Focusa wystarczy siana tylko na prelifta a on jest brzydki
Slim17
Początkujący
 
Posty: 197
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Saab 9-3 SS
Silnik: 2.0T 210KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2003

19 Mar 2016, 21:50

Toyota Corolla E12 TS 1.8,można szukać z kompresorem :roll:
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Linki poglądowe.

Honda Civic VII 2.0.
Kieł
Stały forumowicz
 
Posty: 2420
Auto: Nie mam

19 Mar 2016, 23:12

Kieł napisał(a):Toyota Corolla E12 TS 1.8,można szukać z kompresorem :roll:


eetam :lol: :mrgreen:
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10819
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

20 Mar 2016, 10:25

Samochody takie jak Corolla TS czy Civic kupiłbym tylko wtedy, gdybym miał jakieś większe i bardziej wygodne auto do jazdy na codzień. To są wiertarki do zabawy. Ja potrzebuje coś uniwersalnego, czym będę mógł jeździć po bułki, czasem szybciej przejechać się po krętych drogach ale też pojechać z walizka i w długą trase
Slim17
Początkujący
 
Posty: 197
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Saab 9-3 SS
Silnik: 2.0T 210KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2003

20 Mar 2016, 11:51

CTR jest fajnym wozidełkiem na codzień, jak na to co oferuje jest dosyć praktyczny
Dopamine
Aktywny
 
Posty: 279
Przebieg/rok: 5tys. km
Auto: Elise k20z4 in progress
Silnik: K20Z4
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

20 Mar 2016, 11:54

Dopamine napisał(a):CTR jest fajnym wozidełkiem na codzień, jak na to co oferuje jest dosyć praktyczny

Ale to dalej wiertarka :D
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10819
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe