Kolega chyba dał sobie wmówić, że Legend jest tańszy w utrzymaniu od Lexusa
Spójrz na to inaczej - Legend to nie jest typowa Honda upalana przez Sebixa pod Tesco, lecz limuzyna, która w założeniu producenta miała konkurować z autami typu Audi A6, BMW serii 5, Lexusem GS. Nie oczekiwałbym tu niskich kosztów utrzymania, jeśli chodzi o dostępność części będzie tak jak napisał
pkc.
IS300 to bezpośredni konkurent BMW serii 3, a więc segment niżej. Przyjemniejsza w prowadzeniu dla młodego człowieka. No i jedna ważna kwestia - Lexus to nic innego jak lepiej wykończona i wyciszona Toyota z innych znaczkiem i RWD. Wiele części jest tu wymiennych z innymi modelami Toyoty, co znacznie obniża koszty utrzymania tego auta. Poza tym nie będziesz miał tu sprzęgła i koła dwumasowego, a automat jest bardzo żywotny, podobnie jak silnik. Spalanie jest duże, ale silnik przyjmuje bezproblemowo LPG - wiele ISów jest już zagazowanych. No i auto to niezła lokata kapitału.
Dziwnie się czuję zachwalając tak Lexusa, ale skoro
dzida napisał, że podoba mu się mój Golf....
![Szczęśliwy :D]()