REKLAMA
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
959 napisał(a):Testowalem w ten sposob rozne v8 i kazda pali okolo 20litrow. To nie jest zadna hybryda, tylko stary 8cylindrowy silnik...
959 napisał(a):Jak nagram taki filmik i powiem, ze 320cdi pali 6litrow w miescie to tez uwierzysz?
Hallan napisał(a):W moim profilu jest błąd poprzednie auto to saab 9-3 2.8t 280KM 4x4
959 napisał(a):nie techniczny, wierzyc nie musisz, ja pisalem o v8 juz dawno temu podczas dyskusji z szybkim. Zlopie to i nie ma sily. Podobno hybrydy pala mniej, ale nigdy nie testowalem to nie wiem.
959 napisał(a):@dzida, sciema tak jak tdi palace 5litrow w miescie. Moze temu panu od m3 sie cos pomylilo i chcial powiedziec, ze robi 13mil na galonie?
Co do lexusa http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=136723
15-25l lpg, przyjmijmy, ze benzyny faktycznie moze palic 12-20l, z tym ze wiocha 5000ludzi to nie jest miasto!! Jak bedziesz jezdzil nim 100kmh na tempomacie, bez swiatel to moze spali 12, ale nie czlapiac sie w korku 5kilometrowe odcinki... Testowalem w ten sposob rozne v8 i kazda pali okolo 20litrow. To nie jest zadna hybryda, tylko stary 8cylindrowy silnik...
Ja nie wiem jak wy mozecie wierzyc w takie bzdury. Jak nagram taki filmik i powiem, ze 320cdi pali 6litrow w miescie to tez uwierzysz?
959 napisał(a):Zaczynaja sie znowu cuda ze spalaniem jeszcze moze te lexusy produkuja paliwo?
10-11 to pali 200konny diesel w miescie, a nie benzyna. No chyba, ze jako miasto definiujecie 5k mieszkancow i przelot bez swiatel 90kmh.
Tu macie napisane ile pali is250 i przy okazji jego wady i zalety http://www.klublexus.pl/kunena/32-przed ... mitstart=0
szybki napisał(a):Postaram się ustawić z dzida w najbliższym czasie i zrobi foto relację chyba że nie potrafi tankować auta na CPNie .
bez przesady, przecież "na allegro wtrysku można kupić za 300zł"noisy napisał(a):Cud się kończy kiedy przychodzi do wymiany osprzętu
szybki napisał(a):Następna sprawa to mieszkam 15km. od stolicy i 23km. od pałacu kultury więc wszystkie wyniki podaję przy normalnej jeździe bez korków!!!!!! Bo mam możliwość wybierania godzin pracy... W korkach podawałbym wartości raczej w motogodzinach....
szybki napisał(a):Oczywiście spalanie z Twojego linka jest w 100% realne jak jedziesz wykorzystując 440nm w 99% albo często stoisz w korkach... a ja nie jeżdżę w mieście szybko i staram się nie stać w korkach
szybki napisał(a):Więc wytłumacz nam szanowny i oczytany 959 gdzie tam masz info na temat wad i zalet is250...???
Zacznę może od modelu jaki użytkuję IS 250:
ZALETY:
1. Wspaniałe prowadzenie w zakrętach, doskonały docisk aerodynamiczny, płyta podłogowa budowana na bazie konstrukcji samochodów F1,
2. Bardzo dobra zamiana biegów w trybie automatycznym, szybkie redukcje w dół przy przyśpieszaniu, niewyczuwalne wrzucanie biedów w górę, bez szarpnięć.
3. Dobre hamulce nawet w wersji IS ( już tłoczkowe z przodu )
4. Świetna jakość wykonania, doskonałe materiały, halogenowe lampki pozwalajace czytać gazety bez oślepiania kierowcy to po prosyu miszczostwo świata.
5. Doskonały dzwięk, silnik tylko mruczy jak się go kręci na max, a poza tym nie wiadomo że coś mamy pod maską.
6. Doskonałe nagłośnienie, świetnie buczy sprzęt, powiem tak chyba nawet sprzet Pioniera lepiej gra niż Mark Levison, którym tak sie wszystcy zachwycają...
7. Zwarte fotele, wygodne, czuje sie siedząć w tym aucie że to nie krowa tylko rasowy byk...
WADY:
1. Wolno działaja przełożenia w trybie manetek - cóż IS-F ma 0,1 ms tylko autka F1 mają niższe czasy... ale IS cienko
2. Na nawierzchni śliskiej, błoto lód - no tragedia, jedziemy bokiem każdy zakręt - oczywiście genialne systemy trakcyjne nie pozwolą byśmy wpadli w pełen poślizg, ale driftowanie pewne... Mam Continental ContiWinter - to podobno dobra opona na zimę... 4000 komplet, także nie wina tylko opon. Na tą zime Brigstone zakładam - troche lepiej jest na takich ale nie cód nie miód.
3. Słaba widoczność do tyły - oczywiście parktronik i kamera cofania załatwia sprawę, żeby tak pięnie wyglądać, trzeba było szybe ściąć i dupcie podnieść - coś za coś.
4. Spalanie, cóż mi pali do 20 l w mieście, lubię cisnąć ale to dużo. IS-F ponad 30 pali i to jest z testowanych przeze mnie aut: BMW X6, Jaguar FXR, MERCEDES C63 AMG, Mitsubschi Lancer EVO X - najwięcej.
Proszę napiszcie jakie wg was maja wady i zalety wasze modele.
IS 220 testowałem i przyjeciel miał.
ZALETY:
jeżeli chodzi o trakcję - to samo co IS 250 bo to samo zawieszenie, wewnątrz też to samo - oczywiście jak wersja podobna,
+ niskie spalanie ok. 10 l - nie żadne 5-7 bez jaj tyle to pali Megane 1,5 co ma 100 kucy...
WADY:
1. Krótka jedynka - do 20 km na 1 i od razu zmiana, w zasadzie dla tego nie kupiłem, no i nie ma manetek...
2. Po 100 -120 km skrzynia huczy
Reszta wad jak w IS-250
dzida napisał(a):959 popełnia jeden podstawowy błąd - wrzuca wszystkie V8 do jednego worka. Czy to Jaguar, czy Mercedes, czy Lexus wszystkie są takie same. A jak wspomina się o 3,0TDI to już bulwersuje się, że to nie 3,2CDI, co robi milion bez awarii.
mike1735 napisał(a):bez przesady, przecież "na allegro wtrysku można kupić za 300zł"
noisy napisał(a):Jak ktoś jest fanem klekotu to dla niego V6 CDI jest mistrzem sprintu, oszczędności i prestiżu zarazem.
noisy napisał(a):Cud się kończy kiedy przychodzi do wymiany osprzętu.