Mocniejsza benzyna do 30-35tyś

02 Maj 2016, 16:26

W moim profilu jest błąd ;) poprzednie auto to saab 9-3 2.8t 280KM 4x4 ;)
Hallan
Nowicjusz
 
Posty: 16
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Saab 9-3
Silnik: 2.8t
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2008

02 Maj 2016, 16:40

@dzida, sciema tak jak tdi palace 5litrow w miescie. Moze temu panu od m3 sie cos pomylilo i chcial powiedziec, ze robi 13mil na galonie? :mrgreen:
Co do lexusa http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=136723
15-25l lpg, przyjmijmy, ze benzyny faktycznie moze palic 12-20l, z tym ze wiocha 5000ludzi to nie jest miasto!! Jak bedziesz jezdzil nim 100kmh na tempomacie, bez swiatel to moze spali 12, ale nie czlapiac sie w korku 5kilometrowe odcinki... Testowalem w ten sposob rozne v8 i kazda pali okolo 20litrow. To nie jest zadna hybryda, tylko stary 8cylindrowy silnik...
Ja nie wiem jak wy mozecie wierzyc w takie bzdury. Jak nagram taki filmik i powiem, ze 320cdi pali 6litrow w miescie to tez uwierzysz?
:naughty:
959
Aktywny
 
Posty: 289
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: E320 CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Automatyczna

02 Maj 2016, 16:47

Uważam, ze szybki dał świetne typy aut, które robią robotę :ok:
Nie kupiłem sobie miśka 2.0T ponieważ trzymają cenę, a wolał bym go zdecydowanie od paska.
noisy
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2615
Zdjęcia: 21
Miejscowość: Tomaszow
Prawo jazdy: 27 02 2003
Auto: Superb
Silnik: 1.8T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

02 Maj 2016, 16:48

959, Hiobowi się nie pomyliło, bo jasno powiedział na końcu, że jak piłował na torze to wyszło 60l.

959 napisał(a):Testowalem w ten sposob rozne v8 i kazda pali okolo 20litrow. To nie jest zadna hybryda, tylko stary 8cylindrowy silnik...

no prosze teraz to już testowałeś rózne V8 :D Ciekawe co nowego jeszcze wymyślisz :mrgreen:

959 napisał(a):Jak nagram taki filmik i powiem, ze 320cdi pali 6litrow w miescie to tez uwierzysz?

nie, bo wypisujesz bajki na każdym kroku dodając tylko "może", "jakby" itp :ok:
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

02 Maj 2016, 16:54

Hallan napisał(a):W moim profilu jest błąd poprzednie auto to saab 9-3 2.8t 280KM 4x4


A to zmienia postać rzeczy, myślałem że z Leona taki przeskok :yes: To chyba Lexus GS430 będzie najlepszy o ile coś się trafi na tych terenach.
Lovato34
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 452
Miejscowość: Wlkp
Prawo jazdy: 18 08 2002
Przebieg/rok: 14tys. km
Auto: VW Golf 4
Silnik: 1,8T
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

02 Maj 2016, 17:04

Panie techniczny, wierzyc nie musisz, ja pisalem o v8 juz dawno temu podczas dyskusji z szybkim. Zlopie to i nie ma sily. Podobno hybrydy pala mniej, ale nigdy nie testowalem to nie wiem.
:naughty:
959
Aktywny
 
Posty: 289
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: E320 CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Automatyczna

02 Maj 2016, 17:07

959 napisał(a):nie techniczny, wierzyc nie musisz, ja pisalem o v8 juz dawno temu podczas dyskusji z szybkim. Zlopie to i nie ma sily. Podobno hybrydy pala mniej, ale nigdy nie testowalem to nie wiem.

skończ się kompromitować :ok:
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

02 Maj 2016, 17:17

Nie ma sily, zeby nie zlopalo :lol: Mam takie oczywistosci tlumaczyc?
:naughty:
959
Aktywny
 
Posty: 289
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: E320 CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Automatyczna

02 Maj 2016, 17:18

Sory ale jednoznacznie to brzmiało tym bardziej, że twierdzisz, ze twoj traktor objedzie V8 ;)

Po prostu skończ wypisywać swoje bajeczki, bo każdy widzi, że nie masz racji i próbujesz przekonać innych do swojego dziwnego myślenia.
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

02 Maj 2016, 17:41

959 napisał(a):@dzida, sciema tak jak tdi palace 5litrow w miescie. Moze temu panu od m3 sie cos pomylilo i chcial powiedziec, ze robi 13mil na galonie? :mrgreen:
Co do lexusa http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=136723
15-25l lpg, przyjmijmy, ze benzyny faktycznie moze palic 12-20l, z tym ze wiocha 5000ludzi to nie jest miasto!! Jak bedziesz jezdzil nim 100kmh na tempomacie, bez swiatel to moze spali 12, ale nie czlapiac sie w korku 5kilometrowe odcinki... Testowalem w ten sposob rozne v8 i kazda pali okolo 20litrow. To nie jest zadna hybryda, tylko stary 8cylindrowy silnik...
Ja nie wiem jak wy mozecie wierzyc w takie bzdury. Jak nagram taki filmik i powiem, ze 320cdi pali 6litrow w miescie to tez uwierzysz?


I znowu ... wklejasz coś co neguje dalsze Twoje wypowiadanie się dokładnie tak samo jak emejcz walczący o dobre imię a4b5 wkleił link z podnietami zawieszeniowymi.

Wytłumaczę Ci jak "chłop krowie na miedzy" :D
Podałeś za przykład : Lexusa LSa czyli odpowiednik BMW7, podane wyniki są dla LPG więc z każdego wyniku zdejmij spokojnie 2,5l lpg co da Ci wynik PB!!!! ROZUMISZ :?: ... do tego Lexus LS jest cięższy o prawie 200kg!!!!! ROZUMISZ :?:
Więc jeżeli LS pali od 12l do 16l nawet 20l lpg (JAZDY a nie stania) ważąc 2t to chyba normą jest że auto ważące 1770kg-1800kg spali mniej ROZUMISZ :?:
Nie będę Ci wdrażał w szczegóły dotyczące chociażby rodzaju skrzyni biegów albo sposobu jej wystrojenia bo też to ma wpływ na spalanie i jazdę a w LSach były dwa rodzaje skrzynki...
Nie będę Ci pisał tego że były różne rodzaje felg i OEM i jedne ważyły 10kg a inne 14kg co w sposób znaczący powiększało spalanie...


Następna sprawa to mieszkam 15km. od stolicy i 23km. od pałacu kultury więc wszystkie wyniki podaję przy normalnej jeździe bez korków!!!!!! Bo mam możliwość wybierania godzin pracy... W korkach podawałbym wartości raczej w motogodzinach....

959 proszę Cię zejdź już na ziemię... miałem/mam V8ki oraz korzystam z nich od kilkunastu lat nie mów mi ile do nich leje paliwa...
Co do hybrydy też sporo nią jeżdżę i mam porównanie ile dokładnie pali bo sam ją tankowałem !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

959 napisał(a):Zaczynaja sie znowu cuda ze spalaniem :lol: jeszcze moze te lexusy produkuja paliwo? :naughty:
10-11 to pali 200konny diesel w miescie, a nie benzyna. No chyba, ze jako miasto definiujecie 5k mieszkancow i przelot bez swiatel 90kmh.
Tu macie napisane ile pali is250 i przy okazji jego wady i zalety http://www.klublexus.pl/kunena/32-przed ... mitstart=0


959 Ty potrafisz czytać pół wątku jest o IS-F który jest traktowany max prędkościami i pali 20-30l PB więc przejedź się Twoim dieslem max prędkością i zobaczysz co to znaczy 250km/h

Dla IS250 podane jest spalanie 20l ostrej jazdy miejskiej więc może tak pali tylko ciekawe bo ja przez 2miesiące jeździłem 250ką AWD i bym się powiesił przy takim spalaniu...

Cytat z Twojego linka innego właściciela IS-Fa

Poza tym mój IS-F pali relatywnie mało - w takiej normalnej, kapeluszniczej jeździe po mieście 11-13 litrów na setkę. Na trasie to nawet poniżej 10 udaje mi się czasem zejść. Oczywiście jak szalejesz to spali tyle ile wlejesz. Także z klockami nie miałem problemu - 20 tysięcy km i są nadal dalekie od końca. Opony rzeczywiście znikają w oczach, ale to jest do przewidzenia w pojeździe z taką ilością mocy. Myślę że na zimę trzebaby mu było kupić jakieś mniejsze felgi (18") i węższe opony, tyle że nie wiem czy w 18" felgi wejdą zaciski od hamulców. [/b][/b]

Następny cytat z Twojego linka

Pije okolo 25 - 30 litrow. Gazowanie non stop, bardzo gwaltowne hamowanie, drift. Nie wiem jak w miescie w warunkahc "mistowych", poniewaz nie jezdze nim w takich. Max 283km/h, pil 28l, takze normalnie. Jak pije w spokojnej jezdzie? Legendy glosza, ze okolo 13 - 16, nie sprawdzalem.


Więc wytłumacz nam szanowny i oczytany 959 gdzie tam masz info na temat wad i zalet is250...???
Albo pochwał się ile spali diesel przy 280km/h :ok:

p.s.
Postaram się ustawić z dzida w najbliższym czasie i zrobi foto relację chyba że nie potrafi tankować auta na CPNie :D .
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10723
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

02 Maj 2016, 17:58

szybki napisał(a):Postaram się ustawić z dzida w najbliższym czasie i zrobi foto relację chyba że nie potrafi tankować auta na CPNie :D .

Damy radę :mrgreen:

959 popełnia jeden podstawowy błąd - wrzuca wszystkie V8 do jednego worka. Czy to Jaguar, czy Mercedes, czy Lexus wszystkie są takie same. A jak wspomina się o 3,0TDI to już bulwersuje się, że to nie 3,2CDI, co robi milion bez awarii. :ok:
To tak jakbym ja bym napisał, że 1,8/140KM Hondy pali 10l, bo tyle pali 1,8VAG/125KM.
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

02 Maj 2016, 18:23

Jak ktoś jest fanem klekotu to dla niego V6 CDI jest mistrzem sprintu, oszczędności i prestiżu zarazem.
Cud się kończy kiedy przychodzi do wymiany osprzętu.
noisy
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2615
Zdjęcia: 21
Miejscowość: Tomaszow
Prawo jazdy: 27 02 2003
Auto: Superb
Silnik: 1.8T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

02 Maj 2016, 18:26

No i łysy30 :mrgreen:
Taka moja drobna rada nie sugeruj się w 100% takimi stronami jak wkleiłeś ponieważ często jest to zlepek wiedzy z różnych innych stron nie poparty konkretami... Do tego lex jest mniej popularny jak auta z EU i robi się mętlik...

prosty przykład tego co wkleiłeś: podane są dane gs430 a żaden GS mk2 nie miał skrzyni 4biegowej a napisane jest że miał, gs430 nie miał żadnego liftu był tylko tzw. mały lift w 2002r a podany w linku 2001r dotyczył wersji z 2jzetem, spalanie jest podane dla wersji do 2000r. o oznaczeniu 1uz vvti jest mocniejsza od 430ki i więcej pali, podana jest opcja 3,0 233km nie było takiej nigdy...
Generalnie pomylono wersje i roczniki a do tego opcje 1uz były tylko przez 1,5r w USA natomiast pomyłka ze skrzynią dotyczyła auta o nazwie aristo...

Oczywiście spalanie z Twojego linka jest w 100% realne jak jedziesz wykorzystując 440nm w 99% :D albo często stoisz w korkach... a ja nie jeżdżę w mieście szybko i staram się nie stać w korkach :D
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10723
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

02 Maj 2016, 20:42

noisy napisał(a):Cud się kończy kiedy przychodzi do wymiany osprzętu
bez przesady, przecież "na allegro wtrysku można kupić za 300zł" :naughty:
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14171
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

02 Maj 2016, 21:25

szybki napisał(a):Następna sprawa to mieszkam 15km. od stolicy i 23km. od pałacu kultury więc wszystkie wyniki podaję przy normalnej jeździe bez korków!!!!!! Bo mam możliwość wybierania godzin pracy... W korkach podawałbym wartości raczej w motogodzinach....

szybki napisał(a):Oczywiście spalanie z Twojego linka jest w 100% realne jak jedziesz wykorzystując 440nm w 99% albo często stoisz w korkach... a ja nie jeżdżę w mieście szybko i staram się nie stać w korkach

No i trzeba bylo tak od razu, bo jesli dojezdzasz sobie do warszawy, to jestem w stanie uwierzyc, ze auto pali okolo 13litrow. Ale jestem tez na 100% przekonany, ze jakbys jezdzil od odpalenia odcinki po 5km w korkach to palilby pod 20litrow(a moze i wiecej).
Tu nie ma cudow i fizyki nie przeskoczysz - ssanie, duza masa, automat, ciagle rozpedzanie od zera...

szybki napisał(a):Więc wytłumacz nam szanowny i oczytany 959 gdzie tam masz info na temat wad i zalet is250...???

Zacznę może od modelu jaki użytkuję IS 250:

ZALETY:
1. Wspaniałe prowadzenie w zakrętach, doskonały docisk aerodynamiczny, płyta podłogowa budowana na bazie konstrukcji samochodów F1,
2. Bardzo dobra zamiana biegów w trybie automatycznym, szybkie redukcje w dół przy przyśpieszaniu, niewyczuwalne wrzucanie biedów w górę, bez szarpnięć.
3. Dobre hamulce nawet w wersji IS ( już tłoczkowe z przodu )
4. Świetna jakość wykonania, doskonałe materiały, halogenowe lampki pozwalajace czytać gazety bez oślepiania kierowcy to po prosyu miszczostwo świata.
5. Doskonały dzwięk, silnik tylko mruczy jak się go kręci na max, a poza tym nie wiadomo że coś mamy pod maską.
6. Doskonałe nagłośnienie, świetnie buczy sprzęt, powiem tak chyba nawet sprzet Pioniera lepiej gra niż Mark Levison, którym tak sie wszystcy zachwycają...
7. Zwarte fotele, wygodne, czuje sie siedząć w tym aucie że to nie krowa tylko rasowy byk...

WADY:
1. Wolno działaja przełożenia w trybie manetek - cóż IS-F ma 0,1 ms tylko autka F1 mają niższe czasy... ale IS cienko
2. Na nawierzchni śliskiej, błoto lód - no tragedia, jedziemy bokiem każdy zakręt - oczywiście genialne systemy trakcyjne nie pozwolą byśmy wpadli w pełen poślizg, ale driftowanie pewne... Mam Continental ContiWinter - to podobno dobra opona na zimę... 4000 komplet, także nie wina tylko opon. Na tą zime Brigstone zakładam - troche lepiej jest na takich ale nie cód nie miód.
3. Słaba widoczność do tyły - oczywiście parktronik i kamera cofania załatwia sprawę, żeby tak pięnie wyglądać, trzeba było szybe ściąć i dupcie podnieść - coś za coś.
4. Spalanie, cóż mi pali do 20 l w mieście, lubię cisnąć ale to dużo. IS-F ponad 30 pali i to jest z testowanych przeze mnie aut: BMW X6, Jaguar FXR, MERCEDES C63 AMG, Mitsubschi Lancer EVO X - najwięcej.


Proszę napiszcie jakie wg was maja wady i zalety wasze modele.

IS 220 testowałem i przyjeciel miał.

ZALETY:

jeżeli chodzi o trakcję - to samo co IS 250 bo to samo zawieszenie, wewnątrz też to samo - oczywiście jak wersja podobna,
+ niskie spalanie ok. 10 l - nie żadne 5-7 bez jaj tyle to pali Megane 1,5 co ma 100 kucy...

WADY:
1. Krótka jedynka - do 20 km na 1 i od razu zmiana, w zasadzie dla tego nie kupiłem, no i nie ma manetek...
2. Po 100 -120 km skrzynia huczy
Reszta wad jak w IS-250


dzida napisał(a):959 popełnia jeden podstawowy błąd - wrzuca wszystkie V8 do jednego worka. Czy to Jaguar, czy Mercedes, czy Lexus wszystkie są takie same. A jak wspomina się o 3,0TDI to już bulwersuje się, że to nie 3,2CDI, co robi milion bez awarii.

Rozpatrujemy kwestie spalnia (nie awaryjnosci, wiec co ma piernik do wiatraka), a one oczywiscie moga byc rozbiezne w ujeciu roznych producentow silnikow, ale to bedzie 10-20%, a nie 80%...

mike1735 napisał(a):bez przesady, przecież "na allegro wtrysku można kupić za 300zł"

ja bym kupil taniej :wink:
noisy napisał(a):Jak ktoś jest fanem klekotu to dla niego V6 CDI jest mistrzem sprintu, oszczędności i prestiżu zarazem.

Wolalbym v8 cdi, to jest dopiero katapulta...
noisy napisał(a):Cud się kończy kiedy przychodzi do wymiany osprzętu.

To wymieniasz i jezdzisz dalej. To jest proste jak drut. Jak Ci w pasku zdechnie turbo, albo wydmucha uszczelke pod glowica to nie bedzie naprawial?
:naughty:
959
Aktywny
 
Posty: 289
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: E320 CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Automatyczna