959 napisał(a):No i trzeba bylo tak od razu, bo jesli dojezdzasz sobie do warszawy, to jestem w stanie uwierzyc, ze auto pali okolo 13litrow. Ale jestem tez na 100% przekonany, ze jakbys jezdzil od odpalenia odcinki po 5km w korkach to palilby pod 20litrow(a moze i wiecej).
Tu nie ma cudow i fizyki nie przeskoczysz - ssanie, duza masa, automat, ciagle rozpedzanie od zera...
959 z każdym postem mnie zaskakujesz bo które auto przy jeździe od odpalenia do zatrzymania na odcinku 5km paliło by normalne ilości paliwa nie mówiąc już o dieslu.
Odpalam i jadę praktycznie na drugi koniec Wawy i tyle w temacie. Czy to nie oznacza jazdy po mieście skoro zatrzymuje się na światłach gdzie muszę ruszyć, zwolnić albo zaparkować ???
A co do zalet i wad IS250 no to chyba się nie zrozumieliśmy bo opis który wkleiłeś jest max głupi zalety jak zalety a wady hmmm widoczność zła, driftowanie bez systemów no ale nadmienione że systemy po włączeniu są super... no i przełączanie biegów w kierownicy wolniejsze od is-fa notabene który w tej kwestii jest debeściak...
Spalanie 20l przy mocnym ciśnięciu domyślam się że w drifcie...
Więc ogólnie przydatny spis wad i zalet ...
dzida napisał(a):Są dlatego najlepiej zmierzyć to samemu i bardziej wierzę szybkiemu i tamtemu z linka z LSa niż ludziom, co nie mieli i nie mierzyli.
Problem polega na tym że ludzie mają klapki na utarte mity a do tego nie zwracają uwagi na szczegóły dotyczące samej jazdy jak i stanu auta...
I co ciekawe nawet link z LSem który miał wszystko obalić potwierdza dokładnie to co ja pisałem...
959 proszę Cie nie osłabiaj mnie z V8 dieslem bo koszty utrzymania takiego czegoś wynoszą więcej niż budżet na auto w temacie...
Zapytasz skąd wiem ???
A no wiem bo mój kolega od dziwnych moto tematów zajmuje się dieslami ich czipsowaniem, przerabianiem itp... więc wiesz trudno polemizować z nim skoro przerabiał większą ilość diesli niż ja mam włosków na głowie...
Szanowny autorze tematu zaproponowałem Ci fajne auta które nie wpisują się w kanon oklepanych tdi/cdi itp. Dalsza dyskusja nie ma sensu...bo jak nie ma gwiazdy (3,2cdi)nie ma jazdy
Jak będziesz zainteresowany czymś konkretnie to daj sygnał opiszę Ci bez skupiania się na widoczności do tyłu
.
A teraz
959 już na sam koniec z linka który wkleiłeś cytuje kilka kawałków żeby nie było że jestem oszołomem
Weź kalkulator i porównaj do tego co ja mówiłem o aucie 200kg lżejszym.
I pamiętaj podane wyniki dotyczą kolubryny z masażami, lodówkami i innymi wynalazkami...
Cyt:Cześć, po przejechanych 15 tys km szczerze polecam lexa.Ceny częsci nie są wysokie - tzn. poza rozrządem i klockami i filtrami nic nie robiłem.
Kupiłem auto już z LPG, spalanie:
trasa spokojna - 11-11,5 lpg
trasa dynamicznie - 13 lpg
niemiecka autostrada - 170 -180 tempomat - 14,5 lpg.
spokojne miasto - 15 - 16 lpg
dynamiczne miasto - 20 + lpg Następny cytata tego samego Pana:
Cyt:Faktycznie widać sporo inspiracji z s-klasy, swoją drogą rozważałem też s-klase, a8 d3, xjr-a przez chwilę, ale Lex przemówił do mnie bezawaryjnością, cenami części i tym, że jest dość mało popularny w Polsce.Więc Panie
959 to są cytaty z Twojego linka dalsza dyskusja mija się z celem bo tamten Pan też pewnie kłamie a 3,2cdi jest naj...
Wszyscy kłamią...