Mocniejsze 16v do 35tyś - co wybrać ?

31 Gru 2021, 16:18

Nie znam autora, być może to ten typ co sypnie kasą nawet jakby miał piec wymienić, ale większość ludzi szuka pereł wśród gruzów, a potem: jak to, przewód za 900zł???
Jest tu już 1 chłop co szuka wymarzonego starego merca.. :naughty:

Kao ja nie wiem nic o Tobie, ani Ty o mnie, więc daruj sobie takie wieśniackie teksty.
Gość114260
 

31 Gru 2021, 16:28

Rzeczywiście szerokie horyzonty, chyba według twoich indywidualnych standardów, "bo mnie stać"
Po raz kolejny pokazujesz, że nie nadajesz się na moda
franccc
Stały forumowicz
 
Posty: 2632
Przebieg/rok: >50tys. km

31 Gru 2021, 16:43

quel napisał(a):Powiem Ci tak. Moderatorzy lubią takie wynalazki, bo sami ogarną sobie te samochody. A Ty przemyśl to bardziej, bo nie sztuka kupić samochód i wtopić w niego 50% wartości.

Po co gadać głupotki tak w starym roku :?: :)

Co mam powiedzieć :ok: , Gs MK2 v8 dla mechanika jest bajką serwisową (jeżeli chodzi orobotę) dostępność gratów trochę się pogorszyła ale lipy nie ma.

Co do kosztów lex MK2 pierwsze miejsce z porównaniu do mb, infi. Przed pandemią napisałbym że taniej niż passat b6 TDI cr :D
Potem Mercedes ale sporą różnica w dostępności gratów na korzyść mb. CLK W209 nie ma airmatica duży plus, infinty o tyle wypada kiepsko że nie masz wsparcia ASO tak jak w Lexusie i bardziej podchodzi po egzotyk.

Szedł bym w stronę CLK. Nawet jak pociągnie trochę kasy to w imię fajnej jazdy.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10768
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

31 Gru 2021, 17:17

Ja tego nie mówię złośliwie, może to ze względu na mnie, bo zwykle przeglądam pieniądz dwa razy zanim wydam. ;) Mam przykład kumpla Camaro bodajże V zakupione w normalnym budżecie, niby zwykłe V6, a już wtopił 25 tys. w 2 lata, opon po 4 tys komplet nie liczę.
Gość114260
 

31 Gru 2021, 19:12

quel napisał(a):może to ze względu na mnie, bo zwykle przeglądam pieniądz dwa razy zanim wydam.


Rozumiem to bo dziś wyszarpuje kasę a nie zarabiam ale jest coś za coś czyli fun=koszty. Kiedyś Gs mk2 był sposobem na oszukanie rzeczywistości niestety już tak różowo nie jest.

quel napisał(a):Mam przykład kumpla Camaro bodajże V zakupione w normalnym budżecie, niby zwykłe V6, a już wtopił 25 tys. w 2 lata, opon po 4 tys komplet nie liczę.


Może tak może nie, nie wiem. Jedno auto o niczym nie świadczy tym bardziej że mówisz o amerykańcu który może przypłynął obok statku albo właściciel ma jakieś fixum dyrdum serwisowe. Trochę liznąłem Ameryki i uważam opcje v8 za jedne z tańszych i fajniejszych na rynku.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10768
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

31 Gru 2021, 20:05

Jak to w Polsce bywa wszystko obija się o konkretny egzemplarz i nie ma tu znaczenia budżet (nie mówię o najtańszych perałkach). Możesz kupić gruza dobrze zatuszowanego za wysoką cenę a inny kupi coś w średniej cenie i będzie bezproblemowo chodź na budziku wysoko i nie ma bajkowej historii. Jedno jest pewne jak jesteś fanem motoryzacji a jeszcze nie liznąłeś v8 to jest czas bo później będzie tylko drożej i gorzej z dostępnością
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16531
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Ken Block zachwycony Audi RS Q e-tron
    Amerykański mistrz driftu Ken Block, z Mattiasem Ekströmem jako instruktorem na fotelu drugiego kierowcy, przetestował Audi RS Q e-tron z numerem startowym 224, jeżdżąc po śniegu i lodzie. Występ podczas GP Ice Race ...

01 Sty 2022, 16:34

Kao ubiegłeś mnie bo już sam miałem napisać żeby wypowiadać się w temacie a nie pierd... głupoty, nie byłoby mnie stać to bym nie pytał i koniec tematu i oceniania czy kogoś stać czy nie bo to irytujące, zadajesz pytanie bo chcesz kupić zwykle mocne 16v a ktoś zaczyna stękać o kasie, to takie polskie mam wrażenie :evil: napisałbym że chce v8 zaraz by było o panie zastanow się paliwo zaraz będzie po 8 zeta a ubezpieczenie bo masz 28 lat to Cie zje a to a tamto kuźwa ludzie ja nie wiem czy dożyje jutra a ktoś mi mówi takie rzeczy że za rok czy ileś paliwo może kosztować dychę...
Infiniti tak tylko podrzuciłem, mimo że mnie stać staram się hamować i nie dać dojść do wiwatu sercu na 100% bo jednak trzeba liczyć siły na zamiary i nie kupować takich aut jeśli naprawdę nie stać no i też potem problem właśnie z serwisami dlatego ograniczam wybór do tych najbardziej znanych marek a lexus mimo że rzadszy od audi/bmw/mietka i innych to jednak jest to technologia toyoty i mimo wszystko w jakimś stopniu te auta są poznane.
A świadomie odrzuciłem różne egzotyczne marki lub egzotyczne modele bo nie chce miec potem jaj z częściami szczególnie w tych porąbanych czasach.
A POZA TYM PANOWIE DAJMY SPOKOJ Z TYMI PRZEPYCHANKAMI OD NOWEGO ROKU ;)
MecenasKarol
Nowicjusz
 
Posty: 13

01 Sty 2022, 18:08

Z tym ub tez tak nie di końca bo jak robiłem wycenę na cls500 to płaciłbym 50 zl więcej niz za Jaguara 2.0d z tych samych lat.
Z kosztami eksploatacji też jest tak samo pozornie tanie auto wyszarpie od Ciebie wszystkie oszczędności, mógłby się nawet wypowiedzieć jeden z użytkowników który w 8 miesięcy włożył w naprawy 12 tys w Peugeota 407
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16531
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

01 Sty 2022, 18:15

Kao właśnie to też swoja droga.
No i poruszyłeś temat auta który działa na mnie bardzo bardzo na plus czyli cls c219, dzizas jak mi sie to auto podoba. Czy w każdym takim cls z v8 pod maska była pneumatyka ? Tak jak w w211? Bo ja dlatego patrzyłem za 300c Hemi bo tam tej pneumatyki nie ma więc jeden drogi problem z głowy
MecenasKarol
Nowicjusz
 
Posty: 13

01 Sty 2022, 19:11

Nie dam sobie ręki uciąć za 500tkę ale 550 były też bez airmatic no ale 35k to za malo na v8
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16531
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

01 Sty 2022, 19:51

Brać HEMI 5,7l darmowy stroker względem 5,0 z mb :ok:
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10768
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

02 Sty 2022, 10:47

Co do lexa gs mk2 popatrzyłem już na olx i otomoto i tylko 5 sztuk z v8 na cały kraj więc odpada, nie mam czasu jeździć po całym kraju za autem a przy tak małym wyborze tym bardziej
MecenasKarol
Nowicjusz
 
Posty: 13

07 Sty 2022, 20:40

A odgrzewając kotleta cenowy horror nie ma końca bo przewinął się w rozmowach temat W209 V8 i najtańszy sensowny przynajmniej na fotkach egzemplarz kosztuje ponad 40tyś... jak ja kur... żałuje że sprzedałem swoje S3...
A po bardzo głębokich przemyśleniach i zestawieniu na chłodno V8 różnych producentów jednak Lex zostanie w opcjach do wzięcia.
Ma ktoś jeszcze jakieś pomysły ale wróćmy jednak do tematu ?
Może ktoś z Was miał styczność z mondeo mk4 ale po lifcie 2.0 ecoboost 200 kuca w góre ?
MecenasKarol
Nowicjusz
 
Posty: 13

08 Sty 2022, 15:23

Czy znalazłeś pośród tych wszystkich rekomendacji gdzieś Mondeo mk4 2.0 ecoboost? Teraz spróbuj poszukać i zastanów się dlaczego nikt nie polecił Tobie tego silnika jeszcze.
Nie angażuję się w polemikę. Każdy jest inny, wszystko opiera się na kompromisach. Doradzam optymalne rozwiązania w oparciu o rzeczywistość, doświadczenie i zdrowy rozsądek.
lasagne
Początkujący
 
Posty: 138

08 Sty 2022, 16:07

A co? Nie stać go?
franccc
Stały forumowicz
 
Posty: 2632
Przebieg/rok: >50tys. km