Mocniejsze 16v do 35tyś - co wybrać ?

31 Gru 2021, 15:18

Nie znam autora, być może to ten typ co sypnie kasą nawet jakby miał piec wymienić, ale większość ludzi szuka pereł wśród gruzów, a potem: jak to, przewód za 900zł???
Jest tu już 1 chłop co szuka wymarzonego starego merca.. :naughty:

Kao ja nie wiem nic o Tobie, ani Ty o mnie, więc daruj sobie takie wieśniackie teksty.
Gość114260
 

31 Gru 2021, 15:28

Rzeczywiście szerokie horyzonty, chyba według twoich indywidualnych standardów, "bo mnie stać"
Po raz kolejny pokazujesz, że nie nadajesz się na moda
franccc
Stały forumowicz
 
Posty: 2771
Przebieg/rok: >50tys. km

31 Gru 2021, 15:43

quel napisał(a):Powiem Ci tak. Moderatorzy lubią takie wynalazki, bo sami ogarną sobie te samochody. A Ty przemyśl to bardziej, bo nie sztuka kupić samochód i wtopić w niego 50% wartości.

Po co gadać głupotki tak w starym roku :?: :)

Co mam powiedzieć :ok: , Gs MK2 v8 dla mechanika jest bajką serwisową (jeżeli chodzi orobotę) dostępność gratów trochę się pogorszyła ale lipy nie ma.

Co do kosztów lex MK2 pierwsze miejsce z porównaniu do mb, infi. Przed pandemią napisałbym że taniej niż passat b6 TDI cr :D
Potem Mercedes ale sporą różnica w dostępności gratów na korzyść mb. CLK W209 nie ma airmatica duży plus, infinty o tyle wypada kiepsko że nie masz wsparcia ASO tak jak w Lexusie i bardziej podchodzi po egzotyk.

Szedł bym w stronę CLK. Nawet jak pociągnie trochę kasy to w imię fajnej jazdy.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10996
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

31 Gru 2021, 16:17

Ja tego nie mówię złośliwie, może to ze względu na mnie, bo zwykle przeglądam pieniądz dwa razy zanim wydam. ;) Mam przykład kumpla Camaro bodajże V zakupione w normalnym budżecie, niby zwykłe V6, a już wtopił 25 tys. w 2 lata, opon po 4 tys komplet nie liczę.
Gość114260
 

31 Gru 2021, 18:12

quel napisał(a):może to ze względu na mnie, bo zwykle przeglądam pieniądz dwa razy zanim wydam.


Rozumiem to bo dziś wyszarpuje kasę a nie zarabiam ale jest coś za coś czyli fun=koszty. Kiedyś Gs mk2 był sposobem na oszukanie rzeczywistości niestety już tak różowo nie jest.

quel napisał(a):Mam przykład kumpla Camaro bodajże V zakupione w normalnym budżecie, niby zwykłe V6, a już wtopił 25 tys. w 2 lata, opon po 4 tys komplet nie liczę.


Może tak może nie, nie wiem. Jedno auto o niczym nie świadczy tym bardziej że mówisz o amerykańcu który może przypłynął obok statku albo właściciel ma jakieś fixum dyrdum serwisowe. Trochę liznąłem Ameryki i uważam opcje v8 za jedne z tańszych i fajniejszych na rynku.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10996
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

31 Gru 2021, 19:05

Jak to w Polsce bywa wszystko obija się o konkretny egzemplarz i nie ma tu znaczenia budżet (nie mówię o najtańszych perałkach). Możesz kupić gruza dobrze zatuszowanego za wysoką cenę a inny kupi coś w średniej cenie i będzie bezproblemowo chodź na budziku wysoko i nie ma bajkowej historii. Jedno jest pewne jak jesteś fanem motoryzacji a jeszcze nie liznąłeś v8 to jest czas bo później będzie tylko drożej i gorzej z dostępnością
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16697
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Koncepcyjny Nissan Resonance
    Śmiała wizja Nissana dotycząca przyszłości crossoverów staje się rzeczywistością za sprawą europejskiego debiutu innowacyjnego samochodu koncepcyjnego Resonance. Model Resonance, który został stworzony przez ...

01 Sty 2022, 15:34

Kao ubiegłeś mnie bo już sam miałem napisać żeby wypowiadać się w temacie a nie pierd... głupoty, nie byłoby mnie stać to bym nie pytał i koniec tematu i oceniania czy kogoś stać czy nie bo to irytujące, zadajesz pytanie bo chcesz kupić zwykle mocne 16v a ktoś zaczyna stękać o kasie, to takie polskie mam wrażenie :evil: napisałbym że chce v8 zaraz by było o panie zastanow się paliwo zaraz będzie po 8 zeta a ubezpieczenie bo masz 28 lat to Cie zje a to a tamto kuźwa ludzie ja nie wiem czy dożyje jutra a ktoś mi mówi takie rzeczy że za rok czy ileś paliwo może kosztować dychę...
Infiniti tak tylko podrzuciłem, mimo że mnie stać staram się hamować i nie dać dojść do wiwatu sercu na 100% bo jednak trzeba liczyć siły na zamiary i nie kupować takich aut jeśli naprawdę nie stać no i też potem problem właśnie z serwisami dlatego ograniczam wybór do tych najbardziej znanych marek a lexus mimo że rzadszy od audi/bmw/mietka i innych to jednak jest to technologia toyoty i mimo wszystko w jakimś stopniu te auta są poznane.
A świadomie odrzuciłem różne egzotyczne marki lub egzotyczne modele bo nie chce miec potem jaj z częściami szczególnie w tych porąbanych czasach.
A POZA TYM PANOWIE DAJMY SPOKOJ Z TYMI PRZEPYCHANKAMI OD NOWEGO ROKU ;)
MecenasKarol
Nowicjusz
 
Posty: 13

01 Sty 2022, 17:08

Z tym ub tez tak nie di końca bo jak robiłem wycenę na cls500 to płaciłbym 50 zl więcej niz za Jaguara 2.0d z tych samych lat.
Z kosztami eksploatacji też jest tak samo pozornie tanie auto wyszarpie od Ciebie wszystkie oszczędności, mógłby się nawet wypowiedzieć jeden z użytkowników który w 8 miesięcy włożył w naprawy 12 tys w Peugeota 407
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16697
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

01 Sty 2022, 17:15

Kao właśnie to też swoja droga.
No i poruszyłeś temat auta który działa na mnie bardzo bardzo na plus czyli cls c219, dzizas jak mi sie to auto podoba. Czy w każdym takim cls z v8 pod maska była pneumatyka ? Tak jak w w211? Bo ja dlatego patrzyłem za 300c Hemi bo tam tej pneumatyki nie ma więc jeden drogi problem z głowy
MecenasKarol
Nowicjusz
 
Posty: 13

01 Sty 2022, 18:11

Nie dam sobie ręki uciąć za 500tkę ale 550 były też bez airmatic no ale 35k to za malo na v8
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16697
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

01 Sty 2022, 18:51

Brać HEMI 5,7l darmowy stroker względem 5,0 z mb :ok:
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10996
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

02 Sty 2022, 09:47

Co do lexa gs mk2 popatrzyłem już na olx i otomoto i tylko 5 sztuk z v8 na cały kraj więc odpada, nie mam czasu jeździć po całym kraju za autem a przy tak małym wyborze tym bardziej
MecenasKarol
Nowicjusz
 
Posty: 13

07 Sty 2022, 19:40

A odgrzewając kotleta cenowy horror nie ma końca bo przewinął się w rozmowach temat W209 V8 i najtańszy sensowny przynajmniej na fotkach egzemplarz kosztuje ponad 40tyś... jak ja kur... żałuje że sprzedałem swoje S3...
A po bardzo głębokich przemyśleniach i zestawieniu na chłodno V8 różnych producentów jednak Lex zostanie w opcjach do wzięcia.
Ma ktoś jeszcze jakieś pomysły ale wróćmy jednak do tematu ?
Może ktoś z Was miał styczność z mondeo mk4 ale po lifcie 2.0 ecoboost 200 kuca w góre ?
MecenasKarol
Nowicjusz
 
Posty: 13

08 Sty 2022, 14:23

Czy znalazłeś pośród tych wszystkich rekomendacji gdzieś Mondeo mk4 2.0 ecoboost? Teraz spróbuj poszukać i zastanów się dlaczego nikt nie polecił Tobie tego silnika jeszcze.
Nie angażuję się w polemikę. Każdy jest inny, wszystko opiera się na kompromisach. Doradzam optymalne rozwiązania w oparciu o rzeczywistość, doświadczenie i zdrowy rozsądek.
lasagne
Początkujący
 
Posty: 138

08 Sty 2022, 15:07

A co? Nie stać go?
franccc
Stały forumowicz
 
Posty: 2771
Przebieg/rok: >50tys. km