Mocniejsze 16v do 35tyś - co wybrać ?

08 Sty 2022, 16:37

Chcesz niewinnego człowieka wpi... w to szambo? xD

W sumie obserwowałem takich asów... facet pójdzie i wezmie pierwsze lepsze truchło i będzie mówić wszystkim że zadowolony...
Nie angażuję się w polemikę. Każdy jest inny, wszystko opiera się na kompromisach. Doradzam optymalne rozwiązania w oparciu o rzeczywistość, doświadczenie i zdrowy rozsądek.
lasagne
Początkujący
 
Posty: 138

08 Sty 2022, 16:40

OP sam chce drogie w utrzymaniu/naprawach auto więc dlaczego zabraniać?
franccc
Stały forumowicz
 
Posty: 2746
Przebieg/rok: >50tys. km

09 Sty 2022, 20:23

Po prostu pamięć ludzka jest zawodna więc pytam, sorki że to zrobiłem :ok:
Co więcej, póki co poleciliście mi auta która mnie nie interesują na pewno czyli civic 7 i meganka ii - te odpadają na pewno.
Ufo i clio iii są w kręgu moich zainteresowań więc tu się cieszę że to o czym myślałem pokrywa się z polecanymi.
Co do fokusa mk2 to średnio mi się te auta podobają no i raczej patrzyłem na mondka mk4 z tym samym motorem.
Ktoś pisał o polo gti ale niestety ( o ile o ten model chodzi bo domyślam się że mk6) to te auta były tylko ze skrzyniami dsg które mają swoje lata świetności już dawno za sobą.
Opla odradziliście ale to była u mnie taka opcja awaryjna i jeśli mogę się podzielić wiedzą bo zasięgnąłem języka u znajomego co robi ople to powiedział że motory 2.0T omijać bo padają rozrządy i pękają bloki, do tego sypiące się skrzynie M32 i napędy 4x4; 1.6T jest lekko za słaby do tak ciężkiej fury a 2.8 to egzotyk.
Szybki co miałeś na myśli pisząc - Kiedyś Gs mk2 był sposobem na oszukanie rzeczywistości niestety już tak różowo nie jest ?
W209 ceny jak pisałem, lex zostaje zapisany, cls no i 300c z tych które wypłynęły na marginesie.
A co powiecie o takim 2.0tfsi 200 i 220 koni były wersje ? Słyszałem że w a3 8p przed lift były spoko bo na pasku i w b7 także był podobno taki motor na pasku.
Słyszałem też że Lagunki 3 i Meganki 3 są dobre z tymi motorami 2.0T ?
Żeby nie było że ja tak sobie tylko pisze i nic z tego nie wynika to tak nie jest, uważnie czytam każdy post :ok:
MecenasKarol
Nowicjusz
 
Posty: 13

09 Sty 2022, 20:39

MecenasKarol napisał(a):Szybki co miałeś na myśli pisząc - Kiedyś Gs mk2 był sposobem na oszukanie rzeczywistości niestety już tak różowo nie jest ?

Dlatego że jazda nim wychodziła taniej niż passatem tdi. Teraz zablokowane są tanie angole z UK na graty, covid podniósł ceny nowych gratów a auta są coraz starsze więc i pogarsza się statystycznie ich stan.

MecenasKarol napisał(a):do tego sypiące się skrzynie M32


Z tą skrzynią nie przesadzaj bo już wiele warsztatów je naprawia za bardzo przyzwoity prajs. Do tego np. w Fiatach bravo fl były poprawione.

Sądzę że na tą chwilę trochę takie zjedzenie ciastka i jego posiadanie to np. bravo sport 150km 1,4t-jet. Liznąć go drobnymi modami typu wydech z DP ICek + ewentualny dolot i ogarnie pewnie koło 200km. i fajnego niuta.

Oczywiście pojemność mała ale konstrukcyjnie bardzo bezpieczne auto.

MecenasKarol napisał(a):A co powiecie o takim 2.0tfsi 200 i 220 koni były wersje ? Słyszałem że w a3 8p przed lift były spoko bo na pasku i w b7 także był podobno taki motor na pasku.

Jak masz wątpliwości co do kosztów m32 to o w/w opcjach zapomnij.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10947
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

10 Sty 2022, 20:59

Rozumie, no ja dlatego pozbyłem się swojej starej eski bo wiadomo starsze auto generuje koszty właściwie regularnie a że już śmigałem 3 lata i była okazja sprzedać z zyskiem w stosunku do tego co kupiłem parę lat wstecz to puściłem ją bo dużo co w nią włożyłem się zwróciło :happy:
Co do tych skrzyń nie obawiam się kosztów, tylko mówię jak jest bo pracuje w handlu częściami i dodatkowo zajmujemy się recyklingiem pojazdów i jak tylko mamy jakąś insignie z uk z taką skrzynią to znajomy mechanik który robi ople kupuje na zapas bo wie że za chwilę ktoś przyjedzie i będą potrzebne graty lub cała skrzynia :P
Strasznie się porobiło z tymi autami i cenami, z początku plan był taki że sprzedam swoją eske 99r i kupie coś ciutke nowszego ale życie szybko zweryfikowało plany i żeby kupić coś faktycznie nowszego i bezpieczniejszego czyli 2012/13 rok w góre np w przypadku silników tsi/tfsi to trzeba te 50tyś żeby kupić coś sensownego, ja oczywiście nie liczyłem na to że za 30-35tyś coś takiego kupie ale nie sądziłem że aż tak te ceny szaleją, dodatkowo spodziewałem się że w nowym roku przybędzie aut a tu jest odwrotnie...
A co do fiata bravo, nie twierdze że to złe auto, ale jakoś tak fiat :roll: jednak chciałoby się jeździć czymś co chociaż trochę się podoba, jak tak dalej pójdzie to odłoże jeszcze troche i budżet podskoczy do 50 w takim tempie wzrostu cen hahaha
MecenasKarol
Nowicjusz
 
Posty: 13
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Lexus IS 430 - prekursor serii F
    Był 2003 rok, w kalifornijskim Huntington Beach ekipa mechaników Rod Millen Special Vehicles przygotowywała pokazowy egzemplarz Lexusa IS do targów SEMA. Ostatecznie z warsztatu wyjechał sportowy sedan z V-ósemką ...