Mocny Golf VI GTI stylizacja jak R, warto kupić?

25 Lis 2015, 22:24

Witam,
zastanawiam się nad zakupem tego golfa vi, mocno doinwestowany i zmodyfikowany gti o mocy 330 KM, trochę zastanawia mnie napęd na przód a oprocz tego czy to nie przyrost formy nad treścią ale auto prezentuje się genialnie :)
Wasze opinie?
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Jamrożek680
Nowicjusz
 
Posty: 4
Auto: BMW E46
0

25 Lis 2015, 22:39

330KM na przodzie a zima za pasem, powodzenia :mrgreen:
Nie warto bo tsi w serii już jest kiepskie (choć rzekomo poprawione) no i trwałość DSG przy tej mocy mocno zastanawiająca
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14205
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004
0

26 Lis 2015, 00:23

No ale zima nie trwa cały rok :D
DSG trochę zastanawia ale jak ktoś inwestował tyle i tego nie robił w garażu tylko dobra firma i kupe kasy to chyba miał jakieś plany i korzystał z doświadczenia serwisów..
o TSI się nie boje, najwyżej..znajomy jeździ mk5 GTI 2,0 TSI 2004 rok DSG i śmiga ładnie, tak samo ojciec mojej dziewczyny zakupił jakiś czas temu Polo 1,2 TSI i też nie ma problemów,
no ale nie wiem czy za takie pieniądze warto się w to pchać, no ale jaki samochód zapewni mi takie osiągi moc i taką frajdę..330 KM w takim aucie pomijać napęd przód to jest istna rakieta to nie ma co porównywać z innymi autami wg mnie..Jedyny minus zima + mokro..ale jak sucho to się leci ostro ;)
Tym bardziej że tak doinwestowany bo to nie sztuka podnieść moc a potem nie mieć czym hamować :D
Jamrożek680
Nowicjusz
 
Posty: 4
Auto: BMW E46
0

26 Lis 2015, 08:21

Za takie pieniądze kupisz coś pewniejszego o trochę mniejszej mocy. Oprócz mocnego, ale awaryjnego silnika nic ciekawego to auto nie oferuje.
Ossy
Forumowicz VIP
 
Posty: 7023
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 07 01 2010
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Volvo S60
Silnik: 2.4T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2002
0

26 Lis 2015, 13:28

No ok ale co w takim razie inne marki oferują? Mercedesy gniją po 7-8 latach, BMW pewnie będą wyeksploatowane po młodzieży która drifty robiła, poza tym jaki auto 5 letnie z taką mocą kupię za takie pieniądze?
Tutaj ktoś inwestował dla siebie, porządne modyfikacje wykonane w solidnej firmie a nie w garażu i młode auto z niewielkim przebiegiem bo wiem że przebiegiem się nie jeździ i że można go sobie ustawić ale w benzynie po 5 latach nikt raczej 200 tys mieć nie będzie.
No nie wiem co robić, kusi mnie to auto, może po prostu obejrzę, wtedy sie okaże.
Moim zdaniem oprócz silnika nic lepszego inne auta nie zaoferują a sam silnik, nikt mi nie zagwarantuje że jutro padnie.
Jamrożek680
Nowicjusz
 
Posty: 4
Auto: BMW E46
0

26 Lis 2015, 14:22

Jamrożek680 napisał(a):No ok ale co w takim razie inne marki oferują? Mercedesy gniją po 7-8 latach, BMW pewnie będą wyeksploatowane po młodzieży która drifty robiła, poza tym jaki auto 5 letnie z taką mocą kupię za takie pieniądze?
Tutaj ktoś inwestował dla siebie, porządne modyfikacje wykonane w solidnej firmie a nie w garażu i młode auto z niewielkim przebiegiem bo wiem że przebiegiem się nie jeździ i że można go sobie ustawić ale w benzynie po 5 latach nikt raczej 200 tys mieć nie będzie.
No nie wiem co robić, kusi mnie to auto, może po prostu obejrzę, wtedy sie okaże.
Moim zdaniem oprócz silnika nic lepszego inne auta nie zaoferują a sam silnik, nikt mi nie zagwarantuje że jutro padnie.


W sumie temat dla mnie mało interesujący ale jak spojrzałem na cenę tego golfa to mi się nogi ugięły ... kupić coś co jest do bólu pospolite, ma napęd FWD i po tuningu i za 77k!!!!! masakra!!! Tyle spokojnie kosztuje np: evo10 które ze zwykłego golfa FWD robi miazgę ...
Następna sprawa to kto Ci tych głupot naopowiadał o szybkości tak mocnego FWD???
Ten samochód nie będzie szybki nawet na prostej... a jeżeli chcesz dalej się nim interesować to dowiedz się jak wygląda wykres po tunach, z jakiej jest hamowni, jaki stroiciel się nim zajmował żeby się nie okazało że ma softa z innego auta (niby jest z compspot-a ale to tylko ogólne stwierdzenie), czy ma LSD, w jakim stanie jest turbo itd...ciekawe co z korbami vs Nm?
Zapytasz po co?
A po to że... podanie mocy w tuningowym aucie z allegro nic nie oznacza równie dobrze możesz stwierdzić że wszystkie auta czerwone są szybsze.
Ogólnie dla mnie modowanie zwykłego 2,0 tfsi i z fwd jest tak dobrym pomysłem jak wycieczka w krótkich spodenkach na K2 :mrgreen:
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 11039
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
1
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Powroty z wakacji
    Koniec sierpnia na drogach jak co roku oznacza powroty z wakacji. Wzmożony ruch, pośpiech kierowców spowodowany powrotami na ostatnią chwilę, obniżona koncentracja oraz paradoksalnie bardzo dobre warunki na drogach ...

26 Lis 2015, 16:03

Silnik beznadziejny, tyle w temacie
Koniu
Forumowicz VIP
 
Posty: 18296
Zdjęcia: 4
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra
1

26 Lis 2015, 18:46

Jamrożek680 napisał(a):Mercedesy gniją po 7-8 latach, BMW pewnie będą wyeksploatowane po młodzieży która drifty robiła, poza tym jaki auto 5 letnie z taką mocą kupię za takie pieniądze?

cóż za zlepek stereotypów :mrgreen:

Silnik dupny i skrzynia nie wytrzymuje takiego momentu, gdzie w serii była przystosowana na mniejszy - szkoda szmalcu :ok:
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010
0

26 Lis 2015, 21:14

Jamrożek680 napisał(a):Jedyny minus zima + mokro..ale jak sucho to się leci ostro
No na pewno :D
Zobacz sobie jak "leci na ostro" auto niemal 100KM słabsze na suchym to Ci się odechce

[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]



Chociaż po Twoich postach widać, że jesteś napalony na to auto jak gimnazjalista na tanie wino więc po co zawracasz gitarę? :mrgreen:
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14205
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004
0

27 Lis 2015, 01:21

No ok ja proponuje zrobić zbiorczy temat, dlaczego nie kupować absolutnie aut z grupy VW..wyjdzie szybciej i lepiej niż w każdym temacie negować VW..
niby polecane przez Was BMW np E46 które obecnie sam użytkuję 2,0i bywa w warsztacie częściej niż mój stary golf III z 94 roku..
No ale o czym tu rozmawiać..stereotypu bo znaczek..
a co najlepsze niby napęd na przód, niby ponad 300 koni no badziewie!
A Honda w 2015 roku wypuściła Civica IX Type R 2,0 Vtec turbo 310 KM z napędem na przód!!! to nawet w VW np Golf R ma 300 koni i 4x4
I co Honda = badziewie? :)

propozycji Evo 10 nawet nie skomentuje za 70 tys takie auto? chyba + 20-30 tys..
Ale co tam..no jakbym dysponowałem budżetem 500 tys to bym szukał mercedesa AMG ale to nie to chodzi..

Czyli reasumując ciągle te same teorie..auto za 77 k a silnik się sypie z dnia na dzień, DSG które po modyfikacji wytrzyma tydzień i napęd na przód..
No super..a coś konkretnego oprócz teorii od 100 lat tych samych?

Po pierwsze silniki TSI istnieją od 11-12 lat więc obecne na pewno są dużo lepsze niż te z 2004..po drugie napęd na przód jak widać to nawet w innych koncernach standard przy takich mocach a tutaj jedynie modyfikacje.

A tak poza tym czy jakiekolwiek inne auto niż A4/A6 z silnikiem sprzed 20 ponad lat 1,8T jest dobre z grupy VW? pytanie raczej retoryczne..
Ja wiem że nawet w takich autach są odpowiedzi że lipne, szare, bure..

Czyli ok no nic się nie dowiedziałem..tylko tyle że wpadne do rowu bo napęd przód, tsi mi się posypie po 2 dniach a o DSG to nawet nie ma co pisać..
i szkoda kasy bo takie auto powinno kosztować 20 tys..szczególnie że tyle to same modyfikacje wyniosły..
Jamrożek680
Nowicjusz
 
Posty: 4
Auto: BMW E46
3

27 Lis 2015, 07:17

Jamrożek680 napisał(a):No ok ja proponuje zrobić zbiorczy temat, dlaczego nie kupować absolutnie aut z grupy VW..wyjdzie szybciej i lepiej niż w każdym temacie negować VW..

nie da się założyć takiego tematu, bo są dobre i badziewne VW...

Jamrożek680 napisał(a):A Honda w 2015 roku wypuściła Civica IX Type R 2,0 Vtec turbo 310 KM z napędem na przód!!! to nawet w VW np Golf R ma 300 koni i 4x4

Ale Honda daje radę na zakrętach i zrobiła lepszy czas na nurburgringu niż M4... :ok:

Jamrożek680 napisał(a):propozycji Evo 10 nawet nie skomentuje za 70 tys takie auto? chyba + 20-30 tys..
Ale co tam..no jakbym dysponowałem budżetem 500 tys to bym szukał mercedesa AMG ale to nie to chodzi..

Czyli reasumując ciągle te same teorie..auto za 77 k a silnik się sypie z dnia na dzień, DSG które po modyfikacji wytrzyma tydzień i napęd na przód..
No super..a coś konkretnego oprócz teorii od 100 lat tych samych?

Po pierwsze silniki TSI istnieją od 11-12 lat więc obecne na pewno są dużo lepsze niż te z 2004..po drugie napęd na przód jak widać to nawet w innych koncernach standard przy takich mocach a tutaj jedynie modyfikacje.
A tak poza tym czy jakiekolwiek inne auto niż A4/A6 z silnikiem sprzed 20 ponad lat 1,8T jest dobre z grupy VW? pytanie raczej retoryczne..
Ja wiem że nawet w takich autach są odpowiedzi że lipne, szare, bure..

Czyli ok no nic się nie dowiedziałem..tylko tyle że wpadne do rowu bo napęd przód, tsi mi się posypie po 2 dniach a o DSG to nawet nie ma co pisać..
i szkoda kasy bo takie auto powinno kosztować 20 tys..szczególnie że tyle to same modyfikacje wyniosły..

to pokazuje, że chcesz tego Golfa - nie zrozumiem po co kupować "sportowy" samochód wyglądający jak Golf i jeszcze z jakimiś dokładanymi pakietami ;) Ale jak Ci leży to sobie kup tylko potem nie mów, że nie odradzaliśmy tego badziewia...
Jesteś zaślepionym typowym fanboyem VW, który nie widzi racjonalnych argumentów, tylko podpiera się jakimiś głupimi opiniami na podstawie Golfa III czy 1,8T (rozpatrujesz znaczek, nie model) - tyle w temacie :lol:
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010
0

27 Lis 2015, 12:17

Jamrożek680 napisał(a):niby polecane przez Was BMW np E46 które obecnie sam użytkuję 2,0i bywa w warsztacie częściej niż mój stary golf III z 94 roku..


A jaki silnik w tym E46? Jak kupisz zaniedbane auto to nawet Corolla E12 będzie się sypać.

A Honda w 2015 roku wypuściła Civica IX Type R 2,0 Vtec turbo 310 KM z napędem na przód!!! to nawet w VW np Golf R ma 300 koni i 4x4
I co Honda = badziewie? :)


Ale ta Honda wychodzi z fabryki z taką mocą i konstrukcja przedniego zawieszenia, jak i elektronika są przystosowane do tej mocy. Inny przykład to Mazda 3 II MPS w której na pierwszym biegu ograniczony jest moment obrotowy, aby nie zrywać trakcji.

Po pierwsze silniki TSI istnieją od 11-12 lat więc obecne na pewno są dużo lepsze niż te z 2004..


VAG twierdzi, że są poprawione od 2011, a ten jest z 2010, więc nie jest. Wystarczy poczytać:
http://connectedcar.auto-swiat.pl/porad ... kow/339snz

Jamrożek680 napisał(a):A tak poza tym czy jakiekolwiek inne auto niż A4/A6 z silnikiem sprzed 20 ponad lat 1,8T jest dobre z grupy VW?


Jak przeczytasz powyższy link to przekonasz się, że wszystkie TSI/TFSI od 2004 do 2011 są wadliwe. Możliwe, że te od 2011 są lepsze, ale żeby wydać ostateczną opinię, trzeba poczekać, aż większość tych aut pokona ponad 200 tysięcy kilometrów.
Ossy
Forumowicz VIP
 
Posty: 7023
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 07 01 2010
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Volvo S60
Silnik: 2.4T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2002
0

27 Lis 2015, 12:47

Jamrożek680 napisał(a):niby polecane przez Was BMW np E46 które obecnie sam użytkuję 2,0i bywa w warsztacie częściej niż mój stary golf III z 94 roku..

Porównaj 20 lat młodszego golfa najlepiej fsi i zobaczysz różowość tych aut...

Jamrożek680 napisał(a):No ale o czym tu rozmawiać..stereotypu bo znaczek..
a co najlepsze niby napęd na przód, niby ponad 300 koni no badziewie!
A Honda w 2015 roku wypuściła Civica IX Type R 2,0 Vtec turbo 310 KM z napędem na przód!!! to nawet w VW np Golf R ma 300 koni i 4x4
I co Honda = badziewie? :)


Na razie to w tym potoku Twoich teorii jedno jest pewne nic nie wiesz o szybkich autach a tym bardziej o tuningowanych... i muszę Cie zmartwić tej wiedzy nie zaczerpniesz w większości warsztatów tuningowych już nie mówiąc o forach gdzie przy klawiaturce często siedzą "znawcy"

Twoje porównanie nowej hanki CTRa do zwykłego tsi po tuningu jest mało "racjonalne" ... Powiem Ci tak całkowicie w skrócie że nad przednim zawieszeniem 300konnej hanki pracował sztab konstruktorów którzy i tak mieli kłopoty żeby wszystko na czas dopracować więc chcesz mi powiedzieć że Heniek od Golfa był lepszy???
Żeby uczynić jezdne FWD trzeba się napracować i wydać sporo kasy. Do tego trzeba pomyśleć o zawieszeniu, sztywności nadwozia itd. Więc dłubanie aut FWD do normalnej jazdy zwiększając mu tylko moc jest mało inteligentne.

Jamrożek680 napisał(a):propozycji Evo 10 nawet nie skomentuje za 70 tys takie auto? chyba + 20-30 tys..


No i znowu coś tworzysz nie znając się na sprawie napisałem Ci że taki golf jest imitacją szybkiego auta ze względu na to że to jest zwykły FWD podkręcony do jakiegoś pałera.
Więc jeżeli właściciel Glfa chce 77k to jak właściciel seryjnego evo10 chce 5k więcej to uważasz za problem???
I gwarantuje Ci że jak lubisz szybka jazdę to po jednej rundzie EVO sam sie uśmiejesz ze swojej głupoty co do porównania tych aut,

Wklejam Ci linki popatrz na ceny:

http://evo.org.pl/viewtopic.php?t=20589
http://evo.org.pl/viewtopic.php?t=20589
http://evo.org.pl/viewtopic.php?t=21092

Ogólnie:

Pamiętaj przy turbo podstawową frajdę sprawia charakterystyka silnika ale w całości czyli Nm pałer i ich przebieg a sama moc jest tylko wisienką na torcie gdzie przy aucie FWD żeby osiągnąć właściwe doznania adekwatne do mocy i Nm naprawdę trzeba wydać mega worek kasy co i tak nie wróży powodzenia.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 11039
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
0

27 Lis 2015, 12:59

Po co się wdawać w niepotrzebne dyskusję tutaj , temat był wałkowany wiele razy i wystarczy poszukać.
Widać że autor zna się lepiej i jest napalony na to auto jak dziecko na lizaka.
NIech go kupi a potem będzie żal , płacz i zgrzyt zębów.
Mając prawie 80 tyś nigdy nie kupiłbym Golfa GTI ,pseudo sportowego auta nawet gdyby te silniki miał by totalnie bezawaryjne.
To auto jest nudne do bólu , i zwykła osoba nawet nie zauważy że jest to mocniejsza wersja :lol:
Róbta co chceta.
sanvean23
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 569
Auto: Punto 2FL |Honda Civic VIII
Silnik: 1.2 16V | 1.8
0

27 Lis 2015, 15:23

Temat do zamknięcia, chcesz Golfa z gównianym silnikiem to kupuj.
Koniu
Forumowicz VIP
 
Posty: 18296
Zdjęcia: 4
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra
3