Moduł zapłonowy GL-118 POMOCY

07 Lut 2009, 16:56

witam mam poloneza na gazniku 1.5 i jest taki problem mam stary moduł zapłonowy w tym polonezie i wszystko chodzi idealnie:)ale ostatnio kupiłem moduł zapłonowy do poloneza GL-118 poniewaz słyszałem ze cieszy sie dobra opinią wśrud kierowców wic wsadziłem go do mojego poldka i jest problem taki ze jak obroty dojda do 3000 gdzie sie konczy zielona kreska na liczniku to silnik sie gasi (Obroty spadają do 0 ) po czym po 1sek załancza sie na nowo i jest tak na każdym biegu:(wiec jak jade trasa i chce na 5 biegu jechac z 100km/h to nie da rady bo sie silnik wyłączy bo obroty przekrocza 3000 co to moze byc????POMOCY dzieki
adas080988
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 60
Miejscowość: Chorzów
  • 07 Lut 2009, 18:46

    Ja miałem kiedys problem z modułem ale w 190-tce.Nie wiedziałem co się stało.Raz palił raz nie palił,raz była iskra raz nie ale gdy zdjąłem jeden przewód zapłonowy palił mi zawsze ,na trzech garach ale palił.Gdy kupowałem nowy dobrze przypilnowałem by ten nowy był taki sam!!!Dla ciebie rada?Kupuj dokładnie taki sam jaki masz a jeśli ci dobrze samochód chodzi to nie eksperymentuj nie grzeb przy dobrym samochodzie.Załoz ten stary i śmigaj!!! :wink:
    PhantomASA1
    Forumowicz VIP
     
    Posty: 8600
    Zdjęcia: 3
    Miejscowość: Z prawdy :)

    07 Lut 2009, 20:05

    ale ten nowy tez smiga i to dobrze lepiej od starego ten nowy moduł jest mniejszy ale za to szybciej sie auto zbiera ale i tak zamula jest mniejsze zuzycie paliwa moze o 10% dało sie zauwazyc po 300km zatankowałem jak była rezerwa i zatankowałem za 150zł przejechałem na tym nowym module 300km równe i mam jeszcze 2/4 czyli pół baku jak to mozliwe tylko tak jak muwie do 3000 obrotów i wiecej ni9e pujdzie a ten moduł był bardzo chwalony i dlatego go kupiłem
    adas080988
    Początkujący
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 60
    Miejscowość: Chorzów

    07 Lut 2009, 20:38

    Podaję tobie adres [email widoczny po zalogowaniu]taw im problem.Podaj dokładnie rocznik samochodu,typ ,model,rodzj cewki typ modułu i przedstaw im problem gdyż w tym wypadku można gdybać czy nowy moduł jest uszkodzony czy cewka niekompatybilna itd!!!Pozdrawiam.
    PhantomASA1
    Forumowicz VIP
     
    Posty: 8600
    Zdjęcia: 3
    Miejscowość: Z prawdy :)
    • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

      Dlaczego warto rozważyć kupno samochodu elektrycznego?
      Zainteresowanie samochodami elektrycznymi stale rośnie i nie wygląda na to, aby w najbliższym czasie miało się to zmienić. Powody tego stanu rzeczy są różne, ale z pewnością najważniejsze są dwa – znaczące zmiany ...