Moje pierwsze auto. Do 40tys. Audi lub bmw

17 Lis 2019, 18:09

Witam, tak jak w tytule. Chciałbym zakupić swoje pierwsze auto w życiu. Marki, które przykuły moją uwagę to audi i bwm. Zależy mi na schludnym wnętrzu i ładnym aucie z zewnątrz. Głównie sedan( inne mi się nie podobają). Rocznik 2008+?(sam nie wiem). Diesel, benzyna+lpg(ciężko mi powiedzieć). Szacuję, że będzie robione tym autem do 50km dziennie, w weekendy możliwe, że więcej. Myślałem nad a6 c6, a4 b8- mniej za mną przemawia. Co do bmw to może coś z serii 3 lub 5 jak da radę? Jeśli chodzi o silnik to bardziej ekonomiczny, nie mam zamiaru świrować na drodze. Jeśli macie jakieś ciekawe modele w głowie z tych 2 marek chętnie poznam Wasze opinie, gdyż nie mam doświadczenia w motoryzacji. Inne marki jak najbardziej też wchodzą w grę lecz skupiałbym się na tych dwóch.
Ja- kompletny świeżak :ok:
DobryChlopak
Nowicjusz

17 Lis 2019, 20:14

DobryChlopak napisał(a): Zależy mi na schludnym wnętrzu i ładnym aucie z zewnątrz.

Kwestia gustu

DobryChlopak napisał(a):Głównie sedan( inne mi się nie podobają)

jw.

DobryChlopak napisał(a): Rocznik 2008+?(sam nie wiem).

Bez sensu wymóg. Jeśli znajdziesz zadbane auto z 2007 to nie kupisz? Nooo chyba, że robi różnicę to czy auto będzie miało 11 czy 12 lat :naughty:

DobryChlopak napisał(a):Diesel, benzyna+lpg(ciężko mi powiedzieć).

Zależy od sposobu użytkowania. Jeśli kilometry będą robione w cyklu miejskim to diesel jest średnim wyjściem

DobryChlopak napisał(a):Myślałem nad a6 c6