Moje wymagania a samochód do 5 max 6 tysięcy

23 Lut 2021, 22:50

Witam forumowiczów,
W związku z tym, że nie znam się na samochodach proszę Was o pomoc.

Chciałabym kupić auto do 5 max 6 tysięcy, które będzie uwzględniać moje potrzeby:
- 5 drzwiowe
- najlepiej na gaz (1 auto, więc lepiej się rozjeździć trochę :) )
- bagażnik, który zmieści chodzik inwalidzki
- klimatyzacja
- tanie w utrzymaniu
- jazda po mieście, ale też poza miastem

Dziękuję :) :ok:
Kwiatuszekk
Obserwowany

24 Lut 2021, 09:15

Ze starszych aut które można kupić z gazem ,po prostu nie ma co kombinować tylko szukać kombi.Najbardziej podejdzie po prostu Golf IV, Astra II albo fajną wygodną opcją jest Citroen Xsara. Dobrą i prostą mechanikę ma też "pooplowską" Chevrolet Lacetti (tylko warto zwrócić uwagę na ewentualną korozję). Nie polecam starszych japońskich aut ,bo jeżdżą ok ale tam korozja jest raczej powszechna i można za jakiś czas odprowadzić takie auto tylko na złom.
Jeśli ten chodzik wchodzi do hatchbacka to byłoby super ,bo ilość aut znacznie wzrasta do kupna na rynku aut używanych !! Np o taki typ nadwozia wcześniej wymienionych modeli ,a także o np.Seata Leona.
artur73
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 40
Miejscowość: POZNAŃ
Prawo jazdy: 02 10 1991
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: Renault
Silnik: 1,6 110KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna

24 Lut 2021, 09:25

Opel Astra G (kombi)
Skoda Octavia liftback
demirbiras
Zaawansowany

Prawo jazdy: 14 08 2009
Przebieg/rok: 12tys. km
Auto: Astra H
Silnik: 1,8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna

24 Lut 2021, 11:09

Ja myślę że tu trzeba szukać samochodu w kombi z założoną już instalacją gazową który będzie w jak najlepszym stanie.
Co do modeli to warto zwrócić uwagę na:
- VW Golf IV 1.6 MPi
- Skoda Octavia I 1.6 MPi
- Opel Astra G 1.6
- Chevrolet Lacetti 1.6
Rokiko
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 35
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Kierowcy kontra dziurawe drogi