28 Maj 2021, 12:28
200k to nie koniec życia tego silnika. Tak długo jak da się prześledzić historię to można kupić auto i z przebiegiem 300k. Byleby auto miało adekwatne ślady użytkowania. O interwałach nie wiem za wiele.
Trzeba sporo szczegółów wychwycić w pracy każdego diesla. Jedni ludzie nasłuchują panewek, inni sprawdzają dwumasę poprzez przenoszenie drgań na otwarte drzwi. Inni dynamikę i elastyczność podczas jazdy. Jeden z moich klientów/ sąsiad, dla zasady wymienił osprzęt po czym po roku przesiadł się w Volvo na tej samej płycie podłogowej, bo tak...
Mondeo mk4 diesel 140 czy ten 160 konny, spokojnie można przyklepać. Gorzej z mk5 ale nie ze względu na sam silnik tylko elektronikę (:
Polecam auta z Danii Holandii lub Szwecji. Byleby rdzy nei było i historia pokrywała się ze stanem faktycznym, bo tam też robią przewały jak i śniadzi panowie w niemczech. Jeszcze zanim ktoś nieuczciwy w Polsce to zrobi albo poprawi po nich.
Nie angażuję się w polemikę. Każdy jest inny, wszystko opiera się na kompromisach. Doradzam optymalne rozwiązania w oparciu o rzeczywistość, doświadczenie i zdrowy rozsądek.